.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 05:57:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6/1996] wykrzyknik!!!
PostNapisane: 19.paź.2007 21:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
Mam pytanie system po odpaleniu wyswietla mi na czerwono wykrzyknik ale tylko przez chwile a potem jest ok. Co jest grane???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2007 21:25:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
slaby akumulator

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2007 18:32:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
Akumulator??? Ale ładowanie mam rzedu 13v. Kreci normalnie! A jak on sprawdza moc akumulatora?? A jeśli to nie akumulator to moze byc cos innego???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2007 18:40:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a jak bylo lato to pewnie nie bylo tego problemu.
ale nastala jesiemn a wraz nia chlodne noca a wraz z chlodnymi nocami spadla pojemnosc akumulatora no i rano przy odpalaniu przy wiekszym poborze pradu przez rozrusznik wystepuje ten komunikat

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2007 18:57:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
a mi dziś też sie zapalił wykrzyknik czerwony i pojedynczy sygnał
ale to było po 10 min rajdu po torze z oponek na lotnisku w poślizgach hamowaniach i na jakimś zakręcie sie zapalił zdziwiony darowałem se dalszą zabawę do wyjazd była prosta tak 100 km\h hamowanie do zera prawie a ty uhamulce padły o 50 % słabsze :(
po kilku min normalnej jazdy ostygły i było ok ale wykrzyknik??

dlaczego sie pokazał wykrzyknik aż tak płyn hamulcowy sie przelał gdzieś że komp myślał ze go nie ma ?

czy może jest jakiś czujnik przegrzania tarcz albo płynu ?


EDIT

już wiem to na pewno był przegrzany płyn hamulcowy przez pompę ABS-u
bez ABS-u pewnie by wolniej sie nagrzewał

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Ostatnio edytowano 22.paź.2007 14:38:32 przez SLAWKO 83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2007 21:24:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Czerwony wykrzyknik to chydraulika ukladu hamulcowego , dokladnie jego wspomaganie.Kiedy spadnie w ukladzie cisnienie to sie wtedy zapala takie info. Mozna to zaobserwowac zwlaszcza rano po odpaleniu.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 14:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
Dobra dobra koledzy ale hamulce ok plynu jest dostatecznie duzo nowego, pozatym tarcze i klocki nowe maja miesiac. A z odpaleniem mam problem rozrusznik nie chce krecic tak jakby bendiks nie wyskakiwal cisza i pali sie wykrzyknik a napiecie spada do 8V. Za 5-6 razem zapalenia kreci i odpala.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2007 14:29:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
jak masz mało prądu(małe napięcie) to rozrusznik będzie tylko(albo nie będzie) pykał,stukał tzn elektromagnes będzie wyrzucał małą zębatkę z rozrusznika(bendix) i zahaczał o koło zamachowe ale nie będzie miał siły obracać tego koła zamachowego,sprzęgła,tłoków ....
bo sam rozrusznik jest na 12v i ileś tam Wat (126p 500 Wat,trampek 600~700:) )

jaki masz akumulator !!! :?:
stary? , za mały ?
sprawdź\przeczyść klemy
może wykrzyknik pojawia sie z powodu niskiego napięcia
sprawdź ładowanie i inne nie wiem niech elektrycy doradzą
powinno być raczej 14,4 max ze światłami

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 05:51:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Odgrzewam kotleta, bo później będzie, że nie szukałem....
Samochód jak w podpisie czyli A4 B5, po odpaleniu po postoju dłuższym niż kilka minut pojawia mi się wielki czerwony wykrzyknik na FISie w czerwonym kółku oraz 3x piik. Zawsze myślałem, że to hamulce, ale płynu jest OK i jest zimny, klocki tarcze może nie idealne, ale jeszcze dają radę! No ale teraz czytam, że to może być słaby aku! Wpierw dopatrywałem się kwestii hamulców, nie wiem czy jest jakaś zmiana, czy pedał przed/moment po odpaleniu jest nieco miekciejszy, albo sobie wmawiam. Z drugiej strony piszecie o aku - to by mogło być to w sumie, bo podczas kręcenia wszystko przygasa mi mocniej niż latem, jednak co do aku słyszałem, że są to tylko piknięcia bez rzadnej ikonki... Największym moim problemem jest brak VAGa, więc może ktoś by mi podsunął jakąś myśl?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 07:20:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Do aku wystarczy ci miernik ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 07:24:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
a klocki masz z czujnikami?? zobacz moze sie poprostu przewodzik gdzies przerwal... u mnie wlasnie tak bylo... i to z dwoch stron!!

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 07:43:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
albo aku albo heble ... innej opcji nie ma ..

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 07:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
obstawiam klocki i czujnik(i)

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 07:53:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
W innym poście mroova napisał, że kontrolka gaśnie kilka sek. po odpaleniu. Gdyby to był przerwany przewód do czujnika klocka to mrugałoby cały czas.
Miernik w dłoń i mierzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 08:01:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
w A4 B5 jak miałem akumulator na wykończeniu to przy odpalaniu rano pojawiał sie ten wykrzyknik na FiS, po wymianie aku problem zniknął. :D Zapala sie też gdy jest niski poziom płynu hamulcowego co również przerabiałem :peace:

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2008 08:03:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Podczepiam się do tematu ponieważ to samo...Czytałem o wszelkich dolegliwościach, ale u mnie jest tylko przy rannym odpalaniu...W moim A6 C4 TYLKO RANO PRZY PIERWSZYM ROZRUCHU mam 3 piknięcia i migającą kontrolkę czerwoną od hamulców-tą na górze. Dla ułatwienia diagnozy:
- klocki TRW mają ok.2 miesiące
- pedał twardy - normalny
- hamulce jak przysłowiowa brzytwa
- wspomaganie cacy, płyn czysty
- płyn hamulcowy wymieniony 2 lata temu, poziom norma, w sumie już termin, ale czysty (przynajmniej w zbiorniczku)
- akumulator kupiony w grudniu w ASO (jeszcze niemiecki właściciel), sprawdzałem i jest zaklejony naklejkami od góry, a we wzierniku zielone pole, czyli teoretycznie ok. Pali na dotyk, kręci żwawo - normalnie.

Wybieram się na VAGa, czy ktoś z Szanownego grona przerabiał takie cósik?
Dzięki. Pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 05:27:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Uwaga! Podaje rozwiązanie zagadki :diabel:
Problem był z aku. Był kompletnie rozładowany wczoraj. Po przekręceniu kluczyka wskazówka woltomierza nawet nie drgneła, a kontrolki ledwo się zaświeciły. Swoją drogą śmiesznie zegary wariują w B5 przy za niskim napięciu. Terkoczą gorzej jak moja stara :peace: a w dodatku obrotomierz wskazuje częstotliwość terkotania, ja doszedłem do 2000rpm hehe.
Ok, ale mniejsza z tym, po odpaleniu z pomocą mojego kumpla, kabli i jego BMW, niunia troszkę sobie pochodziła, krótka trasa, potem znowu na postoju ją podładowałem, dolałem wody do celek i jak narazie do dziś (niecała doba jeszcze) ikonka nie powróciła.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 08:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Jeździłem 3 razy w traskę i...Nie miga nie pika. Muszę sprawdzić aku. Z drugiej strony dlaczego na aku we wzierniku jest zielony kolor? Czy przy osłabionym nie powinno być czerwonego? Sugerować się tym czy ładować? Aku kupione w ASO w grudniu. Fakt że auto często odpalane w ciągu dnia, ale ganiane w trasy - padłby?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 08:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Jak pada aku to oczko robi się czarne - zielone to jeszcze nie znaczy, że wszystko OK. Trzeba pomierzyć napięcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 10:07:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Madness napisał(a):
Jak pada aku to oczko robi się czarne - zielone to jeszcze nie znaczy, że wszystko OK. Trzeba pomierzyć napięcia.

Oczko nic nie znaczy to tylko chwyt marketingowy.
Ono jest dla jednej celi.
Padnie inna cela, akumulator szmelc, ale oczko będzie waliło po oczach swoim zielonym kolorem.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: