.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:49:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 20V 7A]Piny kola zamachowego
PostNapisane: 16.paź.2007 08:58:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Czy ktos moglby mi podac numery dwoch pinow kola zamachowego w silniku 7A bo mam je polamane i sprzet znowu stoi... jak na zlosc zmienialem sprzeglo tydzien temu i wszystko latalo, przejechalem 200 km i zginela iskra...

W jaki sposob zmienic te piny jak sa ulamane tak ze wcale nie wystaja?
Jak sa one przymocowane do kola?

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 10:57:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ztcw tam jest tylko jeden pin referencyjny (N 902 318 01) i zębatka rzecz jasna

http://i13.photobucket.com/albums/a258/ ... _57_00.jpg <DU>
Koło od 7A po prawej, pin widoczny na powiekszeniu

trzeba rozwiercić pozostałośc i pokombinować można nagwintować i
wkręcić na klej, wbić na zimno, podspawać itp.

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 11:03:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Maciu jesteś pewny że tylko jeden?? W moim były dwa dłuższe i dwa krótkie bolce. Jeden z nich miałem ułamany i dokupowałem go w serwisie. Z rozwierceniem będzie problem w domowych warunkach bo metal z którego zrobiony jest ten bolec jest bardzo twardy....

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 12:56:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pin referencyjny potrzebny komputerowi do okreslenia pozycji jest jeden. tam jeszcze sterczą jakieś dwa pizdryki, ale one nie są zczytywane.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 13:51:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
pin referencyjny potrzebny komputerowi do okreslenia pozycji jest jeden. tam jeszcze sterczą jakieś dwa pizdryki, ale one nie są zczytywane.


jak widać nie we wszystkich bo w tym co kupiłem był tylko jeden
(po stronie motoru) może tamte to jakieś wyważeniowe?

Maroonio napisał(a):
Maciu jesteś pewny że tylko jeden?? W moim były dwa dłuższe i dwa krótkie bolce. Jeden z nich miałem ułamany i dokupowałem go w serwisie. Z rozwierceniem będzie problem w domowych warunkach bo metal z którego zrobiony jest ten bolec jest bardzo twardy....


pewny nie jestem dlatego napisałem ztcw :)
pewien jestem że referencyjny jest jeden ale po co ta reszta...
koło też jest takie twarde? jak ty to zrobiłeś? :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 14:18:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
U mnie z kolei sa 2 piny i jeden jest krotszy. mam 2 kola z s silnikow z 88/10 i 90/03 i sa to kola z dwoma pinami o roznych dlugosciach. Dzsiaj udam sie do serwisu by zobaczyc ile mi krzykna za czesci...

Dzieki za informacje!!!

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 14:48:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no jak za pin to pewnie parę pln a o całe koło to lepiej nie pytaj

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 17:30:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Za cale kolo (i tak sprzedaja bez pinow) ok 540 zl za
pin N 905 727 01 --------------- 3,89 zl
pin N 902 318 01 (ten co mi podaliscie) -------------- 1,11 zl
jest jeszcze 3 pin o numerze N 013 21 02 -------------- 0,51zl
Postawnowilem wziasc 2 rodzaje tych bolcow po 2 szt. bo zawsze lepiej miec czegos wiecej niz mniej :)
Wiec jesli chodzi o te piny lub jak podaje serwis "kolki" cena jest powiedzmy sobie smieszna.
Teraz tylko sie powkurzam bo okres oczekiwania 2 tygodnie :( pod warunkiem ze czesci sa jeszcze produkowane lub sa w zapasach magazynowych w DE.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 18:05:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To jak czekasz...to odkręć rozrusznik, ustaw koło tak abyś widział pin, zeszlifuj stary na równo, punktaczek i wiercenie nawet grubszym wiertłem lub takim samym. Wiertło z lepszych, takie złote np. za 6,50 (fi 4). Distal czy poksipol i kawałek pręcika choćby ze śrubokręta i jedziesz. Pojeździsz przez te dwa tygodnie, przyjdą piny z ASO, wrzucisz je do szuflady i pojeździsz kupę lat na tym ze śrubokręta.

A jeżeli będziesz potrzebował całe koło, to albo kup koło z 7A za 300+ wysyłka, albo 100 za koło z NG i daj je do stoczenia za 40-80PLN razem z dorobieniem bolca którego w NG nie ma - na wzór koła z 7A. Na podzielnicy to minuta roboty.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 18:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
marcys_s napisał(a):
Za cale kolo (i tak sprzedaja bez pinow) ok 540 zl za
pin N 905 727 01 --------------- 3,89 zl
pin N 902 318 01 (ten co mi podaliscie) -------------- 1,11 zl
jest jeszcze 3 pin o numerze N 013 21 02 -------------- 0,51zl
Postawnowilem wziasc 2 rodzaje tych bolcow po 2 szt. bo zawsze lepiej miec czegos wiecej niz mniej :)
Wiec jesli chodzi o te piny lub jak podaje serwis "kolki" cena jest powiedzmy sobie smieszna.
Teraz tylko sie powkurzam bo okres oczekiwania 2 tygodnie :( pod warunkiem ze czesci sa jeszcze produkowane lub sa w zapasach magazynowych w DE.


realnie to na graty nie czekałem dłużej niz 5-7 dni roboczych
a byly niektóre bardzo dziwne

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 05:09:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
To jak czekasz...to odkręć rozrusznik, ustaw koło tak abyś widział pin, zeszlifuj stary na równo, punktaczek i wiercenie nawet grubszym wiertłem lub takim samym. Wiertło z lepszych, takie złote np. za 6,50 (fi 4). Distal czy poksipol i kawałek pręcika choćby ze śrubokręta i jedziesz. Pojeździsz przez te dwa tygodnie, przyjdą piny z ASO, wrzucisz je do szuflady i pojeździsz kupę lat na tym ze śrubokręta.


Kefir200 ty to masz glowe, znowu sie naprzeklinalem ze bede musial wywalic silnik zeby sie do tego badziewia dostac a tu widac mozna prosciej...

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: