To razem z hamulcem "nożnym" masz ręczny... Jest trochę roboty. Najpierw idź do sklepu i zakup sobie zestaw oringów i gumek do Twoich zacisków - zestaw firmy AutoFren,, cena do 20PLN za komplet na zacisk oraz płyn hamulcowy taki, jaki masz w układzie. Jak będziesz miał zestaw to możesz przystąpić do działania: autko na podnośnik (ewentualnie lewarek i na kołki
) odkręcasz tylne koła, odpinasz linki ręcznego, demontujesz zaciski kompletne hamulcowe ( wyjmujesz klocki, jarzmo i cały zacisk). Szykujesz dwa słoiczki 0,5 litra na płyn hamulcowy (nawet nie myśl o ponownym jego użyciu!) Odkręcasz od zacisków przewody hamulcowe i ich końce wkładasz do słoiczka - nie przejmuj się kapiącym płynem - i tak go musisz dolać ;P Zdemontowane zaciski idą na warsztat. Teraz należy rozebrać zacisko do najdrobniejszej części: gumki osłonowe z tłoczków, tłoczki, oringi, pierścień segera i inne drobiazgi z wewnątrz. Pamiętaj o kolejności demontażu - składał będziesz od końca. Oczyszczasz tłoczki z rdzy i innych nalotów, czyścisz wnętrze zacisków z wszelkiego paskudztwa, smarujesz specjalnym smarem do tłoczków i składasz. Po zamontowaniu do auta dolewasz NOWY płyn hamulcowy do zbiorniczka i prosisz kogoś o pomoc przy odpowietrzaniu układu hamulcowego. Powodzenia
Dokładniej opisane
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... w&start=20