.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:08:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 2,5 AKE 00r.] brak mocy do 2000- zmienione logi
PostNapisane: 09.paź.2007 08:28:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Witam. Nawiazuje do problemu, który ostatnio opisywałem -brakuje jej mocy do 2000 obr. Przy testech jeździłem na 4 biegu, niestety nie mogłem podkręcić jej do 4200 obr, pierw słabła ok 3200 i dochodziła tylko do 3700-3900 obr/min. Niestety nie mam możliwości zrobic testu grupy 000 oraz B S :( . Mam prośbę oglądnijcie moje logi i wyraźcie swoją opinie. Pozdrawiam.
Oto one:
Dynamiczny 001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/042 ... bb4fc.html

Dynamiczny 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a96 ... ee1ef.html

Dyn 004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adb ... 1a6a1.html

Dyn 008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f9 ... 7d07f.html

Dyn 010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21e ... 1dc8b.html

Dyn 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a32 ... 7d585.html

Norm 01
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc4 ... 13b2b.html
norm 03
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/020 ... 2bec7.html
norm 04
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c37 ... 91d82.html
norm 07
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be0 ... 363c2.html
norm 013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/006 ... c06cb.html
norm 014

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04c ... 258d5.html
norm 018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d44 ... 2f6b7.html

Mam nadzieję, że teraz jest ok?


Ostatnio edytowano 09.paź.2007 15:46:37 przez popeye, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 09:49:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
nie chcę się wymądrzać, ale tych logów raczej nikt nie będzie chciał oglądać, są źle skonwertowane i nie czytelne

musisz to poprawić

pozdrawiam

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 10:12:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
jarekle napisał(a):
nie chcę się wymądrzać, ale tych logów raczej nikt nie będzie chciał oglądać, są źle skonwertowane i nie czytelne


Kolega ma rację - te logi są totalnie nieczytelne.
Użyj programu CSVConv, który jest w wersji 409 i przekonwertuj je.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 14:31:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Czy te są czytelne?
Tych plików nie konwertowałem, dlatego że muszę coś źle robić. Zawsze po konwersji wychiodzą mi pliki z przecinkami. Jeżeli te też są złe, to będę walczył z nimi dalej. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 07:37:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
popeye napisał(a):
Czy te są czytelne?
Tych plików nie konwertowałem, dlatego że muszę coś źle robić. Zawsze po konwersji wychiodzą mi pliki z przecinkami. Jeżeli te też są złe, to będę walczył z nimi dalej. Pozdro.


Są czytelne tylko po co wyciąłeś nagłówki kolumn ????

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 07:57:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Dzisaj wieczorem uzupełnie. Zapomniałem dopisać, że mam błąd w silniku 00575.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 08:56:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
popeye napisał(a):
Dzisaj wieczorem uzupełnie. Zapomniałem dopisać, że mam błąd w silniku 00575.
Pozdrawiam


Auto tak muli, bo złapałeś notlaufa i wywaliło błąd 00575 - dlatego log 011 jest z takim długim czasie. Masz przeładowanie na turbinie.
Trzeba by sprawdzić N75 przede wszystkim.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 09:41:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zaczynamy od podmiany N75 [podmiana, a nie zakup nowego].

lecz wiele wskazuje na to, że skończy się na regeneracji turbiny.
na jakim oleju jeździ ten samochód?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 10.paź.2007 10:35:21 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 09:48:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
castrol magnatec połsyntetyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 10:10:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Mam jeszcze dodatkową informację( nie wiem, czy jest ona ważna w tym przypadku). Często jest tak, że w trakcie wyprzedzania (jak dam w palnik) i za chwile znowu chcę przycisnąć, nagle traci moc i nie moze przekroczyc 2400-2500 obrotów-oczywiście powolutku się na nie wspina-do 2500max(nie wiem czy wchodzi w tryb awaryjny).
Czy wymiana-podmiana N75 wiaże sie z jakiś odpowietrzeniem-czy moge to zrobic sam, czy lepiej niech to zrobi mechanik
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 10:18:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tym autem nie wolno jeździć, gdyż możesz doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika. a już pałować... :|
to o czym piszesz, to tryb awaryjny [notlauf turbiny a potem notlauf ECU].

jeżeli turbina wymaga regeneracji, a wiele na to wskazuje, to powodem powyższego stanu rzeczy jest stosowanie nieodpowiedniego oleju.
2.5TDI wymaga pełen syntetyka 5W40 z normą 505.00.
wymień olej od razu po naprawie.

wymiana N75 zajmuje 20s i nie jest konieczne nic poza zdemontowanie zaworu, zdjęciem 3 przewodów i założeniem innego w prawidłowy sposób.
nic nie odpowietrzamy przy wymianie N75.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 10:30:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
A czy zmiana na pełen sytetyk (na pół syntetyku jezdziłem 1 rok-ok25tys km) nie spowoduje jakiś uszkodzeń. Nie wiem na czym jezdził w Niemczech(oni raczej na full syntetyku jeżdżą.) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 10:34:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, nic złego nie stanie się po zmianie na właściwy olej.

lecz, kto na istotę transcendentną, wlał Ci półsyntetyk?
ta osoba powinna pokryć Ci koszty naprawy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 11:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Sorry, że męczę, ale nie powinienem obawiać spowodowania wycieków z pod uszczelek itp.? (auto ma przejechane ok 250-300 tys).
olej wymieniali ludzie z serwisu audi.
Czy mógłbys spojrzec na grupe norm 013 i 014- czy one okreslaja różnicę w dostarczaniu paliwa pomiedzy różnymi cylindrami?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 11:40:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, nie powinieneś obawiać się jakichkolwiek wycieków.
gdyby to auto jeździło, dajmy na to od 200 000 km, na oleju mineralnym [choć nie przejechałoby na nim więcej niż, góra, 40 000 km], to wówczas zebrałby się nagar.
po 1 roku nie ma prawa nic się osadzić.

wycieki w tych silnikach to nic nadzwyczajnego, lecz Twój silnik to AKE z nowym typem odmy, więc prawdopodobieństwo zaburzenia ciśnień wewnątrz silnika jest zmniejszone.
nie mniej jednak, odmę też musisz wymienić [z uwagi na przebieg]. Carl napisał jak to zrobić i jakie części będą potrzebne: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55798.

grupy 013 i 014 wyglądają na ok. 250 000 km. nie ma się czym martwić - nie widać na nich złego.



...a pytać zawsze możesz o wszystko [i nawet powinieneś, by nie zrobić sobie krzywdy finansowej].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 12:05:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Ok. Dzieki.
Zaczynam w sobote wykrecać turbine, korzystająć z instrukcji zamieszconej na Forum. Mam nadzieje, że z jednego samochodu nie zrobie 1,5.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 13:11:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
A jesli chodzi o grupę norm 003, to czy taki wynik na EGR jest normalny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 14:51:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
do oceny EGR potrzebny jest 003BS.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 18:19:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Gdzie są logi BS ? :|

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 06:54:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2007 14:03:12
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Nie jestem w stanie zrobic logów BS ani grupy 000, dlatego że nie moge zarejestrować swojego oprogramowania :( nie wiem jak to zrobić ;) . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: