.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 00:01:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 08:23:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
obdzwoń kilka ASO. na pewno któreś Ci wymieni.

zawsze możesz nic nie mówić. mało kto to będzie sprawdzać [w Łodzi nikt nie sprawdza, bo nie rozróżniają AFB od AKN].
poza tym, nie musisz się znać.
;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 11:58:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
trzeba będzie coś wykombinować:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 21:56:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Panowie dacie radę podpowiedzieć mi co to za błąd ENGINE bo ciągle mi wyskakuje:

00667- Ambient Temperature Signal
27-00- Implausible Signal.

Co to jest??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 22:17:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czujnik temperatury powietrza otoczenia.
sprawdź podłączenie. jeżeli to nic nie da, to należy go wymienić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 22:30:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
mówimy o tym czujniku który jest umiejscowiony z przodu auta pod zderzakiem przy chłodnicach??
Pewnie go ruszyłem niechcąco jak montowałem przód:)
ps. A tak przy okazji to jaką oporność ewentualnie inne wskaźniki pomiarowe powinien mieć takowy sprawny czujnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 20:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Co do Przeplywomierza:)
Pierw obdzwoniłem różne firmy. Gdzie uzyskałem odpowiedz że mają na miejscu oryginalny przepływomierz Boscha. Pojechałem a facet pokazuje mi od mercedesa i mówi że to ten sam:) i że wstawia takie do 2,5 TDI
fak trochę się znał ale ja tez nie dałem po sobie poznać że jestem laikiem:)
Pierwszy strzał pudło:)

Drugie servis to Bosch SERWIS CHWASZCZYNO:/
Bardzo nie uprzejmi ludzie:(
Koniecznie chciali sami zamontować i sprawdzić, a zmieniali sam wkłąd do przepływki i to też pudło bo facet mówi że dokładnie takie pakuje do każdego audi 2,5 TDI a ja na to żę mam w aucie od motory AKN i mi nie chodzi dobrze i potrzebuję do AFB to już wymiękł.
W dodatku powiedziałem mu że robiłem logi dynamiczne to całkiem umilkł:)
No i skończyło się na tym że zagadałem kolesia z ASO i zamówił mi przepływkę o nr. EX czyli będzie ok.
Tylko powiedział ze mam się pozbyc tej literki "B" ze starego przeplywomierza lub przerobic ją na E:)
Myślę zę się uda :)


Czyli tak jak zapowiadał MESZRUM i tak skónczyło się na ASO:)
i bardzo dobrze bo już dosyć mam tych przepływomierzy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 12:11:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Wczoraj rozkręcone sałe autko:)
EGR--- nie zauważyłem żeby było meszrumie bardzo zanieczyszczony.
Jedynie mały nagarek który po przetarciu szmatką schodzi:) Więc to nie to:)
rurki i dolot także to samo. Jedynie może troszkę dolot przy łączniku i klapie.
Ale nic tragicznego.
przepływka na wierzchy wygląda zaśmiecona. A le to od oleju moze tak wyglądać i byc złudne:)
Wałki w średnim stanie ale jeszcze pochulają- taka moja opinia.
teraz pozostaje wszystko skręcić.
zlokalizować wycieki oleju.
A i gdzies mi cieknie pompa sprężania klimy. czysty olej. Tylko gdzie może być przyczyna???

Zobaczymy po wymianie przepływki po którą włąsnie jadę do ASO.
Tylko wolałbym jak będe uszczelniał autko i będe miał rozłożony przód wymienić termostat i ustawić początek kąta wtrysku.
Ale to pewnie będzie trudne ze względu na to że nie ustaliłem BS004 na LATE. Więc to trzeba bedzie póżnbiej i mam nadzieję że ze złożonym przodem też do tego jakoś dojdę:)

Wszystkie zdjęcia wkleję z całości brudnych elementów wieczorem tak jak i ocenę wałków poddam waszej interwencji:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 23:25:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Dziwna historyja:):)

Po zmianie przepływki czyszczeniu EGR i całego dolotu, zadowolony z osiągów Autka przyjeżdzam do domu:
zabieram się za logowanie.

Po koleji jak leci grupy normalne potem basic setings.
No i się okazało że pliki o tych samych nazwach z BS zastąpiły poprzednie z normalnych. To bym jeszcze zrozumiał:P
Ale potem jak od nowa podłączyłem autko bo koniecznie chciałem dzisiaj mieć wszystkie logi zogowałem to czego mi brakowało a mianowicie 000N, 003N, 004N, i 011BS.
Uwaga tamte pliki o tych samych nazwach uprzednio zmieniłem!!!

Loguję i patrzę na wyniki A tu nie mam żadnego wyniku z poprzednich logowań tylko te co robiłem na końcu:/ Szukałem wszędzie poprzednich ale ich nie znalazłem, Wyglądało to na cudowne zniknięcie:P
Nie mam pojęcia gdzie się mogły podziać!!!
Może ktoś wie??

Kurde sam się zakręciłem z tym wszystkim:) Więc lipa z logowania:(


POWIEDZCIE MI JEDNO!!!
Jak dochodzicie do ładu z tymi plikami??

i gdzie do cholerki jasnej ciasnej zapisują się błędy kopiowane w Vag-com 311.2??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 23:29:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Teodor,


przewiń plik excela w dół... kolejne dane [logi] zapisują się niżej w tych samych plikach.

kopiowane błędy nie zapisują się nigdzie [kopiują do temporary].
zapisywane błędy [save] zapisują się tam, gdzie logi.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 23:54:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
tak tylko że ja robiłem logi statyczne każdy pojedynczo.
A mało tego szukałem tych logów i patrzyłem na daty u góry każdego pliku po koleji i wywalałem te z datą wcześniejszą:)
I tak pewnie się pozbyłem logów dzisiejszych które były niżej:P

Taki ze mnie AS:)

Ale jutro zrobię co trzeba po kolei:)
Na razie mogę podać tylko 004BS i 004N to mi powiesz w którą stronę mam ten kąt poprawić:)
A tak poza tym to V6 mruczy tak pięknie że nie chce się go gasić. A ta moc teraz to rozsadza jak na taki silnik i takie ciężkie auto.
Nie mam dobrego porównania ale biorąc pod uwagę mojego poprzedniego Peugeota 406 2,1 TD to ten idzie pięknie:)

Oto te logi o których pisałem:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8cf9643535
i
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 5e94cd5882

Co o tym sądzisz??

PS. można odzyskac jakoś pliki opróznione z kosza??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
teodor2424 napisał(a):
tak tylko że ja robiłem logi statyczne każdy pojedynczo.
A mało tego szukałem tych logów i patrzyłem na daty u góry każdego pliku po koleji i wywalałem te z datą wcześniejszą:)
I tak pewnie się pozbyłem logów dzisiejszych które były niżej:P

Taki ze mnie AS:)

Ale jutro zrobię co trzeba po kolei:)
Na razie mogę podać tylko 004BS i 004N to mi powiesz w którą stronę mam ten kąt poprawić:)
A tak poza tym to V6 mruczy tak pięknie że nie chce się go gasić. A ta moc teraz to rozsadza jak na taki silnik i takie ciężkie auto.
Nie mam dobrego porównania ale biorąc pod uwagę mojego poprzedniego Peugeota 406 2,1 TD to ten idzie pięknie:)

Oto te logi o których pisałem:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8cf9643535
i
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 5e94cd5882

Co o tym sądzisz??

PS. można odzyskac jakoś pliki opróznione z kosza??


kąt wyregulujesz zgodnie z tym: http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf .
należy przekręcić w kierunku B [w prawo] opisanym na str. 2.
ustawiasz metodą "lekko przekręcasz > skręcasz > odpalasz > Vagujesz" aż do skutku, tak by było 2*ATDC na Late [teraz masz 4.6*ATDC].
pamietaj tylko o poniższym:

:!!: Wskazówka :!!:
W żadnym wypadku nie wolno luzować nakrętki -2- koła pompy wtryskowej. W przeciwnym razie nastawy podstawowe pompy wtryskowej zostaną zmienione i nie można ich ustawić za pomocą rodków dostępnych w warsztacie.



pliki można odzyskać.
:)
poszukaj oprogramowania do odzyskiwania danych.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:20:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Tą instrukcję to czytałem już ze 20 razy:)

nie jestem pewien czy u mnie są te znaczniki które muszą leżeć naprzeciw siebie??
A jak się je ustawia to naciągiem rolki tylko czy wtedy musi być zablokowany jak na rysunku kółko pompy??

A i czy jak będę już ustawiał w kierunku B to wyjąć oczywiście ten bolec:) a czy nie mogę kółkiem pompy VP44 pokręcić dla bezpieczeństwa w inny sposób niż za śrubę 2??



ps.
jakie oprogramowanie odzyska mi te pliki??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:39:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
znaczniki są do ustawienia napięcia paska.
musisz je mieć - przy okazji sprawdzisz napięcie paska.
do tego celu blokujesz pompę na 0*xTDC bolcem :): .

jeżeli jesteś w stanie przekręcić samym kółkiem, to proszę bardzo - przekręć :): ...
[sam zobaczysz o co mi chodzi]

odzyskiwanie danych:
http://www.r-tt.com/downloads/rsd_en_4.exe

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:50:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
meszrum napisał(a):
do tego celu blokujesz pompę na 0*xTDC bolcem :): .


A jak mam zablokować na tym 0*xTDC??? O co w tym chodzi??
Bo tego nie kumam:)

ps.
za ciemny jestem do tego programy żeby odnaleźć pliki usunięte z kosza:)


Ostatnio edytowano 13.paź.2007 00:57:23 przez teodor2424, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:52:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
używałeś blokady do VP44 przy wymianie rozrządu?
- to właśnie służy do blokowania pompy.


do samej regulacji kąta, blokadę [bolec] wyciągasz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:58:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
ja nie wymieniałem rozrządu robił to kolega który się na tym zna i nie było mnie przy tym więc pewności nie mam jak on to robił:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 01:02:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to sprawdź tylko napięcie paska [na pewno będzie OK].

regulację kąta już wiesz jak przeprowadzić [poluzowujesz 3 śruby i odrobinę kręcisz pompą w prawo].



Teodor,
idę spać. dobranoc.
;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 23:52:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
A o to moje "pełne" logi Statyczne po wymianie Odmy, filtru paliwa, filtru powietrza i przepływomierza (wszystko ASO).
Jutro będą logi dynamiczne:)

Oto Statyczne:
NORMALNE
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eb585.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 91d3a.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 49e58.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ee703.html
007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 349de.html
013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4c3ae.html
014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 231ca.html
018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a8cf7.html

Basic Setting

000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 75abe.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b118c.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e7285.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 447fd.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2007 08:00:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Teodor,

2 rzeczy:
- ustaw kąt wtrysku;
- wymień termostat.



:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2007 11:13:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
to właśnie mam zamiar zrobić w nadchodzącym tygodniu:0 taki mam priorytet:)
Ale dla własnego pocieszenia zapodam jeszcze logi dynamiczne:)
Które będą za chwilę:) silniczek już się rozgrzewa:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: