.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 05:14:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,6'96]Syczenie z korka wlewu paliwa
PostNapisane: 10.lip.2006 07:08:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 23:35:17
Posty: 8
Lokalizacja: Kalisz /// Dublin
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 1,6 '96.Po uruchomieniu silnika z korka wlewu paliwa słychać syczenie. Troszkę mnie to irytuje. Czy to jest normalne zjawisko? Jeżeli nie to co może być przyczyną?

Dziękuję i pozdrawiam

edit by umin: pamietaj o poprawnym nazywaniu tematów,
przywitaj sie na NEWBIE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 08:41:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
prawie normalne. skoro pompa paliwa wypompowywuje paliwo z baku to jego miejsce musi zajac powietrze a jezeli otworzysz korek to bedzie zaciagalo przez korek. Niemniej jednak jest cos takiego jak odpowietrzenie baku i jezeli zle dziala to przy kazdorazowym odkreceniu korka bedzie slychac glosny syk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 08:54:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
podpinam sie pod temat jak tankuje to zawsze mi syczy kiedy odkręcam korek,teraz jezdze z otwartym szyberdachem to czuje paliwo w srodku
jak to wina odpowietrznika to powiedzcie mi gdzie to jest i jak przepchać

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 10:32:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak masz zbiornik wegla aktywnego to przed nim masz zawor... to jest zawor odpowietrzajacy bak ( trzeci przewod paliwowy)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 21:40:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 23:35:17
Posty: 8
Lokalizacja: Kalisz /// Dublin
do tego jeszcze podczas jazdy zapala sie kontrolka cisnienia oleju i po chwili gasnie, poziom oleju jest ok. Gdy autko schodzi z obrotow slychac przez chwile nieprzyjemny metaliczny dzwiek. Co do syczenia na forum a4-klub.pl ktos napisal ze wystarczy wywiercic dziurke w korku paliwa ale nie uwazam zeby to byl dobry sposob.

_________________
Pozdrawiam,
nAuGhTiE

A6 2.4 V6 C5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2006 07:17:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:-D ... najlepiej od dolu zbiornika paliwa wywiercic dziure :D ...a jak Ci sie kontrolka oleju zapala to chodzi o cisnienie a nie o poziom i smiem przypuszczac ze mozesz powoli albo troche szybciej szukac nowego silnika skoro towarzysza zapalaniu kontrolki metaliczne dzwieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 12:19:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:35:46
Posty: 8
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Auto: A6 C5 Avant Quattro 2.5 TDI AKE TIPTRONI
Witam i rowniez dalaczam sie do tematu,ten sam problem przy A6 2.0 94r,sprawdzilem przewody,filtr wegla aktywnego,zawor elektromagnetyczny sprawny,dalej syczy.Pytanko,kiedy ten elektrozawor sie zalacza?sprawdzalem wagiem w testach i ladnie klika,jak sie dmucha tez jest drozny po zalaczeniu.ktos moze juz rozwiazal problem syczenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2006 16:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 23:35:17
Posty: 8
Lokalizacja: Kalisz /// Dublin
ja juz go rozwiazalem,,, sprzedalem autko i kupilem nowe 1.8 z 98r. a tak na powaznie,,, pojechalem do serwisu i wymienili mi jakis wezyk od podcisnienia i pozniej bylo juz oka. Niestety problem z zapalajaca sie kontrolka cisnienia oleju nie ustal wiec dalem sobie spokuj.
Pozdrawiam :)

_________________
Pozdrawiam,
nAuGhTiE

A6 2.4 V6 C5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2006 19:28:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:35:46
Posty: 8
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Auto: A6 C5 Avant Quattro 2.5 TDI AKE TIPTRONI
a wiesz moze ktory to byl wezyk?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 14:09:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 23:35:17
Posty: 8
Lokalizacja: Kalisz /// Dublin
szedł od rury filtra powietrza do jakiegos zaworka podcisnieniowego

_________________
Pozdrawiam,
nAuGhTiE

A6 2.4 V6 C5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1,6'96]Syczenie z korka wlewu paliwa
PostNapisane: 21.wrz.2006 19:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 07:21:03
Posty: 6
Lokalizacja: Bialystok
Witam,
U mnie też zaobserwowałem syczenie z okolic wlewu paliwa, ale jedynie przy uruchomionym silniku i kilkanaście sekund po zgaszeniu. Do tego jak zgaszę silnik słychać jeszcze dziwne odgłosy - ciche stukanie (pojawia się zaraz po ustaniu syczenia), których źródła nie potrafię dokładnie zlokalizować.
Dzięki za wszelkie sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 19:54:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 23:35:17
Posty: 8
Lokalizacja: Kalisz /// Dublin
Mialem identycznie w swoim autku,,, jak zaczela sie zapalac kontrolka od cisnienia oleju,,, po kazdym gaszeniu autka klekotal jeszcze przez chwilke,,, ale nie mam pojecia czym to bylo spowodowane. Jak u Ciebie z kompresja ??

_________________
Pozdrawiam,
nAuGhTiE

A6 2.4 V6 C5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 06:14:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 07:21:03
Posty: 6
Lokalizacja: Bialystok
Jeszcze prawie nic nie sprawdzałem - szczerze mówiąc słabo się na tym znam. W poniedziałek czeka mnie wizyta u mechanika. Jak coś znajdzie to dam znać na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 20:11:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2006 04:48:39
Posty: 44
Lokalizacja: Okolice Lublina
Te dziwne odglosy po wylaczeniu silnika to odkształający się plastikowy zbiornik paliwa. Jakis czas temu mialem podobny problem. Naprawialem uklad wydechowy i fachowiec zauwazyl, ze zbiornik paliwa jest wgiety i trzeba go przedmuchac sprezonym powietrzem. Nastepnie, gdy bak samoczynnie sie wyprostowal mechanik stwierdzil, ze jednak to zatkany uklad odpowietrzajacy i narazie zrobi dziurke w korku, chyba mu sie nie chcialo zdejmowac zbiornik i zajac sie przewodami odpowietrzajacymi. Jezdze tak juz 4 miesiace, ale kiedys trzeba bedzie to naprawic. Jakie moga byc orientacyjne koszty naprawy?

Aaaa z ta kontrolka cisnienia oleju mam identyczna sytuacje jak kolega, zapala sie w sytuacji, gdy zatrzesie samochodem. Po wymianie czujnika jest dalej to samo. Z tym tez jezdze 4 miesiace i nic sie nie dzieje...


Pozdrowienia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 08:59:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 07:21:03
Posty: 6
Lokalizacja: Bialystok
Witam,
Po wizycie u mechanika i przedmuchaniu przewodów odpowietrzających mam z syczeniem spokój przez parę dni. Jeżeli syczenie powróci następnym podejrzanym będzie korek.
Jest jeszcze druga sprawa. W tym czasie, gdy pojawiało się syczenie, wskaźnik paliwa zupełnie wariował. Teraz, gdy odgłosy ustały (oby na dłużej...) wskaźnik ustawił się na 0 i ani drgnie. Czy te dwie sprawy mogą się ze sobą wiązać czy szukać przyczyny w innym miejscu?
Dzięki i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 10:53:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2006 14:39:16
Posty: 11
Lokalizacja: lubelskie
miałem dokładnie takie same objawy jak u was, syczenie z korka wlewu paliwa stukanie dochodzace z tyłu samochodu i warjujacay wskaznik poziomu paliwa, walczylem z tym 3miesiace. rozwiazanie okazalo sie banalnie prozte, WEGLOWY ODPOWIETRZNIK ZBIORNIKA PALIWA!!! Ja po prostu go przedmuchalem i prysnelem do niego WD40, u was mozliwe ze trzeba bedzie wymienic to uzadzenie, proponuje jednak sprobowac mojego sposobu(bo jest taniej a nie zaszkodzi). Dla tych co nie wiedza gdzie szukac tego zaworu weglowego, powiem ze znajduje sie on pod maska na obudowie filtra powietrza(przynajmniej w tym niejscu jest na moim aucie w zaleznosci od rodzaju silnika moze byc gdzieindziej.
Pozdrawiam
wszystkich posiadaczy AUDI

_________________
A4 1,6 benz. 1996r klimatronik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 17:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2006 04:48:39
Posty: 44
Lokalizacja: Okolice Lublina
Co co co ?
Mozesz powiedziec cos wiecej na ten temat ? Jak przedmuchales?
Wszyscy prosimy o dokladny opis. W ogole to jaka funkcje pelni ten zawor ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 08:11:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2007 08:59:06
Posty: 11
Lokalizacja: Gryfice
Sorki ,że odgrzebuje stary temat,ale mam dokładnie ten sam problem i interesuje mnie jak poradziłeś sobie z wskaźnikiem paliwa,czy musiałeś wymontować pompe i cos czyściłes?

_________________
Audi A4 1.6 96 LPG II gen


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 08:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
ucho napisał(a):
Sorki ,że odgrzebuje stary temat,ale mam dokładnie ten sam problem i interesuje mnie jak poradziłeś sobie z wskaźnikiem paliwa,czy musiałeś wymontować pompe i cos czyściłes?


Dołączam się do prośby. Stymże ja mam takie cuda że poprostu ręce opadają. Auto podpiąłem do VAGa co robię systematycznie. No i... jakieś błędy 00561x2, coś z sondą labda no i wskaźnik poziomu paliwa. Ale mniejsza o tamto.

Mój problem to jest mocne syczenie z baku w korku i to że samochód nie odpali na benzynie, jeśli nie odpale na gazie i nie zrobie trochę dystansu ok. 1km. Potem pali już na benzynie. Na razie mam innego grata na kanale, i nie mam czasu na rozbieranie mojego.

Jakby ktoś miał jakieś pomysły, żeby nie błądzić.... to dzięki

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 19:55:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2009 18:49:45
Posty: 7
Lokalizacja: Puck
Auto: AUDI A6 C4 2.8 QUATTRO SEDAN
Witam
Mam podobny problem.Może znalazł już ktoś rozwiązanie?Słychać syczenie ze zbiornika,samochód podczas hamowania tracił obroty, do momentu az zaczałem jeździć bez korka. Teraz jest lepiej,ale mimo to szaleje wskażnik paliwa,pokazując raz stan taki jak powinien,by po chwili pokazać że jest pusto.Do tego samochód rano po pierwszym odpaleniu wariuje na obrotach,muszę go zgasic,i za drugim razem już jest ok.Nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego.Gdzie mam szukać części odpowiedzialnej??(Audi A4 Avant 1996 1.8r).Czekam na pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: