.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 18:37:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi A6 C5 2.7 biturbo '00
PostNapisane: 02.paź.2007 19:35:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
witam! czy ktos mial do czynienia z takim autkiem chcialbym sie czegos o nim dowiedziec np. jakie czesci najczesciej siadaja ile moze kosztowac serwisowanie tego autka itp. pozdrawiam i licze na pomoc..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 20:15:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Norbi ma coś takiego. Generalnie możesz jeszcze poszukać na www.a4-klub.pl - tam więcej osób pewnie będzie miało S4...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 22:01:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2006 20:12:05
Posty: 86
Lokalizacja: Lublin / Kraków
Auto: A6 C6 4.2 BAT
Witam

Panowie ja coś takiego kupiłem z roku 2001 i na razie mi się podoba gdyż wnętrze i szyber dach bardzo ładnie wyglądają :)

Jak odpalę i będę miał przyjemność tym pojeździć to dam znać i mogę dać się przejechać osobie, która będzie zainteresowana czymś takim.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 13:49:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Wisznu napisał(a):
Panowie ja coś takiego kupiłem z roku 2001 i na razie mi się podoba gdyż wnętrze i szyber dach bardzo ładnie wyglądają :)

:galy: Przepraszam; masz S4 i oceniasz to auto na podstawie tapicerki i szyberdachu?
A jak tylny podłokietnik się zachowuje przy przejściu z podsterowności w nadsterowność :peace:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 15:46:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
to jest audi a6 2,7 bt z gazem, nie s4 , jak narazie za duzo nie pomogliscie :/
Oststnio zauwazylem ,ze wskaznik od temperatury opada z 90 do 60-70 kilka razy mi sie to juz przytrafilo(mam nadzieje ze to jakas awaria czujnika) jakie moga byc tego powody..?

Druga niepokojaca rzecz to co jakis czas musze uzupelnic plyn w chlodnicy -mysle ze to juz chyba jakas powazniejsza sprawa :/ ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 16:13:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2006 20:54:28
Posty: 430
Lokalizacja: Złotoryja
mejo napisał(a):
to jest audi a6 2,7 bt z gazem, nie s4 , jak narazie za duzo nie pomogliscie :/
Oststnio zauwazylem ,ze wskaznik od temperatury opada z 90 do 60-70 kilka razy mi sie to juz przytrafilo(mam nadzieje ze to jakas awaria czujnika) jakie moga byc tego powody..?

Druga niepokojaca rzecz to co jakis czas musze uzupelnic plyn w chlodnicy -mysle ze to juz chyba jakas powazniejsza sprawa :/ ??


widzę, że sam nie wiesz co kupiłeś... A6 2.7bt w budzie B5...?

_________________
PIES...też człowiek :)

A4 Avant 2.8 Q Tiptronic - znowu żyje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 16:19:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
B5 -> A4
C5 -> A6 (4B)
Jak sie świadomie/nie świadomie wprowadza ludzi w błąd to proszę nie wytykać im później błędów

Co do Twoich awarii:
jeśli chodzi o czujnik to prawdopodobnie nie styka w którymś miejscu, skoro czasem pokazuje dobrze, a czasem źle.

A co do płynu chłodniczego to sprawdź czy nie wycieka. Jeśli nie wycieka to problem może być powazny gdyż może przedostawać sie do oleju, a to już nie przelewki

Pozdrawiam

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 17:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
b5- moj blad sorki za zmylke..

sprawdzalem pod samochodem kiedys i cos tam cieknie ale znajomy mowil ze to z klimy..czy to mozliwe?

co do czujnika sprawdzic samemu(szukac) czy lepiej zajechac na serwis.. pozdrowionka..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 18:00:49 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
mejo napisał(a):

sprawdzalem pod samochodem kiedys i cos tam cieknie ale znajomy mowil ze to z klimy..czy to mozliwe?

..


Jak najbardziej jest to prawidłowy objaw działania klimy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 19:43:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
czyli, jezeli to woda z klimy oznacza to ze woda z hlodnicy musi isc do silnika? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 11:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
mejo napisał(a):
czyli, jezeli to woda z klimy oznacza to ze woda z hlodnicy musi isc do silnika? :/

Nie bardzo rozumiem powyższe zdanie, ale woda pod autem, jeśli pracowała klima jest - jak napisał Hugo - normalne. I ta woda nie ma nic wspólnego z płynem chłodzącym. W skraplaczu czynnik chłodzący skrapla się, a na zimnym skraplaczu kondensuje się woda z powietrza. I to ona jest rurkami odprowadzana z podszybia/kokpitu pod auto

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 13:58:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
Nie bardzo rozumiem powyższe zdanie, ale woda pod autem, jeśli pracowała klima jest - jak napisał Hugo - normalne. I ta woda nie ma nic wspólnego z płynem chłodzącym. W skraplaczu czynnik chłodzący skrapla się, a na zimnym skraplaczu kondensuje się woda z powietrza. I to ona jest rurkami odprowadzana z podszybia/kokpitu pod auto
_________________
chodzi mi o to ze pod autem jest zawsze tylko jedna mala plamka, a co jakis czas 600-1000km musze dolac plynu do chlodnicy . czyli ten plyn z chlodnicy gdzies musi sie podziac sprawdzalem pod autem wiele razy i nic chyba ze podczas jazdy gdzies ucieka lub dostaje sie jakos do silnika. moze ktos wie gdzie ten plyn sie moze ulatniac ..?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 14:06:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
dużo go dolewasz? bardzo dumy z rury wydechowej podczas jazdy?

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 16:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
no kurde z 1,5 do 2 setek zalezy po jakim prezbiegu ale im mniej plynu jest tym szybciej znika :/ z dymem z rury popatrze dzis i dm znac..dzieki ze pomagasz..pozdro..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 11:03:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Co do serwisowania to nie ma tragedii, nie jest to 2.5TDI w którym czesto coś tam niedomaga. Problemem mogą być turbiny. Jeżeli są głośne, tzn. słychać wyraźnie ich świst to możesz się przygotowywać na wydanie niemałych pieniędzy. :/ Druga sprawa to wysokie temp. jakie ta motorownia osiąga przy ostrym upalaniu. Jeżeli jest gorąco(co już w tym roku nam nie grozi) to zapomnij o pałowaniu, w innym przypadku stopisz turbiny. Oczywistą rzeczą jest po ostrej jeździe chłodzenie turbin przez kilka minut i nie jeżdzenie z wcisnietym gazem na maxa nim temp. płynu chł. nie osiągnie 90 st i temp oleju nie zbliży sie do temp. roboczej.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 11:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
nowlasnie zapomnialem wspomniec o wskazniku oleju wskazowk jest tyci tyci nad 60 tak ma byc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 11:24:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
mejo napisał(a):
nowlasnie zapomnialem wspomniec o wskazniku oleju wskazowk jest tyci tyci nad 60 tak ma byc?
Jak silnik jest przegoniony to jest nawet 120, normalna praca przy spokojnej jeździe to 90-100.
Masz za niską temp.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 11:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
wina czujnika? bo chyba nie jest mozliwe zeby temp. byla zawsze na 60..

oj serwis bedzie bolal -zaczynam sie martwic :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 12:30:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2006 18:25:14
Posty: 631
Lokalizacja: śląsk
mejo napisał(a):
wina czujnika? bo chyba nie jest mozliwe zeby temp. byla zawsze na 60..

oj serwis bedzie bolal -zaczynam sie martwic :/


Termostat.

Pozdrawiam,

_________________
Masta_J

`S3 Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 13:08:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 18:32:33
Posty: 17
Lokalizacja: holandia (rawicz)
Termostat.

Pozdrawiam,[/quote]

czy moze od tego rozwalic sie cos innego? wymiana termostatu jest kosztowna..?
pozdrawiam..

_________________
byl escort kombi 1.6 16v
przedtem byla honda concerto 1.6 16v
przed honda fiacik 126p
przed maluszkiem polonez
a teraz he he A6 C5 2.7 biturbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron