.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 18:05:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 2.6 abc + blos
PostNapisane: 16.paź.2007 03:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2007 03:21:21
Posty: 5
Lokalizacja: Stalowa Wola
witam jestem nowy na forum jestem w trakcie kupowania audi a4 z tym wlasnie silniczkiem abc i bede chcial zalozyc gas. Wiem ze do tego silnika jest zalecany wtrysk itd...
blosa juz mam ze starego auta, mam tez parownik OMVL nie pamietam jaki to model w kazdym razie do 250KM, regulowac to bede chcial za pomoca miernika AFR (do kupienia na alelgro)
poczytalem troche na forach i wiekszosc ludzi odradza instalacje inne niz sekwencje do tego silnika ale znajomy mial b4 z tym silnikiem i instalacją I gen !! jezdzil nią rok po czym sprzedal ale pod koniec zdarzaly sie wystrzaly. Ma ktos w tym silniku blosa??
jaki byl by koszt kolektora w razie buu ? chodzi o orginalny kolektor od 2.6, nie od 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 18:35:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
JAk zaloższy BLOS nie bedziem BUUUUMMM :)

MAM i jestem bardzo zadowolony :)

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 23:37:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2007 03:21:21
Posty: 5
Lokalizacja: Stalowa Wola
:D fajnie ze odezwal sie ktos kto ma takie cos :)
powiedzial bys cos wiecej jak to chodzi, ile pali i jak czesto zmieniasz przewody/świece, moze cos jeszcze ? odpalasz na PB czy na LPG ? teraz mam toyote celice na blosie i pale zawsze na gazie zima czy lato nie ma problemu, nigdy nie zdazylo sie zeby strzelila no ale mówia ze japonczyki nie strzelają, jutro jade 600 km ogladac audi a4 z tym wlasnie silnikiem i chyba ja wezme
jaki masz parownik ? do ilu KW ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 06:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Parownik chyba do 230 koni, nie pamietam, pali 15 gazu w miescie i jak cieply silnik to odpalam na LPG.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 14:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Witam

Z tym blosem to sporo zabawy żeby wdrożyć ? Zastanawiałem się u siebie nad czymś takim, bo na sekwencje szkoda trochę kasy, a samochód kupiłem z kaszlem II generacji. Mam gazownika w rodzinie ale jest strasznie zalatany... Konieczna hamownia do tego, czy jakoś inaczej by się to udało zrobić ?

Pozdrawiam

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 14:36:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
mac żebyś się nie zdziwił z tym bum .blos nie zabezpiecza przed wystrzałem zdarza się żę strzeli w trakcie uruchamiania i jest to normalne zjawisko szczególnie przy starym parowniku

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 15:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2007 03:21:21
Posty: 5
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kmicio napisał(a):
Witam

Z tym blosem to sporo zabawy żeby wdrożyć ? Zastanawiałem się u siebie nad czymś takim, bo na sekwencje szkoda trochę kasy, a samochód kupiłem z kaszlem II generacji. Mam gazownika w rodzinie ale jest strasznie zalatany... Konieczna hamownia do tego, czy jakoś inaczej by się to udało zrobić ?

Pozdrawiam


teraz jezdze toyota celica i nie mialem problemu za bardzo zeby to zalozyc, konieczny duzy reduktor a stroic nie musisz na hamowni, u siebie najpierw ustawilem na oko, jezdzilem jakis czas w koncu pojechalem na analizator i bylo troche za bogato, teraz bede mial zamiar stroic to przy pomocy analizatora afr takiego z allego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 15:44:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2007 12:06:12
Posty: 130
Lokalizacja: Płock
Od kiedy wyprodukowano Blosa to go miałem w każdym aucie.
Idealne urządzenie lepszego nie znam. Sekwencja to problem bo skomplikowana, a jak coś jest skomplikowane to się częsciej psuje. Po drugie trzeba umiec ją założyc, umiescic w odpowiednim miejscu wtryski gazu i pod odpowiednim kątem. Każdy silnik powinno traktowac się indywidualnie, a najlepiej zrobic to na hamowni.
To teraz mi odpowiedzcie kto zakłada sekwencje i sprawdza ją na hamowni.
Po prostu jednemu gazownikowi wyjdzie, a drugiemu nie. A jak mu nie wyjdzie to będziemy u niego stałym bywalcem, aż znienawidzimy jego wredny ryj. :D który zapewniał , że wszystko będzie lepiej jak OK.

Miałem dwie Bmki 325 na blosie przy reduktorach Landi renzo(największych) i przekrojach
fi 8 przewodu z butli do reduktora.
Różnica między benzyną a gazem była żadna. Mierzyłem je od 0-160km/h
Dwie audice: NG, i aktualną 7A sytuacja wyglądała podobnie.

Blos ma jednak pewien mankament: spalanie- ile wciśniesz pedał gazu tyle go weżmie. Spalanie w mieście przy lekkim strzelaniu to 19 litrów, jazda spokojna to 16 litrów, trasa do 140 km/h - 11 litrów.
Co do strzałów gazu to owszem strzeli w dwóch sytuacjach:

1. Rano zapalasz auto, nie chce odpalic, zaczynasz kombinowac na zmiane raz benzyna, raz gaz i tak wkółko. Przyczyna braku zaskoczenia silnika( lekko zalany) na blosie trzeba umiec zapalac i wtedy następuje wybuch. naprawdę potężny- czasami nawet widzisz jak maska się uniesie, ale zamki nie puszczą :D

2. W butli jest końcówka gazu, a ty pedał w podłogę wtedy też może strzelic, ale lekko nie tak jak w poprzednim przypadku.

Reasumując: Coś kosztem czegoś jak we wszystkich dziedzinach życia. Jeżeli nie znasz się na gazie polecam sekwencje, jeżeli znasz się to blos.

_________________
było dużo śmieci z Wolfsburga,
było audi coupe 2.3 20VQ
Jest S4/C4 2.2T k24 7200 wariant RS2
Jest żony VW polo G40.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 17:19:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2007 03:21:21
Posty: 5
Lokalizacja: Stalowa Wola
pajak100 napisał(a):
Od kiedy wyprodukowano Blosa to go miałem w każdym aucie.
Idealne urządzenie lepszego nie znam. Sekwencja to problem bo skomplikowana, a jak coś jest skomplikowane to się częsciej psuje. Po drugie trzeba umiec ją założyc, umiescic w odpowiednim miejscu wtryski gazu i pod odpowiednim kątem. Każdy silnik powinno traktowac się indywidualnie, a najlepiej zrobic to na hamowni.
To teraz mi odpowiedzcie kto zakłada sekwencje i sprawdza ją na hamowni.
Po prostu jednemu gazownikowi wyjdzie, a drugiemu nie. A jak mu nie wyjdzie to będziemy u niego stałym bywalcem, aż znienawidzimy jego wredny ryj. :D który zapewniał , że wszystko będzie lepiej jak OK.

Miałem dwie Bmki 325 na blosie przy reduktorach Landi renzo(największych) i przekrojach
fi 8 przewodu z butli do reduktora.
Różnica między benzyną a gazem była żadna. Mierzyłem je od 0-160km/h
Dwie audice: NG, i aktualną 7A sytuacja wyglądała podobnie.

Blos ma jednak pewien mankament: spalanie- ile wciśniesz pedał gazu tyle go weżmie. Spalanie w mieście przy lekkim strzelaniu to 19 litrów, jazda spokojna to 16 litrów, trasa do 140 km/h - 11 litrów.
Co do strzałów gazu to owszem strzeli w dwóch sytuacjach:

1. Rano zapalasz auto, nie chce odpalic, zaczynasz kombinowac na zmiane raz benzyna, raz gaz i tak wkółko. Przyczyna braku zaskoczenia silnika( lekko zalany) na blosie trzeba umiec zapalac i wtedy następuje wybuch. naprawdę potężny- czasami nawet widzisz jak maska się uniesie, ale zamki nie puszczą :D

2. W butli jest końcówka gazu, a ty pedał w podłogę wtedy też może strzelic, ale lekko nie tak jak w poprzednim przypadku.

Reasumując: Coś kosztem czegoś jak we wszystkich dziedzinach życia. Jeżeli nie znasz się na gazie polecam sekwencje, jeżeli znasz się to blos.


świetna wypowiedz :)
jak miales blosa odpalales na gazie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 09:17:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Hmm, z podłączeniem kłopotów nie będę miał, zastanawiam się tylko ile może hajczyć wówczas gazu :/, Teraz mi pali 13-14 (50/50 miasto/trasa).... więc pali mi sporo, a kopa bardzo niema, taki urok tej II gen., zastanawiam się jeszcze gdzie to kupić cudo.... Pewnie allegro, może kogoś polecicie?

pozdr.

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 10:55:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ja natomiast twierdzę żę styl jazdy ma minimalny wpływ na zużycie gazu na blosie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 14:01:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2007 12:06:12
Posty: 130
Lokalizacja: Płock
Ma minimalny wpływ- to prawda pod warunkiem, że masz w aucie mały reduktor i po przekroczeniu 4000 obrotów tam gdzie powinien byc największy but, samochód nie przyspiesza.
Ja akurat piszę o przyspieszeniu porównywalnym z benzyną.

Co do zapalania: na gazie czy na benzynie. Moim skromnym zdaniem to jak kto woli. To są stare samochody i im już raczej nic nie pomoże. Zaszkodzic też wiele nie zaszkodzi bo luzy w silniku po przebiegu 200.000 km są duże.

Morał jest taki, że nie ma co się pieścic z tymi wrakami, co innego gdybym miał jakiegoś 3-latka lub autko po remoncie silnika.
Z resztą kto zamierza swoim samochodem jeżdzic 5 lat ??
Ja po 1.5 roku już nie mogę się spojrzec na tą samą otaczającą mnie tapicerkę.
Człowiek potrzebuje zmian :D

_________________
było dużo śmieci z Wolfsburga,
było audi coupe 2.3 20VQ
Jest S4/C4 2.2T k24 7200 wariant RS2
Jest żony VW polo G40.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 22:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2007 03:21:21
Posty: 5
Lokalizacja: Stalowa Wola
pajak100 napisał(a):
Co do zapalania: na gazie czy na benzynie. Moim skromnym zdaniem to jak kto woli. To są ]stare samochody i im już raczej nic nie pomoże. Zaszkodzic też wiele nie zaszkodzi bo luzy w silniku po przebiegu 200.000 km są duże.




sorki ze sie czepiam ale nie rozumie ??
nie chce byc upierdliwy jakis, poprostu interesuje mnie blos i wszystko co z blosem....u siebie pale na LPG i nie ma najmniejszych problemów jak to jest w audi v6 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2007 10:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
moje v-6 ma duży reduktor rozkręcony na maxa co do osiągów nie mam zastrzeżeń a mimo tego wpływ butowania na zużucie gazu jest niewielki

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: