.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 23:50:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AAT] Moje pierwsze logi i prośba o ocenę
PostNapisane: 07.paź.2007 21:27:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Witam,

jak w temacie, właśnie ostatnio zaopatrzyłem się w VAG-Coma, programik 409.1 i wczoraj właśnie zrobiłem pierwsze pomiary, które zamieszczam poniżej i bardzo proszę osoby wtejemniczone o uwagi/sugestie. Wszelka konstruktywna krytyka mile widziana

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0aa ... e2189.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bf ... 016a9.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c95 ... 55310.html

007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3e ... 1857d.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0db ... 627bc.html

013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12c ... 13982.html


Na razie są to logi statyczne, dynamiczne zrobię jak znajdę jakiegoś przenośnego lapa, ponieważ od brata z którego korzystałem ciężko już nazwać przenośnym, ze względu na baterię


Mam jednocześnie trzy pytania:
1. Jak skasować inspekcję olejową, ponieważ nie byłem w stanie połączyć się z grupą Intruments? (dokładnie pojawił mi się komunikat "Controller uses unknow protocol. Protocol keyword: 017A".

2. Nie mogłem zrobić loga dla grupy np. 000, ponieważ musiałbym zarejestrować program, czy ma ktoś może program bez takiego problemu i mógłby mi przesłać??

3. Jak można sprawdzić rzeczywisty samochodu??


Z góry dzięki bardzo

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 AAT] Moje pierwsze logi i prośba o ocenę
PostNapisane: 09.paź.2007 08:46:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
fakinek napisał(a):
Witam,
Na razie są to logi statyczne, dynamiczne zrobię jak znajdę jakiegoś przenośnego lapa, ponieważ od brata z którego korzystałem ciężko już nazwać przenośnym, ze względu na baterię


Zrób całość, bo statyczne nie wystarczą.
I zacznij od zmiany VAGa na wersję 311.2 - ją możesz sobie "zarejestrować".

Po tym co masz widać przestawiony kąt wtrysku i chyba trochę to auto ma przelatane.


Cytuj:
1. Jak skasować inspekcję olejową, ponieważ nie byłem w stanie połączyć się z grupą Intruments? (dokładnie pojawił mi się komunikat "Controller uses unknow protocol. Protocol keyword: 017A".


Poszukaj na forum. Na pewno znajdziesz coś na ten temat, a jak nie to www.google.pl

Cytuj:
2. Nie mogłem zrobić loga dla grupy np. 000, ponieważ musiałbym zarejestrować program, czy ma ktoś może program bez takiego problemu i mógłby mi przesłać??


Tak jak wspomniałem wcześniej - wersja 311.2 - zarejestrowana i będziesz mógł zrobić wszystko.

Cytuj:
3. Jak można sprawdzić rzeczywisty samochodu??


Co rzeczywisty ?? Przebieg ??
Na dobrą sprawę nie sprawdzisz, ale wydaje mi się, ze ma przelatane ponad 200 tyś. Ale niech się inni wypowiedzą :)

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 09:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
no właśnie zgodnie ze wskazówkami Meszruma z jego podpiętego posta oraz kilku innych wyczytałem, że najlepsza jest wersja 409.1, no ale skoro dzięki 311.2 mozna zrobić wszystko to trzeba będzie spróbować.

Po czym widzisz, że auto ma sporo najeżdżone, bo jeszcze nie udało mi się wgryźć w temat na tyle mocno żeby wiedzieć na co patrzeć.

Swoją drogą ostatnio miałem zmieniany rozrząd i mechanik ponoć mi ustawiał kąt wtrysku. Może zadam głupie pytanie, ale czy kąt wtrysku ustawia się mechanicznie czy elektronicznie?

Dzięki

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 10:09:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
fakinek napisał(a):
Po czym widzisz, że auto ma sporo najeżdżone, bo jeszcze nie udało mi się wgryźć w temat na tyle mocno żeby wiedzieć na co patrzeć.


013 - spore korekcje
poza tym przydałby się jeszcze 014

Cytuj:
Swoją drogą ostatnio miałem zmieniany rozrząd i mechanik ponoć mi ustawiał kąt wtrysku. Może zadam głupie pytanie, ale czy kąt wtrysku ustawia się mechanicznie czy elektronicznie?


Mechanicznie.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 10:58:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
lukaszr napisał(a):
fakinek napisał(a):
Po czym widzisz, że auto ma sporo najeżdżone, bo jeszcze nie udało mi się wgryźć w temat na tyle mocno żeby wiedzieć na co patrzeć.


013 - spore korekcje
poza tym przydałby się jeszcze 014



Co masz na myśli pisząc spore korekcje? Chodzi o te, że wartości powinny być cały czas stałe?

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 16:27:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
fakinek napisał(a):
Co masz na myśli pisząc spore korekcje? Chodzi o te, że wartości powinny być cały czas stałe?


Nie, najlepiej jakby były koło 0 :)

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 17:43:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
wszystkie wartości powinny być w okoli 0? a co poszczególne kolumny tak naprawdę oznaczają?

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 23:30:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
No i w końcu udało mi się zrobić wszystkie logi, łącznie z dynamicznymi.
Dziękuję bardzo za pomoc kolegom Meszrumowi i Lukaszr.

Warunki: +6 st C, testy dynamiczne na IV biegu, VAG-com 311.2


BASIC SETTINGS

BS000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 72056.html

BS003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/889 ... 735e6.html

BS004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0db ... 88674.html

BS011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10b ... 078c6.html


STATYCZNE

000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e5 ... ad203.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f54 ... 282a7.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3e ... 725fd.html

007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1eb ... a4daf.html

013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f01 ... aa253.html


DYNAMICZNE

D001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8e ... 849ae.html

D003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/384 ... 32582.html

D004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e38 ... 1d211.html

D008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a93 ... 4e8c0.html

D010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d6 ... afee5.html

D011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b20 ... 4268c.html


Przyznaje się, że pierw zrobiłem testy dynamiczne, a dopiero potem statyczne, no i wtedy dopiero zobaczyłem kąt wtrysku wynoszący w granicach ~20 (jak się doczytałem na forum chodzi o blok 000 w BS, pozycja nr 2).
Moje pytanie na co może wpłynąć ten kąt wtrysku, czy wyniki pomiarów dynamicznych zmienią się po jego ustawieniu?? Dodam, że same wtryski miałem ustawiane miesiąc temu przy okazji wymiany rozrządu, więc teraz została tylko sama pompa.

Tak się zastanawiam co może być przyczyną delikatnego falowania obrotów na biegu jałowym (czy na to może mieć wpływ właśnie kąt wtrysku)??

Z góry wielkie dzięki za wszelkie opinie/spostrzeżenia

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 23:35:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
fakinek napisał(a):
Moje pytanie na co może wpłynąć ten kąt wtrysku, czy wyniki pomiarów dynamicznych zmienią się po jego ustawieniu?? Dodam, że same wtryski miałem ustawiane miesiąc temu przy okazji wymiany rozrządu, więc teraz została tylko sama pompa.

Tak się zastanawiam co może być przyczyną delikatnego falowania obrotów na biegu jałowym (czy na to może mieć wpływ właśnie kąt wtrysku)??

Z góry wielkie dzięki za wszelkie opinie/spostrzeżenia

Będziesz miał kłopoty z rozruchem zimą. Dla twojego silnika powinien wynosić 58-60 jednostek dla BS.

Oj nie czytają koledzy FAQ forum ... :/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2007 07:21:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Tyle zdążyłem już wyczytać, że będę miał problemy z rozruchem. Prawda jest taka, że ciężko mi było tego nie zauważyć ostatnio, bo to już się dzieje....

Chodziło mi o to, czy może mieć na coś jeszcze wpływ poza rozruchem, bo tego nigdzie nie znalazłem na forum??

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: