.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:18:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C3 2.2T 10V --PARĘ PYTAŃ DOT.SILNIKA
PostNapisane: 15.paź.2007 11:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2006 09:49:48
Posty: 76
Lokalizacja: Gliwice
problem jakos nie dawał mi spać i w sobotę troche przegrzebałem autko.
no niestety jak zawsze gdy coś robie przy aucie jedno naprawie a 3 rzeczy zepsuje.
w związku z tym mam jeszcze pare pytań. silnik 165 koni chyba MC2
-
- zaworek n 7 przestał cykać na wolnych obrotach .tak powinno być czy sie zepsuł , z tego co juz sie dowiedziałem powinien on być podłączony do jakiegoś przekażnika ,gdzie jest ten przekażnik?
- jak przestał cykac n7 usłyszałem że buczy ten czujnik od biegu jałowego ten taki długi.
ma buczec czy nie ?
- między filtrem paliwa a tą plastikowo -gumową od powietrza tak lekko pod spodem jest dwupinowa brązowa wtyczka czy ona ma być gdzieś podpięta ?
- na pompie hamulcowej jest jakiś czujnik taki 2 pinowy, obok niego wiszą dwa kable które chyba powinny byc podłączone, ale czy powinny być podłączone czy nie?

tak tylko króciutko i na temat
dzięki bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 11:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ale to pomieszane, to raczej A3 nie jest, jak w temacie, no i silnik 2.3 t też chyba nie istniał ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 11:56:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Leo napisał(a):
ale to pomieszane, to raczej A3 nie jest, jak w temacie, no i silnik 2.3 t też chyba nie istniał ;)

czepiasz sie - wiadomo ze chodzi o C3 2.2t 10V ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 12:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
lubię się czepiać :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C3 2.2T 10V --PARĘ PYTAŃ DOT.SILNIKA
PostNapisane: 15.paź.2007 12:14:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Leo, nie ładnie, nic w temacie...


adam2411 napisał(a):
- zaworek n 7 przestał cykać na wolnych obrotach .tak powinno być czy sie zepsuł , z tego co juz sie dowiedziałem powinien on być podłączony do jakiegoś przekażnika ,gdzie jest ten przekażnik? .


nie pomoge...

adam2411 napisał(a):
- jak przestał cykac n7 usłyszałem że buczy ten czujnik od biegu jałowego ten taki długi.
ma buczec czy nie ?


ma buczeć

adam2411 napisał(a):
- między filtrem paliwa a tą plastikowo -gumową od powietrza tak lekko pod spodem jest dwupinowa brązowa wtyczka czy ona ma być gdzieś podpięta ?


ma być podpięta, szukaj w wiązce takiej wtyczki w okolicy tej do tego długiego buczącego

adam2411 napisał(a):
- na pompie hamulcowej jest jakiś czujnik taki 2 pinowy, obok niego wiszą dwa kable które chyba powinny byc podłączone, ale czy powinny być podłączone czy nie?


ma być podłaczone ale często jest rozpięte żeby nie wywalało błedu zbyt niskiego ciśnienia w ukł. wspomagania hamulców

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 13:02:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2006 09:49:48
Posty: 76
Lokalizacja: Gliwice
oczywiście chodzi o c3
a a3 to mi chodzi po głowie :D

co do tej brązowej wtyczki to może wiecie do czego ona jest , i czy wpina się do niej wtyk z 3 kablami (dwa razem i jeden). bo taki mam rozwalony i nie wiem czy go podpiąć. Prubowałem go podpiąć i właśnie zaworek n7 przestał mi cykać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 16:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 13:38:16
Posty: 165
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Ta brązowa wtyczka powinna być podpięta do tych kabelków (2 czarne do jednego pinu i czarno-czerwony do drugiego - nie pamiętam kolejności). To są kable od zaworu hamowania silnikiem, znajduje się on na obudowie filtra powietrza przy samym błotniku - nie zobaczysz go.

_________________
Audi 100 C3 '87 r. 2.0 SL + gaz - było
Audi Coupe quattro 2.3 20v '89r - było
Audi A6 C5 4.2 ASG quattro - było
Audi A6 C6 3.0 CAJA quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 07:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2006 09:49:48
Posty: 76
Lokalizacja: Gliwice
dzieki,
podłączyłem i nie ma żadnych zmian w jeżdzie
ale przestał działac komputer.
brak średniego zuzycia paliwa i ilości spalonych litrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: