*Robi* napisał(a):
Blady napisał(a):
Witam, na wstępie chciałem podziękować za pomoc bartosowi, a jestem taki miły bo znów jestem w potrzebie heh. Po wymianie nagrzewnicy wszystko było cacy z początku, po czasie zaczął mi uciekać płyn chłodniczy przez kruciec. Odstawiłem do mechaniora. Usterka naprawiona jednak diagnoza mechanika to : uszczelka pod głowicą. Jak dużo wspólnego ma uszczelka z ciśnieniem w układzie chłodzenia. Macie jakiegoś dobrego mechanika w razie czego. Ten mi woła 500 zeta za wymianę uszczelki. Co jeszcze przy okazji ewentualnie zrobić?
Splanować głowice to podstawa i dotrzec zawory.Jak bierze olej to wymienic uszczelniacze na zaworach i jak pukaja regulatory to je wymienic odrazu.Myśle ze za to moze wziasc 500zł a nie za wymianie samej uszczelki.
Ivo nikt sie tego nie tyka co nie ma pojecia.Czy drogi to zalezy ile powie.Ale ja szukam kogos co ma o tym pojecie i sie tylko tym zajmuje a nie jak twoj mechanik od mechaniki po lakiernictwo.jak to mozna nazwac lakiernictwe.
samo planowanie glowicy kosztuje 50 zl i tak jak Robert mowi to trzeba zrobic. co do palenia oleju to nie do konca
w 99% jezeli uszczelniacze puszczaja to przy porannym odpalaniu kopci na niebiesko a ze to jest niewielki koszt to lepiej to zrobic przy jednej robocie
jezeli o mnie chodzi to bym sobie to sam wszystko zrobil po za planowaniem glowicy
a tak na marginesie musze powiedziec i z przykroscia stwierdzic ze Passek mi sie wysral
koszta straszne ;/ jak na dzien dzisiejszy prawie 800 zl a jeszcze musze wal dac do roboty ;/ co sie z tym wiaze sprzeglo i jeszcze inne badziewia a to wszystko przez wymiane rozrzadu i uszczelnienie pompy
ale spoko do 16 marca jeszcze kupe czasu tak ze bedzie zdrow jak ryba