meszrum napisał(a):
części kupujemy tylko w ASO, a nie przez allegro [przez allegro nabywamy bieliznę dla małoletnich kochanek]. koszt naprawy 2.5TDI po zerwaniu paska/przeskoczeniu/innej usterce to ok. 10-15 000 PLN.
o zamiennikach nie wypowiadam się, gdyż uważam, że to istne szaleństwo - kilka klubowych 2.5TDI padło tego ofiarami.
Meszrumku,
opowiem teraz Tobie taką ciekawą historyjkę:
u mnie wypadało wymienić napinacz paska wielorowkowego (miał już słabą sprężynę).
Kupiłem ORI w ASO.
W porównaniu do tego co siedziało w środku to tragedia: rolka plastikowa, luz na niej i napinacz dziwnie wyglądał.
Ale OK - zostało zamontowane i rolka delikatnie bije na boki.
Pojechałem do ASO - wzieli mnie na serwis, postanowili zamówić taką samą część i podmienić - efekt: dokładnie to samo.
Powiedzieli, że mam gwarancję 2 lata i nie mam co się martwić.
Poszukałem w IC i FOCIE: znalazłem napinacz RUVILLE: dokładnie taki sam jak ten stary (na starym były oznaczenia AUDI): rolkam metalowa, zero luzu.
Ale kur.... nie kupiłem, bo przecież nie będę zmieniał teraz bez sensu skoro jest tamten.
Wkurzyłem się i tyle.
Druga historia: wiele części z oryginalnym znakiem ASO to są te same części co innych producentów: np. łożyska z ORI znakiem AUDI są dokładnie takie same jak robi RUVILLE lub SKF - tylko dodają znaczek AUDI i zmieniają pudełko.
Audi bierze od nich części i firmuje swoim logiem.
Tak samo zauważyłem jest z rolkami do rozrządu - podobno (tutaj podobno, bo sam nie widziałem tylko słyszałem od kilku osób) siedzą tam SKF lub RUVILLE
Ja uważa, że SKF robi świetne rolki, pompy wody, a Contitech robi najlepsze paski.
Każdy może mieć swoje własne zdanie, ale mnie to jeszcze nigdy nie zawiodło i oby tak było odalej - odpukać - puk puk puk
Ale co do tej aukcji z allegro oraz do innych aukcji z allegro: NIGDY BYM TEGO NIE KUPIŁ (tutaj to nawet numery na zdjęciach widać inne niż powinny być )