.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 23:51:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 12:23:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
w sprawie temperatury silnika,
czy to większe śmigło na chłodnicy powinno pracować cały czas?/ Bo u mnie chodzi bez przerwy.
No to mam logi z temperaturami rannymi oto one:
007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 92be1.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1899a.html

A to temperaturki z "rozgrzanego silniczka":

007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bdd42.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7bb35.html

w sprawie brakującego logu 12
012
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... cf0e9.html

A teraz logi Basic Setting:
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9da69.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 47c84.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5054b.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ee80c.html

I to było by chyba na tyle;)
Mam nadzieję zę pomożę w dokładniejszesz diagnozie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 17:36:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
coż...

1. kat wtrysku do poprawienia - ma być na 004BS 2*ATDC na Late przy 100% wysterowaniu VP44;
2. EGR nadaje się czyszczenia.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 17:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
EGR-a to przeczyszczenie chyba nei bedzi eproblemem. tylko trzeba kupić nowe uszczelki i jechana.
Ale z tym kątem wtrysku to się chyba ręcznie ustawia?/ Czy może przez vaga??
jakieś instrukcje albo linki do konkretnego tematu bym kolego meszrumie prosił bardzo:)
Czyli kłopot z rannym zapalaniem to kąt wtrysku? czy coś innego??
A i zauważyłem ze dymi na biegu jałowym tak jak w poście
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ci+wolnych

Ale to może być powód ten żę kupiłem z allegro przepływomierz nie do tego silnika:)
powinienem mieć 059 906 461 E
a mam z końcówką b czyli do silnika AKN
(jeśliby chciał ktoś kupić to chętnie sprzedam)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 21:09:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
tez bym prosił namiarek jak ustawić prawidłowo kąt wtrysku bo jak mi sie wydaje u mnie tez trzeba było by deczko grzebnąć .

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d82 ... 42850.html

z góry dziekuje i zapytuje...........czy ma to w moim przypadku wpływ na przeciąganie skrzynki na półbiegu drugiego biegu, bo włącza sie on przy lekkiej jeździe ok 15km/h ciągnie do ok 2200 obr/min, potem kilka chwilek trzy ,kilka chwil cztery itp. Przy delikatnym muskaniu gazu w mieście jeżdzę po prosty na 2 hydraulicznym -chyba wiec jest coś nie tak.

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 21:15:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Obrazek

Obrazek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 21:52:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
A jak to jest u mnie z tymi wartościami:

Rozpocząć nastawy podstawowe „Funkcja 04“ grupa wskazań 04, silnik na biegu jałowym.
– Sprawdzić wskazanie w polu wskazań 4.
l Wartość wymagana: 100%
– Obserwować wskazanie w polu wskazań 2.
l Wartość wymagana: „spät“("późno") o co tutaj chodzi??????
– Sprawdzić wskazanie w polu wskazań 3.
l Wartość wymagana: 2 °n.GZP± 2 °

A i jaki mam ten kąt początku wtrysku? Za późny czy za wczesny??
W którą stronę mam ewentualnie obracać śrubą od pompy wtryskowej??
Czy w kierunku A ⇒ kąt początku wtrysku później
czy w kierunku B ⇒ kąt początku wtrysku wcześniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2007 23:58:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
meszrum napisał(a):
coż...

1. kat wtrysku do poprawienia - ma być na 004BS 2*ATDC na Late przy 100% wysterowaniu VP44;
2. EGR nadaje się czyszczenia.



Czyli opóźnić kąt wtrysku czy przyspieszyć?? Ale mi się wydaje zę skoro jest 4,4 to chyba opóźnić??:) Dobrze myślę??
A jaki to ruch mniej więcej jest kołem od pompy VP44 Ile stopni?? Żeby uzyskać te 2*ATDC??
I jak zabrać się do czyszczenia EGR-a?? Gdzieś to było opisane ale nie pamiętam:P:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 08:48:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
....rozumiem ze trzeba poluzować śruby na tylko jednym wałku rozrządu lewym(strona kierowcy) i pokręcić troszkę śruba na pompie, dokręcić -odpalić i sprawdzić kąt-tak? Dla pewności-dobre ustawienie to 2 * ATDC na late w 004BS, a gdy ustawie pożądaną wartość trzeba o czym jeszcze pamiętać(coś sprawdzić ,logować) czy już sprawa załatwiona i sukces murowany... :)

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 09:50:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
radas998 napisał(a):
....rozumiem ze trzeba poluzować śruby na tylko jednym wałku rozrządu lewym(strona kierowcy) i pokręcić troszkę śruba na pompie, dokręcić -odpalić i sprawdzić kąt-tak? Dla pewności-dobre ustawienie to 2 * ATDC na late w 004BS, a gdy ustawie pożądaną wartość trzeba o czym jeszcze pamiętać(coś sprawdzić ,logować) czy już sprawa załatwiona i sukces murowany... :)


3 razy TAK i raz NIE... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 19:09:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
:galy: czyli tak zrobic jak pisłem wyzej ? a te-NIE to zart czy napisałem głupote, a może odniosłeś sie do ,,sukcesu ,, który nie zawsze jest murowany?

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 19:09:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
:galy: czyli tak zrobic jak pisłem wyzej ? a te-NIE to zart czy napisałem głupote, a może odniosłeś sie do ,,sukcesu ,, który nie zawsze jest murowany?

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 19:16:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
radas998 napisał(a):
:galy: czyli tak zrobic jak pisłem wyzej ? a te-NIE to zart czy napisałem głupote, a może odniosłeś sie do ,,sukcesu ,, który nie zawsze jest murowany?


http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 19:33:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
NIE - sugerowało nie zaprzątaj sobie głowy niczym więcej i nie był to żart radas :)
Tok myślenia i postępowania prawidłowy, przeczytaj to co załączył meszrum i sukces murowany ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 19:40:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
No więc kupiłem sobie równiez Interface na rs232 i co i lipa:/
Dalej nie moge się połączyć z modułem komfortu:(
Ale jedno przyznam łączenie na klime sie udało i sa tam 2 błędy może mi ktoś podpowie co oznaczają>;
00779 Outside Air Tepm Sensor (G17)
i
00792 A/C pressure Switch (F129)
Ale to chyba chodzi o nienapenioną klime:)
A błąd od silnika to taki:
00667 Ambient temperature Signal
No i jeszcze od Instruments
00771 Fuel Level Sensor (G)

ktoś oceni co to za błędy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 19:58:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Może ktoś doradzić jaki przekaźnik mam kupić do sygnału dźwiękowego(klaksonu)??
Bo z opisu bezpieczników wynika ze muszę mieć przekaźnik 2-tonowego sygnału dźwiękowego oznaczonego (1) a takowego nie posiadam.
jaki mam kupić?? Jakiś numer czy coś??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 22:08:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Oto wklejam LOGI DYNAMICZNE.
Tylko przepraszam zaraz za blok 000 ponieważ na lapku na Viście nie mogłem uruchomić pełnej wersji VAG-COM 311.2 nie wiem jaki powód ale pewnie VISTA.
Oto log jechałem na czwartym biegu:) :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bd8b8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 32e90.html

Dzięki wszystkim z góry za ocenę:)

ps. jak uruchomić 100% vaga na viście??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 22:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przepływomierz do wymiany [tylko kup w ASO do AFB].
auto odzyska 50% mocy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 23:03:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kurcze nie ma mowy żebym kupił w ASO bo to koszt 800zł
a jest opcja jeszcze taka możesz luknąć?:
http://allegro.pl/item248809797_przeply ... _audi.html
albo coś takiego:

od tego pana z allegro: http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=494886

oferuje mi przepływomierz nowy z Bosha za 497zł lub z wymianą (ale nie mam takowego) za 315zł więc odpada.
Na którego się zdecydować??
jak myślicie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 23:40:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
napisałem Ci na PW, ale powtórzę raz jeszcze:

LMM w ASO w trybie Austausch kosztuje 390 PLN.

jeżeli nie wierzysz, to zadzwoń do ASO w moim mieście: http://idczak.audi.pl/ .


tryb Austausch - oddjesz swój stary i dostajesz nowy za dopłatą 390 PLN.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 23:55:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
tylko że ja mam stary o nr. 059 906 461 B
a potrzebuje 059 906 461 E:/
i tu jest problem :|


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: