Witam
Kupilem ostatnio a6 ktore mialo padniete lmm, znajomy mechanik krory testowal auto przed zakupem stwierdzil, ze to jedyny problem i ze auto jest ogolnie OK.
Wymienilem imm, zresetowal w niej bledy, jazda probna:
- autko idzie lepiej niz przed (jest zrrywne miedzy 1,5 a 3,0tys obrotow
)
- zaczelo kopcic okropnie (ze znalem juz to forum, to wiedzilem co w trawie piszczy - odma)
Moj "spec" powiedzial ze moc jest OK (argumentujac: "przeciez auto ciezkie"), a co do niebieskiego stefana: silnik do remontu.
Juz wiecej go nie odwiedzilem
, lecz sam zabralem sie za wymiane odmy, z pozytywnym rezultatem (oczywiscie wedlug instrukcji CARLA
)
ALE wracajac do tematu:
Wydalo mi sie dziwne ze auto ktore osiaga najwieksza moc przy 4(wyczytalem w ksiazce) zamula sie powaznie po przekroczeniu 3,5.
Zauwazyle rowniez, ze przy przegazowywanie dochadza odglosy bulgotania, przy zejsciu z obrotow. Dzwignia sztangi nie pracuje plynnie(zacina sie)co wydaje mi sie bys nieprawidlowe.
Turbina byla wymieniana rok temu (obejrzalem ja od strony dolotu wyglada OK, scianki bez sladow zdrapan i lopatki wygladaja na zdorowe)
zakupilem interface, czekam na dostarczenie.
Wiem ze bez logow niewiele mozecie mi pomoc, ale czy robienie logow dynamicznych w tym stanie jest bezpieczne
Czytalem posty BOCIEK, boje sie ze cos moglo utknac tam gdzie nie wskazane
a moze sztanka wymaga tylko czyszczenia badz regylacji(przypadek BOCKA)
bac n75
auto podejrzewam troce jezdzilo na zapackanej odmie - zapaprane kierownice
Panowie, konczac ten smutny referat,chcialbym zapytac od czego powinienem zaczac (ZROBIE LOGI JAK TYLKO DOSTANE PRZEJSCIOWKE)
Prosze o jakiekolwiek podpowiedzi.
W jaki sposob mozna rozruczac dzwignie ? co wyczyscic a co regenerowac
Meczy mnie jazda "na kapelusznika" tzn. max 2,200
w obawie o swistaka
Za wszelkie bledy ortograficzne, gramatyczne i skladniowe odpowiadaja te kilka drinkow ktore wypilem wtrakcie pisania tego postu