.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 20:49:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: VAG - od czego zacząć (podstawy)
PostNapisane: 21.paź.2007 11:32:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Witam.
Przegladałem forum i mam na temat sprzetu do VAG-owania pare pytan:
1. Czy ten http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 sprzec bedzie dobry do S4 C4 AAN?
2. Gdzie jest złacze diagnostyczne?
3. Skąd wziąść VAG-COM? I jaki najlepiej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 13:00:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
czy KKl line to nie wiem,i musi opto na transoptorach (K+L line),bo gdzie wepniesz wtyczke OB2
ja na takim smigam -> http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=256042202

zlacze jest pod maska,tam gdzie bezpieczniki

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 13:12:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
tamten Ci nie podejdzie bo nie ma OBD 1
a w AAN;'ie nie taka wtyczka
lokalizacja gniazd
kody błędów
reszte typu Vag obstrukcja insługi i kilka innych potrzebnych rzeczy znajdziesz tutajkilka potrzebnych gadżetów

kup sobie coś takiego w zupełności wystarczy .

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 16:16:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Dred
czyli ten podany przez Ciebie podchodzi bez problemu do AAN-a?
Nie moge sciagnac z tego linku co podałes VAG-COM-a. WTF?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 16:50:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
każdy interface który bedzie miał złącze OBD 1 czyli takie wtyczki

jak nie możesz ściągnąć to wejdź na to przekierowanie a potem do podanego adresu dopisz "/etka/VAG/" i potem poszukaj tego pliku z vagiem

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 11:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Zamówiłem VAGa KKL na USB, dzisiaj podpiałem go do tableta i do samochodu. Jako ze nie miałem z samego rana czasu zagłebiac sie w zawiłe opcje zrobiłem auto scan. Auto było nie zapalone, jedynie właczony był zapłon i komputer wypluł to:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 907 551 AA
Component: 2,2l R5 MOTR.RHV HS D03
Coding: PMC 1
4 Faults Found:
00255 - ABS Valves
00-00 - -
00255 - ABS Valves
00-00 - -
00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 820 043 B
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00050
Shop #: WSC 02315
5 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
37-10 - Faulty - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Mam kody błedów PL ale i tak za bardzo nie wiem co jest nei tak. Mógłby mi ktos to wytłumaczyc bardziej łopatologicznie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 12:49:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
coś z ABS'em
00513 - Engine Speed Sensor (G28), ten blad bedzie zawsze na wyłaczonym silniku
00561 - Mixture Adaptation ,coś z paliwem nie halo
a co do klimy,to masz troche roboty,niektore silniczki nie chodzą,tzn poceniomety w silniczkach sa zablokowane,na 99% da sie to zrobic

wyciągasz ten silniczek,rozbierasz i pryskasz go 'kontaktronem'
jak go wyciągniesz to rozbierz i przeczysć tym preparatem potenciometr,rozruszaj potencjometr lewo prawo i podłącz to zasilania,silniczek chodzi na 7V ale możesz smiało podłączyć pod 12V nic się nie stanie(biały i brązowy)kabel,niech pochodzi lewo prawo,tylko zaznacz sobie mazakiem jak była dzwigienka ustawiona z potenciometrem zeby nie robić adaptacji VAG'iem :peace:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
ten silniczek(ciepłe/zimne powietrze) jest na podszybiu,odkręcasz plastik od strony silnicza wycieraczki

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 14:24:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
wariatquattro
Cytuj:
wyciągasz ten silniczek,rozbierasz i pryskasz go 'kontaktronem'
jak go wyciągniesz to rozbierz i przeczysć tym preparatem potenciometr,rozruszaj potencjometr lewo prawo i podłącz to zasilania,silniczek chodzi na 7V ale możesz smiało podłączyć pod 12V nic się nie stanie(biały i brązowy)kabel,niech pochodzi lewo prawo,tylko zaznacz sobie mazakiem jak była dzwigienka ustawiona z potenciometrem zeby nie robić adaptacji VAG'iem

A masz moze jakies schematyczne rysunki gdzie sa te silniczki?

Ogólnie rzecz biorąc jak na uzywane auto to błędy sa znaczne czy całkiem w porządku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 03:33:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
jak na AAN to mozna powiedziec, ze ich nie ma :)

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:19:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2009 20:21:19
Posty: 2
Witam,

W moim wykazie usterek nie ma takich kodów.
Czy ktoś mi może napisac co oznaczają te bledy?

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 B
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 8915
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-10 - - - Intermittent

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)
PostNapisane: 26.mar.2012 19:32:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
panowie potrzebne mi są tłumaczone kody błędów vag , jak na razie szukam i nigdzie nie mogę namierzyć pełnej listy , miałem kiedyś ale mi gdzieś wcieło ,kody były podane w tabeli http://ftp.pmfactory.nazwa.pl/zrzuty/va ... /bledy.jpg w ten sposób jak ktoś coś wie niech się podzieli
17664
18043
3500
to kody których nie mogę namierzyć

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Ostatnio edytowano 26.mar.2012 19:46:18 przez mariuszj0808, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)
PostNapisane: 26.mar.2012 19:44:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A ja mam inne problem - nie potrafię zVAGować polówki :D. Mam tam obd 1, ale VAG się zawiesza na nim. Raz mi się udało połączyć przy pomocy VAG-com 2.09, ale to jakoś przypadkiem. Może jakaś starsza wersja da sobie radę z Polo z 92 roku? (nowsze 3.11 i VW Tool nie dają rady).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)
PostNapisane: 26.mar.2012 19:47:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
polski vag czasem daje radę

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)
PostNapisane: 26.mar.2012 20:31:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Rodzynek...

Spróbuje zmieniać baud rate np na 240 :)

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)
PostNapisane: 26.mar.2012 22:15:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Gustav napisał(a):
Rodzynek...

Spróbuje zmieniać baud rate np na 240 :)


Jeżeli to ja mam zmienić, to spróbuję ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: