.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 15:11:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 22:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Mauzer napisał(a):
mateuszsta20 napisał(a):
powiedz do jakich obrotow moge ja krecic przez najblizszy tydzien?


do ok 100.000obr :peace:


teraz to przesadziles to nie jest watek "fun" tylko powazny temat, jezeli masz pisac takie bzdury to lepiej wogole nic nie pisz...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 22:09:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
carlnova napisał(a):
Ok. 3500 rpm
Jeżeli już stanie się coś i musisz podkręcić wyżej (wyprzedzanie) zrób to możliwie jak najkrócej...
Poza tym pamiętaj o studzeniu turbinki (wytracaniu prędkości obrotowej wirnika), przez co najmniej 1 minutę po zakończeniu jazdy.
Później po porządnym pałowaniu - nawet kilka minut.
Ale co ja Ci tutaj... ;) - to elementarne zasady użytkowania TDI i na 100% masz je we krwi... :)


zgadza sie ze wiem o zasadach ...

tylko mialem lekka nie wiedze o tych obrotach...
nie ebde wogole wyprzedzal przez najblizszy tydzien tylko do pracy i spowrotem :peace:

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 22:18:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl ma doświadczenie w tym zagadnieniu, ja tylko dodam, że nie to, jakie obroty silnika są dopuszczalne [turbina ma przecież swoje ;) i nie ma tego na desce], tylko jakie ciśnienie...
...dlatego grupa 011 powinna być, moim zdaniem, zaimplemntowana w FIS'ie. co więcej, jestem na etapie urzeczywistniania tego projektu.

nie jest ważnie, czy jedziesz z 2500 rpm, czy 3400 rpm - ważne jest byś przyspieszał przez kilka dni [4-7] jak emeryt.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 22:50:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mateuszsta20 napisał(a):
Mauzer napisał(a):
mateuszsta20 napisał(a):
powiedz do jakich obrotow moge ja krecic przez najblizszy tydzien?


do ok 100.000obr :peace:


teraz to przesadziles to nie jest watek "fun" tylko powazny temat, jezeli masz pisac takie bzdury to lepiej wogole nic nie pisz...


zadałeś pytanie to odpowiedziałem.

p.s jasne... poważny wątek o niepoważnym gościu co zabija nową turbine w kilka godzin a potem płacze na technicznym co jest nie tak :056:
p.s napewno dostałeś instukcje jak jeździć przy pierwszej suszarce więc temat chyba zamkniety ;)
Cytuj:
Została zamontowana zgodnie ze wskazaniami Carla i pana z serwisu tam gdzie ja regenerowalem

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 23:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Mauzer napisał(a):
mateuszsta20 napisał(a):
Mauzer napisał(a):
mateuszsta20 napisał(a):
powiedz do jakich obrotow moge ja krecic przez najblizszy tydzien?


do ok 100.000obr :peace:


teraz to przesadziles to nie jest watek "fun" tylko powazny temat, jezeli masz pisac takie bzdury to lepiej wogole nic nie pisz...


zadałeś pytanie to odpowiedziałem.

p.s jasne... poważny wątek o niepoważnym gościu co zabija nową turbine w kilka godzin a potem płacze na technicznym co jest nie tak :056:
p.s napewno dostałeś instukcje jak jeździć przy pierwszej suszarce więc temat chyba zamkniety ;)
Cytuj:
Została zamontowana zgodnie ze wskazaniami Carla i pana z serwisu tam gdzie ja regenerowalem


odbijasz pileczke, ja sie tak nie bawie...

opisuje co mi sie stalo a ty dajes cos takiego, stary ...

moze bedzie to przestroga dla takich jak ja, ktorzy nie sa zbytnio mechanikami a chca cos zrobic przy swoim aucie...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 15:07:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Jesli moge wtrącić - Mauzer napisał w rzeczy samej precyzyjniejszą odpowiedź, niż ktokolwiek inny - mówił oczywiście o obrotach wirnika turbiny, które są zdecydowanie bardziej funkcją obciążenia auta (np wyprzedzanie), niż obrotów silnika (np. hamowanie silnikiem)

Tak więc Mateusz - nie napinaj się, bo choc Mauzer zażartował, to w istocie napisał prawdę. Na pewno nie chciał kasztanić wątku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 15:19:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
SebastianS napisał(a):
Jesli moge wtrącić - Mauzer napisał w rzeczy samej precyzyjniejszą odpowiedź, niż ktokolwiek inny - mówił oczywiście o obrotach wirnika turbiny, które są zdecydowanie bardziej funkcją obciążenia auta (np wyprzedzanie), niż obrotów silnika (np. hamowanie silnikiem)

Tak więc Mateusz - nie napinaj się, bo choc Mauzer zażartował, to w istocie napisał prawdę. Na pewno nie chciał kasztanić wątku.


jezeli to bylo do turbulum to sorry... :peace:
ale logicznie nie jestem wstanie wiedziec (chyba ze mnie uswiadomicie) przy jakich obrotach silnika jakie sa obroty sprezarki?

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 20:46:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
mateuszsta20 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Jesli moge wtrącić - Mauzer napisał w rzeczy samej precyzyjniejszą odpowiedź, niż ktokolwiek inny - mówił oczywiście o obrotach wirnika turbiny, które są zdecydowanie bardziej funkcją obciążenia auta (np wyprzedzanie), niż obrotów silnika (np. hamowanie silnikiem)

Tak więc Mateusz - nie napinaj się, bo choc Mauzer zażartował, to w istocie napisał prawdę. Na pewno nie chciał kasztanić wątku.


jezeli to bylo do turbulum to sorry... :peace:
ale logicznie nie jestem wstanie wiedziec (chyba ze mnie uswiadomicie) przy jakich obrotach silnika jakie sa obroty sprezarki?

No właśnie piszę - nie ma sztywnej zależności. Zalezność jest, owszem, ale w funkcji ilości gazów spalinowych przepływających przez turbinę. A ta zależy nie tyle od obrotów, co od ilości spalonej gnojówki - czyli ciężaru prawego buta :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: