.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 11:32:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pare pytan o Audi A6 C5
PostNapisane: 04.paź.2007 21:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 19:23:23
Posty: 9
Lokalizacja: Birmingham UK
Witam wszystkich na wstepie i tak jak w temacie pare pytan:

1. Który silnik waszym zdaniem najlepszy z benzynowych ?
2. Czy A6 c5 w benzynie ma jakis silnik napedzany lancuchem rozrzadu ?
3. Czy w dlugiej trasie mozna mowic o ekonomicznej jezdzie w silnikach benzynowych w A6 C5 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 06:30:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2007 10:58:12
Posty: 113
Lokalizacja: Bielefeld
1.1+gaz :peace: :peace: :peace:

_________________
AUDI A8 4.2 TDI 06'
AUDI S6 4.2 QUATTRO 03' ANK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 07:21:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
Najpierw zapraszamy tu,żeby się przywitać...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewforum.php?f=4

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 09:04:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Powszechnie panująca opinia mówi, że najlepszy jest 2,8 ale inne też wydają się dobrze pracować.
Wszystkie silniki są wyposażone w paski rozrządu. Natomiast z tego co widziałem w Etce w silnikach V6 są używane również łańcuszki rozrządu ze względu na zastosowanie dwóch wałków rozrządu dla każdej z głowic.
Jeśli chodzi o ekonomię to .... tak oszczędne są :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 20:54:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 19:23:23
Posty: 9
Lokalizacja: Birmingham UK
A co powiecie na 1.8t bardzo popularna jednostka :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 23:12:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Eryk1 napisał(a):
A co powiecie na 1.8t bardzo popularna jednostka :peace:


A co powiesz gdy poproszę Cię o przestudiowaniu regulaminu forum , oraz o przestudiowaniu sporych jego zasobów ??

http://www.audiklub.org/phpBB2/faq.php

http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 00:40:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
kolego Eryk1 wielu z nas ma A6 C5 z innymi silnikami i wiekszosc bedzie polecac ten co aktualnie ma. zalezne jest czego oczekujesz po aucie Powera czy ekonomii. jezeli tego pierwszego to polecam 4.2 jezeli tego drugiego to 1.9TDI. przyjedz do coventry to zobaczysz jak jezdzi 2.4 niedaleko ciebie mieszka kolega Eli i zobaczysz jak jezdzi 1.9TDI po sofcie.
osobiscie mysle ze jak bym zmienial A6 na A6 to szukal bym 2.8 quattro ale w manualu. Jak juz sie przywitasz w dziale NEWBIE co zasugerowal ADAM 12 wpadnij do AKP in GB a napewno ktos tobie pomoze z wyborem oraz z VAGowaniem auta.
dwie stronki dla ciebie.
najpierw tu http://www.audiklub.org/phpBB2/viewforum.php?f=4&sid=bfe080ce802299bd9ad323523abdf4e8
a wtedy tuhttp://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1107629#1107629
PS. pamietaj jeszcze o IG (grupie ubez)mozesz sobie sprawdzic tuhttp://www.parkers.co.uk/cars/reviews/Review.aspx?model=38&page=7

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 22:50:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 19:23:23
Posty: 9
Lokalizacja: Birmingham UK
Spoczko tylko ze to ma byc moje pierwsze Audi a A6 jest taka piekna :D szczegolnie tyl , a jesli chodzi o ekonomie to faktycznie wazne jest dla mnie spalanie bo codziennie robie 34 mile w wiekszosci na autostradzie :peace:
A jesli chodzi o grupe ubezpieczeniowa fakt - ale Tesco jest ok nawet nie ma roznicy 1.8t czy 2.4 szkoda ze nie widze ofert z silnikiem 2.0 najwiecej 1.8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 08:47:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
jezeli chodzi o ekonomie to bym polecil 1.9TDI a jak zdrowy motorek to i wyciagniesz z niego troszke po sofcie (koszt 150F) sam sie zdziwilem jak 115KM ciagnie w SuperB. Ja bym tam 1.8T nie kupil.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 10:10:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lut.2007 23:34:16
Posty: 229
Lokalizacja: Gorzow Wlkp./Bracknell
Witam!
Ja jestem szczesliwym posiadaczem C5 1,8T, czyli chybz najpopularniejszego modelu C5 na www.autotrader.co.uk :-)
Ogolnie autko dobrze sie spisuje,pali przecietnie 10l, ubezpieczenie w Privilege niedrogie, serwis robie w Polsce i ceny nie powalaja ( w porownaniu do 2,5TDi np.).Ale jesli marza Ci sie dynamiczne sprinty to nie polecam, ten silnik slabo ciagnie,choc jak juz sie "rozbuja" to jak dla mnie wystarczy.PZDR.

_________________
Audi A6 (C5) 1,8T

http://img48.imageshack.us/img48/9207/auto5xp7.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 21:24:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 19:23:23
Posty: 9
Lokalizacja: Birmingham UK
Faktycznie z silnikiem 1.8t jest w UK najwiecej a 1.9 tdi to rzadkosc wiem ze malo pali itd ale cos nie bardzo lubie diesle :/ choc pewnie jakby sie trafil godny uwagi to czemu nie :D wiem ze zrekompensuje to spalaniem na dlugiej trasie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 21:32:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Eryk1 napisał(a):
Faktycznie z silnikiem 1.8t jest w UK najwiecej a 1.9 tdi to rzadkosc wiem ze malo pali itd ale cos nie bardzo lubie diesle :/ choc pewnie jakby sie trafil godny uwagi to czemu nie :D wiem ze zrekompensuje to spalaniem na dlugiej trasie :D
jak bys sie przejechal TDI-kiem Eliego to bys zmienil zdanie co do diesla. Jedzie dosc dobrze. co prawda 1.8T tez mozna podciagnac do 180KM ale zaczyna wiecej palic.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 10:21:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
1.8T w A6 to parch.Wogóle nie jedzie.Lepiej kup 1.9TDI 130KM.Ewentualnie 115KM+VIRUS.Pisze poważnie :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 19:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 19:23:23
Posty: 9
Lokalizacja: Birmingham UK
W/g danych katalogowych 130 konny tdi ma 10.5 do setki natomiast 1.8t 9.7s do setki wiec w serii lepiej choc wiadomo ze tdi ma wiekszy moment obrotowy dostepny przy nizszych obrotach zobaczymy co sie trafi tymbardziej ze chce zostawic Octavie w rozliczeniu :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 21:20:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Eryk1 napisał(a):
W/g danych katalogowych 130 konny tdi ma 10.5 do setki natomiast 1.8t 9.7s do setki wiec w serii lepiej choc wiadomo ze tdi ma wiekszy moment obrotowy dostepny przy nizszych obrotach zobaczymy co sie trafi tymbardziej ze chce zostawic Octavie w rozliczeniu :diabel:
i tym postem mnie zalamales. dane z tabeli jakos do mnie nie przemawiaja. milej zabawy w kupowanie w anglii 1.8T. obojetnie co wybierzesz to witaj w szeregach AKP in GB.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 21:31:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dla jasności: na co dzień jeździmy momentem; na potrzeby sprintu [np.:] 0 - 180 km/h używamy mocy [PS].

moc określona w KM to nic innego, jak wynik matematyczny [moment, obroty etc].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 22:00:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 19:23:23
Posty: 9
Lokalizacja: Birmingham UK
Dla jasnosci to na codzien jezdzimy po drodze . ulicy etc a uzywamy do tego pojazdu z napedem silnikowym a moment to porostu chwila :diabel: bez urazy There is joke only


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 01:02:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
meszrum nie wiem czy odpowiedzi w tym poscie maja jakis sens bo z tego co widze to kolega Eryk1 to juz sie nastawil na 1.8T. Kolego najpierw sam dowiedz sie czego oczekujesz po aucie a wtedy napisz posta.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 21:29:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 19:23:23
Posty: 9
Lokalizacja: Birmingham UK
1.8 t jest najpopularniejszy w UK wiec najlatwiej mi bedzie zamienic sie zostawiajac Skode w rozliczeniu i tyle jak trafi 1.9 tdi to tez wezme wiec wiem czego chce a najbardziej to A6 z silnikiem 2.0 ale nie widzialem tu takiej :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 16:24:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
1.8T nie uwazam z zaden parch,ktos kto tak mowi na pewno nigdy tym nie jezdzil, nie jest to rewelka ale pchac nie trzeba(czyt. poprostu jezdzi)i mowie to po przesiadce z zachipowanego 2.5TDI(ponad185ps)(silnik specjalnej troski)spalanie do mocy jednak nie jest wspolmierne ani zadowalajace, natomiast trwalosc i koszty servisu dodaja mi usmiechu na twarzy, wsz ma swoje + i - ;-))poza tym 1.8T jest dosc dobra baza pod tuning w wiekszosci ze wzgledu na mocna suszare. Sa to silniki jedne z trwalszych jesli chodzi o dosc nieuwazne traktowanie np turbo(palowanie na zimnym lub brak studzenia po ostrej jezdzie) co dobre jest dla niedoswiadczonych uzytkownikow ktorzy nawet znajac zasaday poprostu sie "zapominaja". Polecam jako I-sze audi z suszara szczegolnie w UK gdzie ludzie maja w d.... zasady traktowania turbo itp.

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: