.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 20:17:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI AKN] proszę, oceńcie logi
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:57:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
Witam wszystkich forumowiczów, z racji tego że zakupiłem niedawno VAGa postanowiłem wreszcie go wykorzystać i wykonać logi mojej bryczki. :diabel:

Co prawda nie posiadam pełnej wersji VC udało mi się zrobić statyczne i dynamiczne bez Basic Setting i grup 000.

Mam nadzieje, że z czasem będe mógł zapodać resztę. Póki co pokazuje to co mam, jeśli coś skiepściłem przy logach proszę o wyrozumiałość, to moje pierwsze :peace:


Pozdrawiam
Statyczne

001

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

007

Obrazek

013

Obrazek

014

Obrazek

018

Obrazek

003

Obrazek


Dynamiczne

001

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

008

Obrazek

010

Obrazek

011

Obrazek


;)

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:03:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
poprosimy raz jeszcze:

statyczne
004
007 [silnik nagrzany, a nie po nocy :P ]

dynamiczne
004
008



co do pełnej wersji, to... ;)
[wiesz gdzie pytać]


w każdym razie, ten samochód nie jedzie w ogóle [50% mocy].
problem leży w:
1. niewłaściwie ukształtowanym podciśnieniu albo
2. samym zaworze N75 albo
3. zatkanym katalizatorze.


resztę odnośnie powyższego dowiesz się, gdy logi będą kompletne wraz z odczytem błędów.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 30.wrz.2007 21:05:03 przez meszrum, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:03:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Masz błąd 00575 ?
I na jakiej temperaturze w końcu robiłeś te logi 22*C czy 90*C ? ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:08:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
chętnie poprawie wszystko, nie ciekawie to wygląda :(:

Carl, co do temperatury 22 to robiłem też na zimnym silniku grupe 003 i pewnie stąd ten mentlik.

A z tym błędem 00575 to całkiem mnie skatowałeś :/

meszrumie
ps. statyczne 007 na 90 stopniach są pod 007 po nocy ;)

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:21:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
:D :D :D
...no to "dobiję Cię" jeszcze nieprawidłowo ustawionym kątem wtrysku, ale to potwierdzimy jak wrzucisz 004BS :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:22:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
poza tym rozrząd robiony przez druciarzy i źle ustawiony kąt początku wtrysku :/

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:25:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
lukmat77 napisał(a):

A z tym błędem 00575 to całkiem mnie skatowałeś :/



Moja szklana kula mówi jeszcze, że jesteś (nie)szczęśliwym posiadaczem także błędu 00550 :) :D :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:30:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Ścisłe Umysły,

gdzie widzicie kąt?
w 004 są kompletne hieroglify...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:34:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
Ścisłe Umysły,

gdzie widzicie kąt?
w 004 są kompletne hieroglify...


Odczytujemy to "rozbudowaną" wyobraźnią przestrzenną i ponadzmysłowym podejściem do tematu...

Eeee... takie tam drobne dodatki humanistów z zamiłowania :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
carlnova napisał(a):
lukmat77 napisał(a):

A z tym błędem 00575 to całkiem mnie skatowałeś :/



Moja szklana kula mówi jeszcze, że jesteś (nie)szczęśliwym posiadaczem także błędu 00550 :) :D :peace:


qrcze w historii nie odczytałem zadnego błędu, jak poprawi logi może nie będzie tak żle :peace:

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 21:46:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
lukmat77 napisał(a):
carlnova napisał(a):
lukmat77 napisał(a):

A z tym błędem 00575 to całkiem mnie skatowałeś :/



Moja szklana kula mówi jeszcze, że jesteś (nie)szczęśliwym posiadaczem także błędu 00550 :) :D :peace:


qrcze w historii nie odczytałem zadnego błędu, jak poprawi logi może nie będzie tak żle :peace:


Nie odczytałeś żadnego błędu pewnie ze względu na niezarejestrowaną wersję Twojego VC... Ale szklana kula też się myli, więc głowa do góry i wrzucaj komplet prawidłowych logów... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 07:20:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
meszrum napisał(a):
Ścisłe Umysły,

gdzie widzicie kąt?
w 004 są kompletne hieroglify...

liczby z przecinkami zrobiły się w osobnych kolumnach :peace:
najpierw liczba całkowita, kolejna kolumna wartości po przecinku :diabel:
jak sobie poskładasz to nawet widać :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 12:58:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
co do kąta początku wtrysku to umówiłem się już na korektę, chyba poprzedni właściciel mojej bryczki trochę olał sprawę rozrządu i teraz Ja muszę się tym zająć. Na tym pasku jest najechane 15 tkm, był wymieniany 1,5 roku temu
Muszę doprowadzić wszystko do należytego stanu, bo tak jeżdzić się nie da :diabel:
Potem zajmę się resztą :):

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 17:49:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
witam zapodaje poprawione logi
004 statyczne

Obrazek

007 statyczne

Obrazek

004 dynamiczne

Obrazek

008 dynamiczne

Obrazek

póki co nadal nie mam pełnej wersji VC więc nie ma Basic Setting,

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 17:53:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Lukmat, podaj mi na PW maila do siebie - napiszę Ci prywatnie "co o Tobie myślę"... :) :D :diabel: :peace:
...i o Twoich logach oczywiście.

Mówię poważnie. :|

[+]

OK. Meszrum Ci widzę "nagadał" przede mną ;) :)
Czekamy zatem na logi zrobione wg zasad

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 20:44:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
witam ponownie koledzy, zapodaje resztę logów do Waszego wglądu i oceny :peace:


normalne 000

Obrazek

Basic Setting
000

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

011

Obrazek

;)

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 21:04:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zamiast 003BS mamy 000BS... ;)

ponadto, logując 004BS, wciskasz przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawia się na Late, po czym natychmiast naciskasz Start.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 21:06:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
To samo co u kolegi:
1. Podmienić N75 z N18 - zalogować i wrócić do stanu poprzedniego.
2. Rozpiąć wydech za turbiną i zalogować (zaburzenia w dynamice gazów spalinowych) - eliminacja przytkanego katalizatora.
3. Sprawdzić wszystkie połączenia podciśnienia, zwłaszcza N75 - gruszka na turbinie.

Następna sprawa:
Na 100% przycinają się kierownice VTG w turbinie (skoki ciśnień)

Zupełnie nieprawidłowo ustawiony kąt wtrysku w 004BS - jestem przekonany, że jest po stronie BTDC :/ należy go opóźnić, tak, aby ECU miał możliwość wysterowania tegoż kąta w granicach tolerancji.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 21:10:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
meszrum napisał(a):
zamiast 003BS mamy 000BS... ;)

ponadto, logując 004BS, wciskasz przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawia się na Late, po czym natychmiast naciskasz Start.


dzięki za wskazówki mesz, niestety wszystkie niepowodzenia wyniknęły z nadmiernego pośpiechu oraz zwyczajnie z niedoświadczenia osoby logującej (czyli mnie) :):

mimo to nie zaniecham tego co zacząłem i jutro wszystko skompletuje :peace:

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 21:22:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
To samo co u kolegi:
1. Podmienić N75 z N18 - zalogować i wrócić do stanu poprzedniego.
2. Rozpiąć wydech za turbiną i zalogować (zaburzenia w dynamice gazów spalinowych) - eliminacja przytkanego katalizatora.
3. Sprawdzić wszystkie połączenia podciśnienia, zwłaszcza N75 - gruszka na turbinie.

Następna sprawa:
Na 100% przycinają się kierownice VTG w turbinie (skoki ciśnień)

Zupełnie nieprawidłowo ustawiony kąt wtrysku w 004BS - jestem przekonany, że jest po stronie BTDC :/ należy go opóźnić, tak, aby ECU miał możliwość wysterowania tegoż kąta w granicach tolerancji.


Carl,

podmiana N18 z N75 ma rację bytu tylko wtedy, gdy ECU włącza tryb awaryjny - wówczas mamy pewność, czy za notlauf odpowiada N75.
w przypadku niedoboru ciśnienia, z kolei, zamiana nic nie da, gdyż N18, w miejscu N75, będzie zawsze ograniczać ciśnienie... jedynym wyjściem jest podmiana N75 na inny [sprawny oczywiście].

:517:


[+]
ale po Tobie pojechałem ;) .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: