aaale zapodałeś...
płyn chłodniczy - wg uznania
(a naprawdę - jak temp. zamarzania robi się zbyt wysoka - ale tego nie stwierdzisz bez przyrządu)
płyn hamulcowy - po kupnie auta zmieniasz na dobry i masz do konca eksploatacji
oleje w dyfrze i skrzyni: manual: ew. dolewasz,
automat : ilu uzytkowników, tyle opinii, ale afaik zmieniasz co parę lat
filtry zupy i powietrza: jak brudne, albo razem z filtrem oleju (kosztują grosze, nie zaszkodzi wymienic)
pamiętaj, że auto to nie tylko silnik.....
zawiecha: tuleje gum-met wahaczy, sworznie tychże (albo całe wahacze w B5 się zmienia/regeneruje?), końcówki drążków, łączniki stabilizatora - co 2 lata w miescie albo jak ci fur zaczyna latać
klocki - jak się kończą, tarcze ham - co 3 komplety klocków - żeby nie było, że później na rynek trafia "perełka" ze zjechanymi "do zera" tarczami
generalnie: niech kolega jedno zepsuje i uczy się na błędach