Wiesz.
Wydaje mi się że wymiana termo nastąpi pod koniec tego tygodnia a kąt poprawiłbym już jutro.
Chcę to zrobić bo mam problemy z porannym zapalaniem. Autko trzeba kręcić ok 5sec żeby zapalił i trochę zaporę dymna stawia a to mnie zawstydza:)"np jak dzisiaj przy kościele" tłum ludzi się patrzy na czerwone A6 a nagle muszą przejść przez chmurę spalin z tegoż A6. i to kręcenie tez sprawia że się rumienię jak kolor autka:) A potem już jest wszystko ok.
Co to za czujnik G17?/ Pewnie od temp zewnętrznej. Bo taki błąd mam w klimie.
Ale co się z nim mogło stać??
A poza tym to sprawa plynu chłodniczego:
Zapalam rano autko chodzi jakieś 30sec i zapala się kontrolka płynu chłodniczego i 4x sygnał ostrzegawczy. Potem miga jeszcze z 5 min i gaśnie?? Co to może być??
Płyn na max. Może odpowietrzenie złe(wątpię) albo sam czujnik w zbiorniku szwankuje:)
no i z ABS problemy:/
i to bardzo.
komunikaty te co zwykle czyli prawy przedni czujnik (wymieniony ze szrotu "oporność ma prawidłową reaguje") może gdzieś sygnał do pompy nie dochodzi??
Mozę mi ktoś powiedzieć jaki pin w pompie odpowiada z prawe przednie koło?? i jak to ewentualnie sprawdzić??
no i walka z sygnałem dźwiękowy"klaksonem" jaki przekaźnik tam trzeba wstawić?? Kurcze jakiś schemat bądź symbol by się przydał:)