.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 14:50:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI V6] Pomocy problem z odpalaniem 2.5TDI V6
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:27:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2007 20:10:46
Posty: 4
Witam

Mam mały problem z moim Audi.
Cała sprawa rozpoczęła sie od zatankowania trefnym paliwem,
po trzeciej wymianie filtra paliwa auto na zimnym silniku odpala cudownie,
jazda jest bez zarzutów. Problem pojawia sie po przejechaniu dłuższej trasy,
(gdy silnik sie nagrzeje) po wyłączeniu go na jakąś godzinę auto nie odpala,
(łapie na chwile i gaśnie) :(: .

Każdy mechanik mówi coś innego.
Błagam pomóżcie.

Witek :(

_________________
A6 2.5TDI V6


Ostatnio edytowano 30.wrz.2007 21:47:08 przez Wituś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:30:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Czy w przewodzie zasilającym do pompy VP44 (przeźroczysty) widać pęcherzyki powietrza ?
I jak masz ustawiony kąt wtrysku ?
Ostatnie pytanie - filtr paliwa - jakiej firmy ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:32:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2007 20:10:46
Posty: 4
Tak widać pęcherzyki czasami nawet spore. Filtr jest firmy FILTRON. Co do konta wtrysku to nie mam pojęcia.

_________________
A6 2.5TDI V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:36:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Filtr paliwa do V6 stosujemy tylko oryginalny - nie żałujemy paru złotych.
Co do pęcherzyków powietrza - oto jest przyczyna utrudnionego rozruchu silnika. Wykończysz w ten sposób VP44 :/
Poszukaj topika Jerzego_G o zastosowaniu różnych filtrów paliwa.

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... light=vp44

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 30.wrz.2007 20:39:03 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:39:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2007 20:10:46
Posty: 4
Spoko ale dlaczego jak jest zimny odpala bardzo dobrze a jak jest ciepły to ni bata. Filtr jest raczej dobrej jakości taki sam jak był przy kupnie auta.

A w jaki sposób odpowietrzyć pompę??

_________________
A6 2.5TDI V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:45:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Wituś,

zacznij od wymiany filtra paliwa - kupiłeś najgorszy filtr na rynku do tego auta. na 99% zapowietrzenie pojawia się w okolicach filtra.

kup oryginalny w ASO Audi albo Knecht.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:45:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Wituś napisał(a):
Spoko ale dlaczego jak jest zimny odpala bardzo dobrze a jak jest ciepły to ni bata. Filtr jest raczej dobrej jakości taki sam jak był przy kupnie auta.

A w jaki sposób odpowietrzyć pompę??


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013

Przeczytałeś topik Jerzego_G ? (zaloguj się na diagu) - miał problemy właśnie z uruchomieniem tylko ciepłego silnika...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2007 20:10:46
Posty: 4
Dziękuje
Właśnie czytam.

_________________
A6 2.5TDI V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 16:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2007 18:43:22
Posty: 344
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF
Witajcie :)
Jesli mozna podłącze sie do tematu.
W sobote odebralem zutko od mechanika. po wymianie walków i chydrauliki...filtra paliwa....rozrzadu....
I dzieje sie cos podobnego jak u kolegow wczesniej...na zimnym palli na dotyk...doslownie.
Jednak jesli autko sie zagrzeje...zgasimy gdzine...to dłuuuugo trzeba go krecic az zaskoczy.
Moze mi ktos powiedziec kiedy przestawia sie kąt wtrysku ?? w jakich sytuacjach ?? Jak go ustawić ... i ile to kosztuje ?
Co mozna zrobic z tym odpalaniem na cieplym silniku ???
PS.: czytałem juz w/w "przypadki"

_________________
Było Audi A6 Avant 2,5 V6 1999
Jest :audi: A4 1,9 TDI AVF Avant 2004 - niebawem NA SPRZEDAŻ :)
174KM - dzięki EcuProject , Heble 321 przód & 288 tył , pół skóra środek
Navigation BNS4.2 (spolszczone) + Teleatlas DX 2012/2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 17:27:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Simon - wpisz do szukajki Carlnova i nie zawracaj gitary ... .
Przecież Robokop do spóły z Wodzem napisali już na ten temat 13-tomowy tutorial ... . Między ich postami jest jeszcze kilka moich ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 18:20:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
simon75 napisał(a):
Witajcie :)
Jesli mozna podłącze sie do tematu.
W sobote odebralem zutko od mechanika. po wymianie walków i chydrauliki...filtra paliwa....rozrzadu....
I dzieje sie cos podobnego jak u kolegow wczesniej...na zimnym palli na dotyk...doslownie.
Jednak jesli autko sie zagrzeje...zgasimy gdzine...to dłuuuugo trzeba go krecic az zaskoczy.
Moze mi ktos powiedziec kiedy przestawia sie kąt wtrysku ?? w jakich sytuacjach ?? Jak go ustawić ... i ile to kosztuje ?
Co mozna zrobic z tym odpalaniem na cieplym silniku ???
PS.: czytałem juz w/w "przypadki"


kolego Simon,
1. diagnostyka silnika za pomocą VAG-a,
2. zamieszczenie logów na forum AKP
3. usunięcie usterki

ustawienie kąta wtrysku? Ja zapłaciłem 200 PLN ale dalej nie mam wzoru :/

Pozdrawiam

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 18:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
[quote]ustawienie kąta wtrysku? Ja zapłaciłem 200 PLN ale dalej nie mam wzoru
przepraszam,ale chyba chciales napisac 20 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 18:43:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
wojtekkkkk napisał(a):
Cytuj:
ustawienie kąta wtrysku? Ja zapłaciłem 200 PLN ale dalej nie mam wzoru
przepraszam,ale chyba chciales napisac 20 PLN


nie kolego, to nie pomyłka 200 zł ,

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: