.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 18:55:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: RNS-E w A8 bez wymiany konsoli FOTOSTORY! Sposób II (str.3)
PostNapisane: 12.paź.2007 15:00:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
A więc dziś pękło kolejne grube rezanko... :peace:

Jak powszechnie wiadomo, do A8 '95 nie można założyć dużej navi bez wymiany konsoli...
Znaczy można ;), ale to co proponują "instalatorzy" nie dość, że jest drogie, to jeszcze nie wygląda ładnie (zwłaszcza podcięta od dołu konsola z wystającym klimatronikiem)...

Dlatego poszedłem własną drogą i odkryłem nowy sposób na zainstalowanie RNS-E (bądź DX)tak, żeby wyglądało "prawie jak z fabryki"...

Do rzeczy:


Cały projekt rozpocząłem od siedzienia i patrzenia na konsolę. Próbowałem sobie wyobrazić jak to może zostać zrobione, żeby nic nie wystawało, a deska nie straciła uroku... Siedziałem i siedziałem, aż wpadł mi do głowy szatański plan :twisted:
Wydawał się niemożliwy, ale jak to bywa u mnie w garażu "jeśli coś nie pasuje, weź większy młotek" ;) i zabrałem się do roboty...

Na początek trzeba rozebrać Panienkę do zabiegu :-)

Żeby tego dokonać, trzeba zdjęć półkę pod nogami kierowcy, wyjąć kratki nawiewu (siedzą na wcisk), zdjąć boczne tapicerki tuneku i odkręcić 6 śrub (gwaizdkowych). Potem cały panel wychodzi na zewnątrz...


ObrazekObrazek
Obrazek



Bierzemy potrzebny fragment pacjentki i idziemy na stół operacyjny:

Obrazek

Rozbieramy konsolę na części pierwsze... Jest to łatwe - najpierw wykręcamy panel klimy, a potem odkręcamu sześć nakrętek od spodu drewnianego wykończenia.

Obrazek

Teraz wszedłem w fazę pomiarów i realizacji szatańskiego planu...
Zrobiłem szablon, odpowiadający wnęce klimy i sprawdziłem, czy wejdzie w założone wcześniej miejsce. Jak się okazało, wchodzi "prawie" idelanie (jak wszystko w rezankach), ale nic nie było stracone. W stelarzu też było dość miejsca, żeby wszystko zmieścić...

ObrazekObrazek
Obrazek

Jak zapewne zauważyliście, plan obejmował pozbycie się rzędu przełączników i umiejscowieniu tam panela od klimy...
Niby niemożliwe, a jednak :D


Żeby sięupewnić, czy wszystko będzie OK, rozebrałem panel na częsci pierwsze i zdjąłem z niego sam front, żeby łatwiej się dopasowywało...
Pierwsze próby LIVE pokazały, że może sięudać, ale łatwo nie będzie
To mnie nie przerażało, więc postanowiłem zrealizować ten szatański plan.

Tak to wyglądało na przymiarkach:

Obrazek

Bez ociągania zabrałem się więc do roboty, która polegała, na usunięciu poprzeczek z Frontu. Szlifierka w dłoń, i jazda..

ObrazekObrazek


Od tego momentu odwrotu nie było, więc z drżącymi rękami przyłożyłem panel...

ObrazekObrazek

Jak się okazało panel na wysokość pasuje idealnie, ale na szerokość jest za duży i do tego z tył okładziny mamy jakieś metalowe ramki (cały front jest zbudowany na metalowej płycie, która potem jest pokryta drewnem i zalana jakimś plastikiem)...

Skoro i tak odwrotu nie było, to musiałem jakoś ten panel zmieścić. Znów szlifierka w dłoń i po prostu musiałem zeszlifować te ramki, żeby panel przylegał do okładziny...

ObrazekObrazek


Byłoby pięknie, ale tu nastąpił zgrzyt... :/
Otóż ramka jak wspomniałem jest na metalowej płycie. Podczas szlifowania strasznie się rozgrzewa i niestety doszło do odparzenia. Na zewnątrz lakier po prostu popękał i pojawiły się bąble. Mało mnie krew nie zalała, ale niestety, w pionierskich wojnach, musi być miejsce na ofiary :D
Nie jest to wielki problem, bo na dniach będę miał nowiutką rameczkę, której już nie przypalę (jak widać przypalona jest tylko w tym miejscu, gdzie zacząłem, a potem jest już ładnie, więc się da ;) )...
Wygląda koszmarnie i nadaje się do kosza, ale stała się moją ćwiczebną ramką:

ObrazekObrazek

Panel zaczął ładnie przylegać, jednak nadal był odrobinę za szeroki. Radą na to (jak na większość spraw w tym rezaniu ;) ) była szlifierka.
Należy podciąć brzegi ramki Klimatronika do półkolistego elementu, oraz zaokrąglić rogi pilnikiem, żeby pasowały do wycięcia w ramce...

ObrazekObrazek

Po tej operacji panel siedzi w ramce bardzo ładnie - IMHO nie widać, żeby był przerezany :D

Obrazek

Skoro panel pasuje do ramki, trzeba się wziąć za konsolę, żeby cały komputer się zmieścił. Proces ten polega na dewastacji szlifierką zbędnych kawałków plastiku :D

Wycinamy, jak na zdjęciu:

ObrazekObrazek

Składamy Klimę do kupy, i wkładamy w konsolę. Wygląda pięknie:

ObrazekObrazek


Skoro mamy już miejsce na RNS'a możemy się wziąć za jego montaż.
Jak zwykle w ruch idzie szlifierka i ramka.
Wycinamy po liniach, jak na zdjęciu (czyli w przedłużeniu wnęki na radio):

ObrazekObrazek


Ramka wycięta, więc dewastujemy tunel również jak na zdjęciu (po prostu wycinamy podstawę starego radia):

ObrazekObrazek


Pamiętając, że mamy jeszcze 2 miejsca na przełączniki, musimy oddzielić ich metalowe stelarze od całego ciągu:

ObrazekObrazek

Przymierzamy, czy wszystko pasuje, a pasować musi :peace: i możemy składać auto do kupy...

Obrazek


Co najciekawsze, panela klimy nie musimy w żaden sposób mocować. Siedzi on ciasno w ramce i pasuje idealnie na wymiar w konsolę tak, że przewody bardzo mocno zapierają sieo tylnąściankę, co powoduje, że panel ani drgnie, nawet pod silnym naciskiem...


Po zamontowaniu w aucie całość prezentuje się nienagannie, konsola nabrała czystego charakteru, nie jest powycinana, nie ma ostrych brzegów. Jedyne co się zmieniło, to układ przyrządów, ale OMHO wygląda 1000 razy lepiej niż docięta na dole ramka...

Do podłączenia RNS-E w aucie bez CAN musimy kupić emulator szyny CAN, przejściówkę anteny radiowej, oraz antenę GPS z wtyczką FAKRA - całość to 380zł, ale są to rzeczy niezbędne...

Podłączenie jest bajecznie proste i po wykonaniu tej operacji mamy pięknie działające RNS-E w swoim aucie...

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek


Podsumowując najwięcej czasu zajęło wymyślanie tego, jak to wszystko umieścić, więc robota trwała 3 wieczory. Jednak cała operacja jest do wykonania w 3h łącznie z rozebraniem i złożeniem auta...

Gdyby nie zgrzyt z przypaleniem ramki byłbym w 100% zadowolony, a tak, niestety muszę zrobić jeszcze jedną, żeby wszystko było cacy (jednak wymyślanie prochu od nowa musi kosztować i ofiary muszą być), dlatego przestrzegam, przed zbyt agresywnym szlifowaniem ramki...

Na desce zostawiłem najbardziej potrzebne przełączniki, a pozostałe np. roleta, i przeciwmgielne zostaną wykonane w formie micorswitch\y w półce po lewej stronie - w zasadzie i tak nigdy nie są używane, więc nie będzie z tym problemu.

To by było na tyle. Kolejne rezanie uważam za skończone i co najważniejsze udane.

Nie wiem, czy bardziej Wam się podoba klasyczny układ i wyciętą na dole ramką i wystającym panelem, czy umiejscowienie takie, jak proponuję. Ocenicie sami. Ja myśle, że tak jest oryginalniej i czyściej...

Dziękuję za uwagę :laola:

_________________
podpis nie działa


Ostatnio edytowano 25.sty.2008 19:27:41 przez Heveliusz, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 15:18:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
ja pitole - zle z ciebie krejzol :):
kiedys ze swoim przyszlym ;) A8 wpadne do Ciebie na takie wlasnie rezanko chyba - koncept i wykonanie na celujacy z plusem :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 15:19:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
pięknie!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 15:29:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lut.2006 23:48:09
Posty: 420
Lokalizacja: Wrocław :)
Ja Jebie masakra... jesteś chyba najwiekszym rezaczem ostatnich 3 kadencji.... :) nie no gratuluje i możesz zakladać warsztat.. "Jak sie nie da jak sie da"... :D MISTRZ

_________________
- RS2 LOOK - AGAIN.... :)
- S4 325KM - project crush
- A6 2,5 Quattro - project sell
- AUDI B1 CULT - project sell
- A4 1.9 TDI QUATTRO - lazy car
- QSW 4.2 V8 - wiedz, że cos się dzieje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 15:46:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
mistrzostwo, a takie cudo dalo by sie zalozyc np. do A3, da sie przerobic ta magistare.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 16:06:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jak zawsze Hev - wielkie uznanie! Jakbyś potrzebował map to wal na PW :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 18:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
nie mam pytan :D jednym słowem: Mistrzostwo :laola: :rofl:

p.s. wiedziałem, że nie wytrzymasz :peace: i będziesz cos rezac :D jak nie swoje to ojca :diabel:

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 20:40:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
OMG!!! Jak widze rozne twoje rezania to za kazdym razemi mi kopara opada ale teraz to juz przegiales....
Cos pieknego!!!!

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 21:06:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Jednak się zdecydowałeś, mimo pewnych problemów. Gratulacje za pomysł, obawiam się że na allegro pojawią się twoje zdjęcia, jak możesz to nanieś na nie swoje znaki. Szkoda, że spytałeś o szlifowanie tego panelu, bo znam temat przypalania. Jeszcze raz Gratulacje.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 21:20:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Jestem pelen podziwu za pomysl i wykonanie. Jak zwykle bardzo dobra robota :peace: gratuluje

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 21:27:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
Hmmm... już jak opowiadałeś byłem pod wrażeniem ale teraz po fotach szczeka opadła :D

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 23:43:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ja mam jeszcze pytanie - RNS pochodzi z A6?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:08:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Wyglada na to ze nie ma rzeczy niemozliwych fabryka z Ingolstadt bylaby zadowolona z takich modyfikacji :d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 00:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Wielkie dzięki chłopaki za miłe słowa. Pomysł zrodził się dawno, ale realizacja i plan wpadły nagle. Udało się i jestem zadowolony z efektu i cieszę się, że wam też się podoba...

Żałuję Kobra7, że nie spytałem o ramkę, ale coż, stało się, i się nie odstanie, a ja się czegoś nauczyłem. Poprawię na dniach i będzie cacy...

Co do zdjęć, długo myślałem nad tym, czy umieszczać całe to fotostory, bo zaoszczędziłem pewnie wielu instalatorom rozmyślań, dając jak na tacy kolejne rozwiązanie. Ja robiłem dla siebie i chciałem ułatwić i pomóc Wam, a nie darmozjadkom z Allegro, ale zawsze może się tak zdarzyć. Jednak za namową naniosłem znaki, żeby nie było kradzieży :peace:

Wykorzystując miejsce na reklamę ;) gdyby ktoś chciał coś takiego, to służę pomocną ręką :diabel:


Grześ - nawigacja pochodzi z A6, bo ma kanciate ramiki, a nie zaokrąglone...


Mam jeszcze 3 pytania:
1. Co i jak przekodować, żeby śmigała mi fabryczna zmieniarka?? Najprawdopodobniej w aucie, w którym siedziała Navi jej w ogóle nie było, bo teraz nie widzi mojej...
2. Czy w RNS-E jest wzmak antenowy?? Bo kupiłem dodatkowy i nadal słabo ściąga...
3. Czy jest możliwość skalibrowania Navi tak, żeby nie wyprzedzała mnie na skrzyżowaniach?? W DX był jakiś patent ze średnicą koła. Czy w RNS też tak jest?? Navi pokazuje, że pojechałem prosto i każe zawracać, a ja dopiero wpadam na skrzyżowanie. Problem jest tylko w mieście, bo na trasie pięknie widzi i pokazuje...

Będę wdzięczny za pomoc, bo to mnie na razie przerosło...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 09:55:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Heveliusz masz po prostu za wolne auto i musisz nadążyć za navigacją :)
mi się prawie wszystko podoba, wykonanie, dopasowanie , rozplanowanie <- no tutaj mi nie pasuje to że reszta przełączników poszła gdzieś tam sobie :(
jak masz awaryjki, podgrzewane fotele, tylna szyba, roleta to qre wybierzesz??
nad tym trzeba by pomysleć i wtedy będzie celująco
pozdro i gratki za prace
ps masz płytę na PL??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 11:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Płytę PL mam. Oryginał 2007 Disc 2, więc Polska jest. Wszystko chodzi bez problemu.

Przełączniki niestety musiały wywędrowac, ale... (też wolałbym żeby były na swoim miejscu)... :/
Podgrzewanie foteli właśnie montuję na bocznej tapicerce tunelu, także każdy z przodu ma przełącznik po swojej stronie.
Pozostała roleta i halogeny i przeciwmgielne.
Wszystkie 3 w formie mikroswitch;y powędrują zaraz do schowka po lewej stronie kierowcy, na jego górną ściankę tak, że nie będzie ich widać, ale będą łatwo dostępne i działające.

Zdecydowałem się wywalić je dlatego, że rolety ojciec i tak nie używa bo ma ciemne szyby. Halogeny z przodu są zbędne, bo zrezałem mu bixenon i w ogóle nie robią różnicy. Pozostaje przeciwmgielne tylne. Pomimo, że przełączniki nie będą już oryginalne, to jednak wszystkie funkcje samochodu zostaną zachowane, a o to przecież w rezankach chodzi...

Ostatecznego wyboru dokonał ojciec stwierdzając, że woli mieć porządną Navi, zamiast oryginalnych przycisków, a jeżeli będą działać i nie będą szpecić, to mogą być gdziekolwiek. Dlatego będą niewidoczne, ale funkcjonalne i działające...

ps. Niestety nie można pogodzić wszystkiego :peace:

ps. Jako ciekawostkę dodam, że zanim zabrałem siędo realizacji planu zrobiłem małe VT...

VT:

Obrazek

Real:

Obrazek


Chyba się zmieściłem w projekcie :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 13:12:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2006 09:54:11
Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa+Skarżysko
Zmieściłeś się maksymalnie.......Estetycznie i praktycznie ,czyli kwintesencja rezania przez gigantyczne R :): Gratulacje.

_________________
A4 ADR 96r ......mocy przybywaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 15:35:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Zajebiste Rezanie :peace: pełen Podziw za sprawne ręce hehehe :peace: wygląda świetnie :D

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 15:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Szacunek dobra robota :d

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 20:29:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Hev napisał(a):
Mam jeszcze 3 pytania:
1. Co i jak przekodować, żeby śmigała mi fabryczna zmieniarka?? Najprawdopodobniej w aucie, w którym siedziała Navi jej w ogóle nie było, bo teraz nie widzi mojej...
2. Czy w RNS-E jest wzmak antenowy?? Bo kupiłem dodatkowy i nadal słabo ściąga...
3. Czy jest możliwość skalibrowania Navi tak, żeby nie wyprzedzała mnie na skrzyżowaniach?? W DX był jakiś patent ze średnicą koła. Czy w RNS też tak jest?? Navi pokazuje, że pojechałem prosto i każe zawracać, a ja dopiero wpadam na skrzyżowanie. Problem jest tylko w mieście, bo na trasie pięknie widzi i pokazuje...

Będę wdzięczny za pomoc, bo to mnie na razie przerosło...


1. Oczywiście VAGiem :)

(Navigation System) -> Coding -> Function 07
0?xxxxx: Model
1 - Lamborghini
2 - Audi A3 (8P)
3 - Audi A4 (> 2004)
4 - Audi A4 Cabriolet (> 2004)
5 - Audi A6 (<2004> 2007) (sw US 0150+, EU 0500+)
7 - Audi R8 (sw US 0150+, EU 0500+)

0x?xxxx: Diagnostics for front speakers
0 - activ
1 - inactiv

0xx?xxx: Sound characteristics
0 - linear
1 - Audi A4 (> 2004)
2 - Audi A6 (<2004> 2004)
4 - Audi TT (> 2004)
5 - Audi A3 (8P)
9 - Bose Soundsystem

0xxx?xx: Telephone/telematics
1 - no telephone (supply voltage for microphone actively)
2 - Mobile phone preparation (Temic - Speisesp. Microphone inactively)
3 - Mobile phone preparation (Cullmann - Speisesp. Microphone inactively)
4 - Mobile phone preparation (Nokia - Speisesp. Microphone inactively)
5 - Telematics Europe (supply voltage microphone inactively)
6 - Telematics US (supply voltage microphone inactively)
7 - Base plate diagnostic capable with comfort control

0xxxx?x: Options I
1 - default
2 - Digital-Radio
3 - Satelite-Radio
4 - Satelite- and Digital-Radio

0xxxxx?: Options II
1 - default
2 - TV-Tuner
3 - CD-Changer
4 - TV-Tuner and CD-Changer
5 - Multifunction Steering Wheel
6 - TV-Tuner and Multifunction Steering Wheel
7 - CD-Changer and Multifunction Steering Wheel
8 - TV-Tuner, CD-Changer und Multifunction Steering Wheel

Jeśli coś nie jasne to pisz :)

2. U mnie po wymianie z DXa na RNS-E też kiepsko radio działa :( Sam nie wiem co z tym zrobić - kupiłem nawet drugą przejściówkę i też nic... Chętnie będę drążył temat razem z Tobą :)

3. Tutaj też się ustawia rozmiar koła :)
Pierwsza sprawa - jeśli masz kodowanie na A6 to zarówo sygnał wstecznego jak i prędkość masz pobierane analogowo - nie po CANie. Sygnałem prędkości kół jest GALA a wsteczny to RFSL (czy jakoś tak podobnie) w kostce ISO2. Wówczas musisz ustawić VAGiem w kanale 01 Adaptacji (ale sprawdź co tam jest teraz - nie mogę znaleźc potwierdzenia na 100% tej informacji).


1790 - 145/80 R14 (Sommerreifen)
1815 - 165/65 R15 (Sommerreifen)
1803 - 175/60 R15 (Sommerreifen)
1806 - 185/50 R16 (Sommerreifen)
1935 - 195/65 R15 (Sommerreifen)
1910 - 205/60 R15 (Sommerreifen)
1930 - 205/55 R16 (Sommerreifen)
1818 - 205/40 ZR17 (Sommerreifen)
1960 - 215/55 R16 (Sommerreifen)
2060 - 225/60 R16 (Sommerreifen)
1930 - 225/45 R17 (Sommerreifen)
2074 - 225/55 R17 (Sommerreifen)
1943 - 225/40 ZR18 (Sommerreifen)
1960 - 235/50 R16 (Sommerreifen)
1964 - 235/45 R17 (Sommerreifen)
1967 - 235/40 ZR18 (Sommerreifen)
2065 - 245/45 R18 (Sommerreifen)
2065 - 245/45 ZR18 (Sommerreifen)
1940 - 255/40 R17 (Sommerreifen)
1937 - 255/35 R18 (Sommerreifen)
1937 - 255/35 ZR18 (Sommerreifen)
2016 - 255/40 ZR18 (Sommerreifen)
2016 - 255/35 ZR19 (Sommerreifen)
2092 - 255/35 ZR20 (Sommerreifen)

1775 - 155/65 R15 (Winterreifen)
1895 - 185/65 R15 (Winterreifen)
1935 - 195/65 R15 (Winterreifen)
1930 - 205/55 R16 (Winterreifen)
1960 - 215/55 R16 (Winterreifen)
2092 - 215/65 R16 (Winterreifen)
2060 - 225/60 R16 (Winterreifen)
1930 - 225/45 R17 (Winterreifen)
2070 - 225/55 R17 (Winterreifen)
1940 - 225/40 R18 (Winterreifen)
2010 - 225/45 R18 (Winterreifen)
2040 - 235/45 R18 (Winterreifen)
2114 - 235/50 R18 (Winterreifenn)
1940 - 255/40 R17 (Winterreifen)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: