To był 115 konny AJM.
Zwróciłem uwagę na dopuszczalne korekcje aż do -2,82/+2,82 mg/skok, ale zaznaczam, że nigdzie nie przekroczyły wartości +/-0,64 mg/skok.
Wypadanie zapłonów byłoby więc chyba widoczne w logu 013 ?
Zastanawia mnie tylko, że wszystkie trzy korekcje były z wartościami 0,24; 0,64 i 0,48 a jedna na pierwszym cylindrze trzymała się bardzo blisko zera - właściwie prawie cały czas 0,00 mg leniwie podskakując chwilami do 0,02 mg/skok. Rozumiem, że zasada diagnozy PD jest zgoła inna - log 013 pokazuje wszystkie cztery cylindry i nie ma wtryskiwacza sterującego (wzorcowego) względem którego odnoszą się korekcje.
Czy w PD - korekcja na poziomie 0,00 oznacza uszkodzenie tego pompowtryskiwacza ?
W aucie problemem są drobne szarpnięcia przy zdjęciu nogi z gazu.
Zastanawiam się nad tym co powiedział Kobra7, że czasami uszkadza się cała elektryczna listwa zasilająca PD.
Pasek jest (był - chociaż właściciel się wypiera
) oczywiście po lekkiej stłuczce, sprowadzony z Włoch. Ma nieszczelność w dolocie spowodowaną prawdopodobnie uszkodzonym intercoolerem, bo syczy w jego okolicach niemilosiernie. Oczywiście w ciśnieniach burdel jakich mało, a gość mówi, że one tak jeżdzą te PD...
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi - jak Wam się jeszcze coś przypomni - walcie śmiało...
Żadnych błędów nie ma w ECU, Panowie...