.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 15:00:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 15:46:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Byk napisał(a):
KORU napisał(a):
ACK to jeden z najlepszych silnikow bardzo trwaly i oszczedny jak na jednostke V6.


Tylko niestety chyba dużo droższy w utrzymaniu niż AAH ? Pytam bo od pewnego czasu mam zamiar zmienić auto i rozważam m.in. jeden z powyższych. Np. wydech w ACK będzie droższy, bo dwa katalizatory a nie jeden jak w AAH, z czego jeden katalizator połączony z na stałe z "połową" wydechu, droższe tłumiki środkowy i końcowy, wiadomo rozrząd. Czy jeszcze coś ? Mam rację czy się mylę ?
No nie no, na takie rzeczy to bym nie zwracał uwagi, rozrząd wymienia się rzadko, a juz katalizatory to chyba w ogóle, no chyba że je szlag trafi, ale to się raczej nie zdarza...
Natomiast myślałem, że jak już weszły ACK to zakończono wkładanie AAH, a tu zonk... :/ :/ :/

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 09:31:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
myszon90 napisał(a):
a juz katalizatory to chyba w ogóle, no chyba że je szlag trafi, ale to się raczej nie zdarza...


Obstawiam że na 95% będą już zajechane :P

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 15:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
W oczekiwaniu na ogledziny zadzwonilem sobie do kolegi.
Sprawa wyglada tak.
Samochod do kupienia z rozrzadem (1470 zl warty wedlug informacji sprzedajacego[razem z pompa]). Nie ma opcji bez rorzadu aczkowielk gosc powiedzial ze sie nie zna i nie wie jakich firm jest wszystko.
Pali sie kontrolka od hamulcow. Gosc powiedzial ze byl w serwisie i tam czujnik jest wysuniety bardziej bo to automat :?: i sie czesciej wymienia klocki (ja sie nie znam), ale klocki jeszcze sa w dobrym stanie (polowa). Poza tym mowil cos ze nie jest na niego zarejestrowane ale ze na firme ze od jakiegos prezesa kupil itd. Tu troche niejasnosci ogolnie wynikło z rozmowy.
Pozatym powiedzial ze wszystko dziala bez zarzutu (cala elektryka klima itp.)

Takze jesli ktos moze poza Dredem (jak bedzie mial czas to podjedzie) to prosze o opinie na zywo. Jak tez o ustosunkowanie sie do informacji powyzej.

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Ostatnio edytowano 11.paź.2007 06:53:09 przez dragan36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 21:27:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
sory staruszku ale nie miałem czasu musiałem albo siedzieć przy kompie :( albo być w robocie mimo urlopu :(
ech
postaram sie w miare szybko tam podjechać
ps mas zmoże namiar tj miejscowość, a raczej dzielnica itd??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 16:04:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
byłem
hmmm facet młody mało kumaty jeśli chodzi o Audi
auto grafitowe w kombi :)
dobra do rzeczy
na pierwszy ogień poszedł przód auta
spasowanie maski pozostawia troszkędo życzenia <-pierdoła kwestia regulacji z prawej strony odstaje w stosunku do lewej i przez to trzeba z troszkę wyższej wysokości klapnąc maskę , bo nawet potem ręką nie można docisnąć <tak> opony letnie ostatni sezon bieżnik jest ale są one 5 letnie i widać ślady drobnych pęknięć .
-> klocki przód do wymiany za jakiś czas
-> tarcze przód razem z klockami mają już spory rant i nawet nie sądzę by się to mogło dać ztoczyć
-> maglownica do wymiany lub regeneracji cieknie z niej i żyga po całej skrzyni jest uszkodzona osłona magla od strony pasażera, minimum płynu w zbiorniczku
-> uszczelka pod deklem z prawej strony do wymiany bo mocno się poci
-> nie wiem co to jest ale zaraz za deklami od strony grodzi jest dosyć duży metalowy element gdzie też jest trochę syfu olejowego
->coś cieknie z przodu nie wiem co to jest bo nie mogłem zajrzeć od spodu (osłona) i brak podnośnika lecz nie wydaje mi się to groźne , bardzo możliwe że to reszta płynu z magla
-> wąż od klimy też w jednym miejscu zażygany olejem
-> zderzak przód troszkęźle pomalowany i był zahaczony przodem , w miejscu gdzi ełączy się z osłoną i jest tak zwany hokej to widać lekkie rozdarcie (niegroźne)
->prawy bok napewno był malowany nie wiem jak bardzo ale wyglada ładnie po za jednym elementem pod lusterkiem jest troszkę zmatowione :(
-> fotel kierowcy nie grzeje przynajmniej siedzisko
-> fotel kierowcy ma rozerwanie na boczku (klasyczne od wsiadania i wysiadania) ale przy przebiegu 312 tysi (raczej oryginalny , wnioskuje z oględzin)
-> jest jakieś zamieszanie z papierami tj kolo jeszcze tego nie przerejstrował :galy: a ma auto od 3 lat , kwituje to że ma za dużo samochodów i US by się przyczepił do niego trzeba by to dokładnie zbadać co i jak
-> ryski od wycieraczki na przedniej szybie
-> troszkę brudnawy bagażnik
-> podłokietnik z allegro :(
-> jakieś węże podciśnieniowe są lekko poprzecierane (sama zewnętrzna powłoka)
na plus
wyposażenie naprawdę fajne
WEBASTO nie sprawdzany
TEMPOMAT sprawny
KLIMA sprawna
skrzynia automatyczna ładnie zmienia biegi, nie szarpie , jest kick down
ładni e przyśpiesza jak na ACK w automacie quattro i avancie
szyby działają , szyber też
lewa strona zdrowa silnik pracuje równiutko w środku czysto i wyglada na zadbane .
generalnie jest warte przyjechania i obejrzenia ps podjedź gdzieś na kanał , bo ja nie miałem okazji
PS 2 nie miałem lapka ze sobą by sprawdzić błędy

generalnie auto bardzo fajne ps zapomniałem dopisać o tym rozrządzie
pasek jest gates'a rolki SKF i IMSa IMTA (jakoś tak nie pamiętam zielone logo litery pisane w formie krzyża ) pompa be zopakowania , uszczelka pod pompe i jeszce jakieś uszczelniacze.
tak na dobrą sprawe tylko wyjaśnić kwestię rejstracji i będzie git :)
pozdro

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 08:06:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
No to kupilem,
przy nieocenionej pomocy Dreda :laola:
Pare rzeczy do zrobienia ale mam nadzieje ze sie szybko z tym uporam pozatym A6 smiga rewelacyjnie :-)

Na najblizszym zlocie postaram sie odwdzieczyc dodatkowo :-) :piwo:

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 10:01:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
fajnie że mogłem pomóc
dbaj o autko i oby Ci się nie psuło

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: