Rybson napisał(a):
a mianowicie jak na silnik 2.3 quattro 136 KM wogole nie czuć tej mocy ;/ pozadzierany w niektorych miejscach lakier i poobijany, zderzaki według mnei w innym lekko odcieniu niz całosc auta, obrotomierz sie zacina , swieci sie kontrolka do ABSu nienabita klima i podobno nieszczelna, zepsuty mechanizm elektrycznych szyb od strony kierowcy,
No cena troche za wysoka, ale jak masz takie wymagania, to wypada się udać do salonu po nówkę
A jak szuaksz igły to przygotuj 9-13 tys zł
Silnik - sprawdzałeś wogóle kompresję?
lakier - samochód ma prawie 20 lat, więc cudów nie ma, a jak jest to jeszcze oryginalny lakier to tylko się cieszyć
zderzaki - j.w. akurat zderzaki są elementem, który się najczęściej szybko niszczy, więc nie dziwota, że je ktoś odmalował
obrotomierz - zapewne zimne luty
ABS - pewnie czujnik przy kole wywalony, standard w Audi
klima - w tym wieku to nic dziwnego, mało kto się porywa na naprawę, pewnie zardzewiały skraplacz - 700zł
szyba kierowcy - standard w coupejach, zapewne zerwana linka
