.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 05:55:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: <all> sprawność amortyzatorów zapraszam do wątku
PostNapisane: 24.paź.2007 19:40:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Temat długi i wcurwia.. mnie jak nic :] otóz remontowałem w swym Audi zawieszenie wymieniłem wszystko co był odo wymiany dosłownie wszystko....popłunąłem z kasą łądnie ale cóż ma być dobrze ...dodam że zawieszenie od rs2 :] wczoraj robiłem przegląd pewny siebie wjerzadzam an trzepaki i ..... diagnosta mi mówi że mam amory do wymiany a ja na to oczy jak 5 zł. wymieniałem je już 3 razy bo było zawsze coś nie tak - teraz mam wstawione sahsy i mająhmm tydzień . wyszło tak ze lewy sprawność 52 %, a prawy 46 ... no k**** szok dopiero co je z gwarancji wymieniłem... są puste jak puszka po piwie jak mi to tłumaczył diagnosta minimum 60 % powinny mieć :] to stare od nowości są w lepszym sanie jak te nowe z przodu. ilę powinny mieć sprawności nowe amortyzatory ??
pozdro all


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2007 19:51:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
coś kiedyś było albo ja słyszałem że nie można się tymi pomiarami sugerować czy amory są dobre czy złe bo po prostu każda firma każdy model ma inne właściwości tłumienia za miękkie lub za twarde no i komp pokazuje co pokazuje na tych pomiarach

tak słyszałem gdzieś kiedyś .....


a pro po mi ze dwa tygodnie temu wyszło jakieś 68 % , 74 % coś w tym stylu a pewnie nie były wymieniane od hohoho........

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2007 20:15:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
obecnie mam jakies standartowe i na przegladzie nie bylo problemu. w poprzednim wozie mialem bilsteiny gazowe, skubane twarde strasznie, jezdzilo sie swietnie. a i diagnosta na przegladzie mowil: "chyba nowe te amory?"

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2007 12:02:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ostatnio z sachsem tak jest co drugi nowy to złom . reklamuj ale wymień na innej marki

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2007 15:16:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 16:23:22
Posty: 135
Lokalizacja: Wrocław
Z tym sprawdzaniem to jest jakas porażka. U mnie było tak. Rok temu przód 61% 58% a w tym roku 63% 67% ( ta sama stacja diagnostyczna)
Panowie nie ma sie czym przejmowac. Przeciez to sie czuje jak amortyzator nie trzyma. Stuka, ciezko hamuje na nierownosciach itp. Wazne jak sie jezdzi autem a nie co tam pokazują te kiepskiej jakości urządzenia pomiarowe.

_________________
Audi A6 2.5 TDI 1999 r. AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2007 21:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Pytanie czy diagnosta ma pojęcie na jakim sprzęcie robi i jakie na nim przyjęte są normy.
Kolejna sprawa jest taka że nawet "nowy" amortyzator przez duże N nie będzie posiadał 100% sprawności.

Normą jest 60 % max do 80%. Amortyzator posiadający tłumienie żędu 40 % na mojej stacji diagnostycznej jest w dobrymstanie.Norma przyjmuje żewmomencie kiedy ma poniżej 20% powinien być wymieniony.
Anyway.Nie ważne co pokaże kwit.Ważne jest to jakie Ty masz odczucia w czasie jazdy.Jeśli auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie odczuwasz "pontonowatości"auta po prostu się nie przejmuj.

PS Założę sięo krzynkępiwa że na innej stacji diagnostycznejbedziesz miał całkiem odmienne parametry.
Ps 2.Czy auto w trakcie badania było dociążone ;) :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2007 10:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
ADAM 12 napisał(a):
Pytanie czy diagnosta ma pojęcie na jakim sprzęcie robi i jakie na nim przyjęte są normy.
Kolejna sprawa jest taka że nawet "nowy" amortyzator przez duże N nie będzie posiadał 100% sprawności.

Normą jest 60 % max do 80%. Amortyzator posiadający tłumienie żędu 40 % na mojej stacji diagnostycznej jest w dobrymstanie.Norma przyjmuje żewmomencie kiedy ma poniżej 20% powinien być wymieniony.
Anyway.Nie ważne co pokaże kwit.Ważne jest to jakie Ty masz odczucia w czasie jazdy.Jeśli auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie odczuwasz "pontonowatości"auta po prostu się nie przejmuj.

PS Założę sięo krzynkępiwa że na innej stacji diagnostycznejbedziesz miał całkiem odmienne parametry.
Ps 2.Czy auto w trakcie badania było dociążone ;) :?:


ehh adam auto dociążne no chyba że tylko policzyć masę diagnosty - ale zdrugiej strony ten amor po lewej od strony kierwcy miał troszkę lepszy wynik aniżeli ten od strony pasażera - przypadek czy ma to jakieś techniczne wytłumaczenie ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2007 13:52:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
W trakcie badania auto powinno być dociążonę wagą minimum 2 przeciętnych ludzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: