.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 15:12:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Wschowa] lub [Warszawa-kupiony] [A6 C4] jeśli ktoś może
PostNapisane: 01.paź.2007 07:30:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
Witam Wszystkich !
Prośba jak w temacie a tutaj znajduje się link:
http://allegro.pl/show_item.php?item=250158994
Ewentualnie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3511096
Pozdrawiam

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Ostatnio edytowano 15.paź.2007 08:02:52 przez dragan36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 13:13:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
hmm.. każdy zarobiony czy dla siebie ktoś bierze ?? :-)

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 14:14:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
powiem tyle ze strasznie zapuszczone te audi
>brak pułki pod kierownicą
>tłumik jakis obwisły
>mieszek i gałka jakaś dziwaczna
>komora silnika zapuszczona ,jak by od nowości szmaty nie widziała ,no i ma jakiś chyba brak na obudowie
>syf pod dywanikami jak by nie można było posprzątać!!!!

ogólnie mi sie te auto nie podoba ,ale to auto dla ciebie wiec spoko ;)

te drugie ogłoszenie ma słabe fotki aby dobrze oblukać ,ale prezentuje sie o niebo lepiej

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 16:38:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
w przyszłym tyg bedę miał wolne to opstaram się podjechać obejrzeć to auto z 2 linka

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 18:36:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Sam zastanawialem sie nad ta na czarnych blachach ale po obejrzeniu zdjec postanowilem zrezygnowac.Ten samochod to jeden wielki syf :/ istna tragedia.Szkoda ze nikt nie moze do niej podjechac i jej oblukac bo bardzo chetnie bym zobacz opis tej A6.Ta co jedzie ogladac Dred zapowiada sie duzo duzo lepiej,jednak ma spory przebieg.Ciekawe jak byl eksploatowany ten samochód.No nic czekamy na opis Dreda :D

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 07:13:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
hmmm... ten wielki syf to nie problem wiem ze jest zaniedbana co do stanu wnetrza... ale wole zajac sie takimi rzeczami niz "sprzatniem" silnika :-)
co do drugiej to tez bardziej mi podchodzi ale cena tez sie liczy :-) pierwszy jest na czarnych blachach pierwszy wlasciciel, moze nawet nie spowadzana i nie skladana :-) wiec jesli jest roznica 5k to wole to wlozyc w doprowadzenie samochodu do stanu jaki powinien miec tej klasy samochod. No ale jednak stan silnika, skrzyni generalnie mechaniki jest wazniejszy.
Aczkowiel jesli ta druga bylaby w dobrym stanie to tez nie widze przeciwwskazan zeby dac wiecej pieniedzy za porzadne auto.

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 22:31:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Jesli gosc nie potrafil zadbac o pozadek w srodku to jak myslisz dbal o silnik i skrzynie czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 00:11:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
eszkesz :peace: :peace:

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 05:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
Mysle ze poza walorami estetycznymi dobrze jest znac stan techniczny.
Nie twierdze ze ten samochod jest najlepszy na allegro. Nie Twierdze tez ze samochod nie posprzatany to samochod do wyrzucenia. Dlatego wlasnie poprosilem o pomoc na tym forum zeby to ustalic. I tak mysle ze skoro nie dbal o wyglad wewnetrzny to nie znaczy ze od pocztaku nie zmienil oleju i zadnego z filtrow ( na przyklad).

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 13:08:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
A ja mam troszkę inne pytanie, ale dotyczące tegoż samochodu...
Od kiedy silniki 2.8 były 24 zaworowe??
Bo mi się wydaje, że dopiero w 97r i wtedy miały 193KM... :(: :(:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Ostatnio edytowano 06.paź.2007 22:35:13 przez myszon90, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 13:15:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
myszon90 jezeli juz cos to 30V a nie 24V

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 16:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
TymoOon napisał(a):
myszon90 jezeli juz cos to 30V a nie 24V
a jednak :):)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Ostatnio edytowano 06.paź.2007 22:35:59 przez myszon90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 18:36:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
w C4/A6 były silniki 2.8 24 V ACK :) a dokładnie od 10.95 roku i szczerze jest to najfajniejszy silnik wolnossący w C4/A6.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 22:41:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Dred napisał(a):
w C4/A6 były silniki 2.8 24 V ACK :) a dokładnie od 10.95 roku i szczerze jest to najfajniejszy silnik wolnossący w C4/A6.
Czyli trafiając na A6/C4 z motorkiem 2.8 z 96 i 97r, trafia się właśnie na 193KM :?: :?: ;) ;)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 23:19:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Dred mowi chyba o 174 konnym motorze bo ja nie znam oznaczec 2.8 wydaje mi sie ze silniki 2.8 193 KM mialy 30V czy nie mam racji ?? :)

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 23:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
-> 2.8 V6 AAH 12V moc 174 KM
-> 2.8 V6 ACK 30V moc 193 KM

TymoOon tak racja bo mialy one 30V wlasnie. Silnik 2.8 V6 ACK idzie poznac po napisie 5V na plastikowej obudowie silnika, poniewaz ma on po pięć zaworów na kazdy cylinder. Silnik ten byl tez montowany w Audi A8 D2. ACK to jeden z najlepszych silnikow bardzo trwaly i oszczedny jak na jednostke V6.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 09:23:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
myszon90 napisał(a):
Czyli trafiając na A6/C4 z motorkiem 2.8 z 96 i 97r, trafia się właśnie na 193KM :?: :?: ;) ;)


nie nie silniki AAH 174PS i ACK 193 PS były montowane równolegle
z tym że AAH był od 91 roku a ACK tak jak wyżej pisałem od 10. 95 roku
niestety bardzo żadko można spotkać ACK w budzie C4/A6 :( dużo żadziej jak AAH

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 10:06:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
KORU napisał(a):
ACK to jeden z najlepszych silnikow bardzo trwaly i oszczedny jak na jednostke V6.


Tylko niestety chyba dużo droższy w utrzymaniu niż AAH ? Pytam bo od pewnego czasu mam zamiar zmienić auto i rozważam m.in. jeden z powyższych. Np. wydech w ACK będzie droższy, bo dwa katalizatory a nie jeden jak w AAH, z czego jeden katalizator połączony z na stałe z "połową" wydechu, droższe tłumiki środkowy i końcowy, wiadomo rozrząd. Czy jeszcze coś ? Mam rację czy się mylę ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 10:11:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
stary ale nawet jesli jest droższy to co ile wymieniasz tłumik??
ja w swoim cygarze z 90 roku jeszcze 3 lata temu miałem oryginalny więc o czym my tu w ogóle rozmawiamy??
rozrząd tak będzie trochę droższy bo tam chyba dojdzie jeszcze jedna rolka i bedzie dłuższy pasek. ale za to bedzie mniej palił wiec Ci się to wyrówna , a osiagi lepsze

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 12:15:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Byk napisał(a):
Np. wydech w ACK będzie droższy, bo dwa katalizatory a nie jeden jak w AAH, z czego jeden katalizator połączony z na stałe z "połową" wydechu, droższe tłumiki środkowy i końcowy, wiadomo rozrząd. Czy jeszcze coś ? Mam rację czy się mylę ?

Silnik 2.8 AAH tez mial po 2 katalizatory w ukladzie wydechowym jak 2.8 ACK

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: