.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 20:46:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 17:29:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
nareszcie doszliśmy do sedna :peace:, :diabel: :diabel: cieszę sie niezmiernie
dzięki Tobie mesz było to szybkie i bezbolesne zarówno dla mojej bryczki jak i dla mojego portfela :):

przepływke zakupię jeszcze w tym tygodniu, napewno zapodam tu logi po wymianie także zobaczymy różnice.

jak myślisz poprawiac jeszcze ten kąt wtrysku, czy dać sobie siana :/
nie ukrywam, że chciałbym mmiec wzór :diabel:

dzięki bardzo, pozdrawiam

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 17:49:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to bardzo trudne pytanie :d .
kąt mieści się w książkowych wartościach [0-4*ATDC], nie mniej jednak można zaobserwować 100% wysterowanie pompy. wg ELSA'y jest to wartość kein sollwert, lecz jakiś czas doszliśmy, tutaj na AKP, zgodnie do wniosku, że jednak może mieć [aczkolwiek nie musi] to wpływ na mechaniczną i elektroniczną żywotność pompy.
jeżeli miałbyś tyle sił, to odwiedź warsztat, który wykonywał regulację i porozmawiaj jak serdeczny człowiek z serdecznym człowiekiem - weź go na litość ;) .

ideałem byłoby 2*ATDC na Late w 004BS, a w 004 pozycja 4 poniżej 100% [czyli mn. w. tak, jak dziś wyrzeźbił Teodor].


jeszcze jedno pytanie: N18 [czarny] masz po lewej stronie [strona pasażera], a N75 [szary] masz po prawej, tak?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 18:03:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Lukmat77 co do kosztów Lmm w systemie oddajesz stary dostajesz regenerowany.
To zrobiłem tak samo i uprosiłem o rabat i go dostałem.
Lmm wyszedł mnie 360zł.

tak więc jeśli umiesz przekonywać to staraj się o zniżkę:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 18:11:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
meszrum napisał(a):
to bardzo trudne pytanie :d .
kąt mieści się w książkowych wartościach [0-4*ATDC], nie mniej jednak można zaobserwować 100% wysterowanie pompy. wg ELSA'y jest to wartość kein sollwert, lecz jakiś czas doszliśmy, tutaj na AKP, zgodnie do wniosku, że jednak może mieć [aczkolwiek nie musi] to wpływ na mechaniczną i elektroniczną żywotność pompy.
jeżeli miałbyś tyle sił, to odwiedź warsztat, który wykonywał regulację i porozmawiaj jak serdeczny człowiek z serdecznym człowiekiem - weź go na litość ;) .

ideałem byłoby 2*ATDC na Late w 004BS, a w 004 pozycja 4 poniżej 100% [czyli mn. w. tak, jak dziś wyrzeźbił Teodor].


jeszcze jedno pytanie: N18 [czarny] masz po lewej stronie [strona pasażera], a N75 [szary] masz po prawej, tak?


dokładnie tak, N75 (szary) po prawej stronie, N18 (czarny) po lewej
co do kąta wtrysku to chcę miec wzór :diabel:

:d -> nigdy nie zabraknie mi sił, aby poprawić coś w mojej niuni <- :d

Teodor jak udało Ci się wyrzeżbić ten ideał :?: :D

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 20:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
przez przypadek:)
najpierw tak mocno obróciłem kołem od pompy(ręcznie) że auto w ogóle nie chciało mi odpalić.
Robiłem próby chyba z 8razy.
Aż w końcu odpalił.
I wtedy zagrzałem podłączyłem do kompa i logowałem.
patrzałem na bieżąco tylko na 004BS i znowu przestawiałem ale bardzo delikatnie.
Az doszedłem do 2,6 :) :-)
Chciałem robić dalej żeby mieć 2* ale koledzy mi odradzili.
i pewnie i dobrze bo bym pewnie przeholował:) z tą dobrocią:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 21:33:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
no nieżle elsperymentujesz kolego, ale z drugiej strony czego się nauczyłeś to Twoje, teraz ustawienie kąta wtrysku to dla Ciebie małe piwko przed śniadaniem :diabel: :peace:
sam chyba też zabiorę się za ustawienie kąta w mojej niuni, czy mi się uda wyrzeżbić wzór zobaczymy :):

pozdrawiam

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 20:11:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
teodor2424 napisał(a):
Lukmat77 co do kosztów Lmm w systemie oddajesz stary dostajesz regenerowany.
To zrobiłem tak samo i uprosiłem o rabat i go dostałem.
Lmm wyszedł mnie 360zł.

tak więc jeśli umiesz przekonywać to staraj się o zniżkę:)


zamówiłem LLM, wyjdzie 393 zł - 5% rabatu, gośc z serwisu próbował mnie przekonać, że nie będe miał na niego gwarancji jeśli mi go nie założą :diabel:
roześmiałem mu się w twarz i uświadomiłem go, że jest to nie zgodne z prawem :<

odpuścił ;)

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 20:25:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
dziś odebrałem LLM i od razu zamonotowałem :diabel:
różnica w przyśpieszeniu kolosalna, niestety nie mogłem zrobić logów z powodu braku czasu, nie mniej jednak zmiana jak najbardziej pozytywna, warta poświęceń.
Szczególne podziękowania dla Meszruma, za poświęcony mi czas i bezintersowną pomoc w doprowadzeniu mojej niuni do należytego stanu ;) :peace:
Pozdrawiam

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 22:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lukmat77 napisał(a):
dziś odebrałem LLM i od razu zamonotowałem :diabel:
różnica w przyśpieszeniu kolosalna, niestety nie mogłem zrobić logów z powodu braku czasu, nie mniej jednak zmiana jak najbardziej pozytywna, warta poświęceń.
Szczególne podziękowania dla Meszruma, za poświęcony mi czas i bezintersowną pomoc w doprowadzeniu mojej niuni do należytego stanu ;) :peace:
Pozdrawiam



skoro stopa Twa czuje różnicę, to jest tak, jak być powinno.
oczywiście chętnie zobaczymy logi.
...ale to już zrób w wolnej chwili.


:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2007 21:36:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
witam ponownie, zalogowałem w wolenej chwili 003 i 011 na nowym LLM :):

Drugi pomiar skiepściłem, więc wrzucam tylko 003 :diabel:

Tak jak pisałem wcześniej, różnica w przyspieszeniu kolosalna ;)

Obrazek

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 07:38:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jest OK :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: