.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 20:00:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 571 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 17:56:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
bez hamowni to mozna sobie gdybac , moze 160 moze 170 a moze 180 ps

ja po zmianie samego softu mam 352Nm

dawke startowa tez zminiałem :)

auto hamowałem na Dynomet podczas jazdy i mysle ze to bardziej wiarygodny wynik niz na rolkach


szkoda tylko ze pompowanie zaczyna sie od ok 2000obr :(

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 18:02:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
mcx4 napisał(a):
szkoda tylko ze pompowanie zaczyna sie od ok 2000obr :(


nie nażekaj :):

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 18:12:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
hmm , jak sie przejechałem 115PS PD po zmianie softu to nie chciałem wysiąść bo dół mi sie podobał , pozniej wsiadłem do swojego but w podłeoge a tu nic ... dopiero pozniej odjazd

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 07:32:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
mcx4 napisał(a):
bez hamowni to mozna sobie gdybac , moze 160 moze 170 a moze 180 ps

ja po zmianie samego softu mam 352Nm

dawke startowa tez zminiałem :)

auto hamowałem na Dynomet podczas jazdy i mysle ze to bardziej wiarygodny wynik niz na rolkach


szkoda tylko ze pompowanie zaczyna sie od ok 2000obr :(


A jak wygląda u Ciebie zużycie paliwa przy normalnej jeździe? / ekonomicznej jeździe?
Jestem ciekaw bo najwięcej czasu zużyło mi zwiększanie ekonomii silnika...

Pozdrawiam! Tomek

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 21:43:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
miasto palii mi ok 9 l -10 l krótkie odcinki (nie nagrzany silnik ) bo Legnica jest mała :) całe miasto objedziesz w 15 min .. a w miescie jeszcze nigdy nie zeszłem ponizej 8l - moze dlatego ze robie odcinki po ok 10 km i stawiam auto na kilka godzin , pozniej znowu zimne odpalam i tak w kółko
a w lato jak ciepło to klima - więc trudno mi wyczuć

teraz tarsa - dzisiaj byłem w Poznaniu ( vmax 130-140 ) spalanie mialem ok 6.5 - na kompie miałem mniejsze spalanie ale i tak trzeba do tego podchodzic z dystansem
odrazu powiem ze po miescie nie jezdze jak PSJ - Prezes z AKP coś o tym wie... :peace:

zreszta ja się ciesze z jazdy po modzie i jak bym chciał oszczędnie jezdzil to kupił bym sdi :)

troche lipe mam jak slisko :( nie mozna szybciej z miejsca ruszyc , 1,2,3 bieg gaz w podłodze auto stoi w miejscu :( na zime wracam do serii

ostatnio lece autostrada a4 ok 200km.h a tu coś mi mruga zjezdzam a tu Veyron na polskich blachach !! ten to miał odejscie .. 4 turbinki hehe

wkoncu podkręciłem swoja b4 w tdi -- miodzio ! szacunek dla Rogala :diabel:

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 08:28:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Witam ponownie!
Dlaczego masz kłopoty z ruszaniem w zimie? (czyżby twój AEL to jest "OŚKA"?)
Co do zużycia paliwa to miałem bardzo podobne zanim zmodyfikowałem soft.
Z tym że należy zaznaczyć że mam założone nowe wszystkie istotne elementy aparatury wtryskowej (końcówki i głowicę pompy), bo na starych zużycie było sporo większe.

Co do wskazań zużycia na kompie to mam prawie idealne tzn. wskazanie wynosi 100 do 103% rzeczywistego spalania. Wcześniej na jakimś kupionym sofcie nie dało się tego opanować pokazywał ciągle od 10 do 20% za mało i błąd znacząco zależał od stylu jazdy. Teraz w "mojej" wersji softu wskazania są idealne (podpowiedź - jeżeli na seryjnym sofcie masz błędne zawyżanie wskazań o więcej niż 5% to prawdopodobnie masz już "słabą" pompę i dlatego komputer myśli że wtrysnął więcej paliwa - nie wie że część "przeciekła" przez nieszczelności pompy >> na starej pompie miałem takie objawy).

Dodatkowo przez odpowiednią modyfikację mapy pedału gazu autkiem można bardzo "elegancko" i delikatnie ruszać (dużo przyjemniej niż w seryjnym) co dodatkowo ułatwia ekonomiczną jazdę (oczywiście nie mówię o "pedale w podłogę" bo wtedy można się nawet na asfalcie quattrem poślizgnąć :) )

W przypadku OŚKI można uzyskać sporo mniejsze zużycia paliwa w mieście na krótkich odcinkach (mniej mechanizmów z zimnym olejem) oraz na trasie dzięki innemu przełożeniu "dyfra" (ośka ma 4.11 a Quattro 4.55 to bardzo duża różnica - 2000obr/min to 100km/h w quattro a w ośce 111km/h)

Oczywiście jest też niebagatelna różnica w zużyciu paliwa w zależności od pomiaru prędkości jazdy - u mnie wskazanie 140km/h odpowiada rzeczywistej 130km/h wg GPS (ten jest przy dobrym sygnale idealny sprawdzałem z przyrządami "profesjonalnymi" <Correvit> jak robiłem pomiary samochodów badawczych w pracy).

Teraz najczęściej jeżdżę wg GPS co zwiększyło zużycia paliwa bo średnio 5-7% szybciej jeżdżę...

Pozdrowionka Tomek!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 09:46:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
tak mam ośke ,
wtryski nówki , mają teraz najechane ok 5 tys
korekcje idealne
głowiczke też wymieniałem na nowa - dałem 1100 zł z wymianą ( auto ciężko paliło jak był ciepły )
najechane mam teraz 315 tys licznikowo :)

jak u Ciebie spalanie ?

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 11:17:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Spalanie - zależnie od sposobu jazdy :)
a serio to w mieście przy bardzo delikatnej jeździe na odcinkach 6km (z zimnego silnika) jestem w stanie zejść do 8L/100km, na terasie jeżdżę za szybko... bo do polski mam 1400km i zawsze się spieszę.. ale normalnie spokojnie do 140km/h (licznikowo) 100% z klimą około 6,8 L/100km a najmniejsze uzyskane to 5,6L/100km - jazda max 130km/h ale zwykle około 90km/h (poza miastem ale nie autostrada) bardzo spokojnie ale 100% klima.

Pozdrowionka Tomek

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2007 20:42:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
mcx4 napisał(a):
odrazu powiem ze po miescie nie jezdze jak PSJ - Prezes z AKP coś o tym wie... :peace:



Potwierdzam - PSJ jest Ci obcy :)

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 22:43:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
A ja muszę się przyznać bez bicia do PSJ!
Chyba że chcę troszkę "pofiglować" ale zwykle jeżdżę "na kropelce" i co ciekawe po zmianie sofciku jest to dużo łatwiejsze a można spoko jeździć między 1200-1600obr/min, oczywiście głaszcząc gaz. Gdy potrzeba przyspieszyć żwawiej to redukcja i co najmniej 1600-2500obr/min.
Do figli na wysokim poziomie trzymamy silnik między 3000-4400obr/min i wtedy reakcję na gaz czujemy przez plecki masowane fotelem...
PS. naprawdę da się zrobić bardzo ekonomiczny soft o dużej mocy, niestety zadymienie na pełnych obrotach jest nieuniknione w AEL.

Potwierdzam jeszcze jeden objaw PSJ a mianowicie po takiej jeździe w mieście szczególnie na zimnym silniku zbiera się mnóstwo sadzy w układzie wydechowym, szczególnie w Quattro (ponieważ układ jest rozgałęziony i strumień prawdopodobnie płynie tylko jedną rurką, a w drugim katalizatorze zbiera się DUŻO sadzy bo brak w nim zupełnie przepływu). W efekcie nawet jak przy nagrzanym silniku po powrocie z dłuższej trasy kopcenie jest całkiem w normie, to po PSJ pojawia się nieznośny dym gdy z pełnym gazem przekroczymy 3000obr/min - wówczas duży przepływ spalin "wydmuchuje" to co nagromadziło się w rurze wydechowej i katalizatorze. W efekcie nasza końcówka rury skierowana w dół rysuje wyraźną czarną kreskę na aswalcie (należy zauważyć że nic nie narysujemy gdy sadza tworzy się "na bierząco" nawet jak bardzo dymi to się rozwiewa).

Pozdrowionka od Tomka!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 08:52:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
To_JA_! napisał(a):
Mam również duże zużycie paliwa i dymek niezły (szukam przyczyn)
miasto b. delikatnie na krótkich odcinkach 10,5
trasa prędkość 120-130 8,2
strasznie dużo spodziewałem się tak 2 literki mniej.


audik napisał(a):
Hehe no powitać. :peace:
Miasto 10 normalka trasa 8 też normalnie :peace: Coś pewnie można urwać ale napewno nie 2 litry :diabel:


Da się bardzo dużo urwać, ale musiałem wymienić pompę i wtryski oraz opracować sobie nowy Soft... w mieście ponad 2L mniej na trasie podobnie ale teraz szybciej jeżdżę i klimy nie żałuję... dodatkowo przybyło ze 40 koników :)

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: experymenty z kątem pompy
PostNapisane: 10.lis.2007 10:53:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Będąc chwilowo w domu przestawiłem kąt statyczny pompy z 0.65mm na 0.3mm.
Drgania silnika na wolnych obrotach wyraźnie mniejsze, cichsza praca szczególnie przy gorącym paliwie (po trasie, kąt na VAGu 0.9-1.3 deg BTDC, dodatkowo nie loguje już błędu po wykonaniu basic settings dla kąta)
Niestety rozruch zimnego silnika wydłużył się do kilkunastu obrotów (nie pali już "na dotyk"). Myślę że optymalne będzie ustawienie 0.4mm do 0.45mm (w T4 jest nawet 0.55mm). Następna regulacja będzie możliwa dopiero w kraju (przełom grudzień-styczeń)

Pozdrowionka od Tomka!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Ostatnio edytowano 03.gru.2007 12:39:38 przez To_JA_!, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 16:45:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 12:46:41
Posty: 216
Lokalizacja: KrK
głupie pytanie ale zadam.. czy w a6 c5 quattro jest caly czas naped na 4kola czy tylko w czasie poslizgow?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 17:05:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
Michal_Krakow napisał(a):
głupie pytanie ale zadam.. czy w a6 c5 quattro jest caly czas naped na 4kola czy tylko w czasie poslizgow?


Było już wiele razy pisane na forum, także polecam opcje szukaj na przyszłość a dowiesz się znacznie więcej na temat quattro ... odpowiadając na Twoje pytanie: napęd jest stały, w warunkach idealnych 60% tył 40% przód ... w zależności od warunków na drodze rozkład się zmienia za co odpowiedzialny jest mechanizm torsena.

Pozdrawiam

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 17:36:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Prezes napisał(a):
Michal_Krakow napisał(a):
głupie pytanie ale zadam.. czy w a6 c5 quattro jest caly czas naped na 4kola czy tylko w czasie poslizgow?


Było już wiele razy pisane na forum, także polecam opcje szukaj na przyszłość a dowiesz się znacznie więcej na temat quattro ... odpowiadając na Twoje pytanie: napęd jest stały, w warunkach idealnych 60% tył 40% przód ... w zależności od warunków na drodze rozkład się zmienia za co odpowiedzialny jest mechanizm torsena.

Pozdrawiam


40:60 to panie kolego masz w wersji T3 (patrz np. RS4), natomiast poprzednie wersje były wszystkie 50:50.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: zagadnienie dla rzezaczy....
PostNapisane: 12.lis.2007 17:54:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Mam pewien pomysł prosty ale w wykonaniu dość pracochłonny, może któryś z kolegów już próbował coś takiego zrobić:
1. Do tylnego "mostu" włożyć zawartość gruszki z V8 zostawiając tylko koła przekładni głównej żeby przełożenie pasowało...

V8 miało mechanizm różnicowy tylnej osi typu "Torsen"

2. Czy ktoś ma aktywny system "hamowania uciekającego koła" (ASR) w samochodzie C4 AEL z quattro?
Sprawdzałem na luźnych rolkach nic nie działa, a z poziomu VAG'a można zahamować i prawe i lewe przednie koło.
Z tego co wiem w ośce był przełącznik i system dodatkowo "ograniczał" moc gdy dochodziło do poślizgu. W Quattro nie ma sensu ograniczanie mocy (zawsze jest za mało) ale hamowanie kółka będącego na lodzie lub w powietrzu by się przydało.

Pozdrawiam Tomek.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 19:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Witam.

Mój to: A6 C4 2.5 TDI QUATTRO 95r full opcja, avant, srebrno niebieskawy. nie tuningowany, nie chipowany.
Mam go 7 tygodni zrobiłem nim 5000km za jakiś czas podzielę się głebszymi wrażeniami narazie wszystko super

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 21:51:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
szakaloo napisał(a):
Witam.

Mój to: A6 C4 2.5 TDI QUATTRO 95r full opcja, avant, srebrno niebieskawy. nie tuningowany, nie chipowany.
Mam go 7 tygodni zrobiłem nim 5000km za jakiś czas podzielę się głebszymi wrażeniami narazie wszystko super


No to pochwal się zapraszamy na spoty. Moj AEL będzie miał braciszka ?? Full opcja powidasz hmmm ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 23:08:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
szakaloo napisał(a):
Mój to: A6 C4 2.5 TDI QUATTRO 95r full opcja, avant, srebrno niebieskawy. nie tuningowany, nie chipowany.


Hej. Fajnie widzę, że coraz wiecej ael`ków Q i to max wypas.
Nie chce sie powtarzac z pytaniem, ale luknij na mój post (5 od góry)
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=68762

Jak masz to wszystko i kilka innych pierdółek to faktycznie full :)
Sorki, że się czepiam, ale mam uraz do słów "full opcja" ;)

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 14:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Zwracam honor, nie mam wsztstkich tych bajerów, ale chyba nie byly wszystkie dostępne w moim roczniku. Z wymienionych przez ciebie gadżetów mam tylko tempomat.
Może się spotkamy na spocie o ocenisz mój wóz, jestem dopiero świerzym posiadaczem audi i mało jeszcze wim na ich temat. 28.11. postaram się zjawic na gokartach

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 571 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: