.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 21:54:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1.8]Prosba o analize logow
PostNapisane: 24.paź.2007 22:31:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 14:08:34
Posty: 5
Lokalizacja: London
witam to moje pierwsze w zyciu robione logi :
03 08 011 zrobilem na postoju , i w czasie jazdy 1600 obrotow 3 bieg (automat) i gaz na maxa ... Chyba ok:)

Auto strasnie duzo pali ok 20 litrow przy spokojnej jezdzie , czy ktos moze mi napisac co moze byc nie tak??:(
1: http://s008.wyslijto.pl/?file_id=09572835631492042587

2: http://s008.wyslijto.pl/?file_id=92895926735473669611



z gory dziekuje

_________________
Audi A3 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2007 22:54:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Graves,

OTTO diagnozuje się zupełnie inaczej, aniżeli TDI - te logi nie wskazują na zbyt wiele.
zacznij od odczytania błędów w ECU silnika.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 24.paź.2007 22:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 14:08:34
Posty: 5
Lokalizacja: London
Mialem blad przepustnicy ,ale rozebralem wyszyscilem ,zamontowalem ,zrobilem scana i wszystko ok . zero bledow ale spalanie dalej takie samo 20 litrow:(

A jak zrobic te logi??

_________________
Audi A3 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2007 23:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy przeprowadziłeś adaptację przepustnicy?
[jeżeli nie, to masz odpowiedź]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2007 23:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
I proponuje sprawdzić działanie sondy Lambda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 24.paź.2007 23:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 14:08:34
Posty: 5
Lokalizacja: London
TO teraz pytanko jak ja adaptowac ,bo podobno wystarczy przez 30 sek zaplon zeby byl wlaczony ,czy to prawda?

_________________
Audi A3 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2007 23:59:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Cytuj:
Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki:

► Brak błędów a pamięci sterownika silnika.

► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V

► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu).

► Przepustnica czysta!

► Wyłączone urządzenia elektryczne pobierające dużą ilość energii elektrycznej (ogrzewanie szyb, foteli, klimatyzacja, oświetlenie zewnętrzne)

► Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95ºC



Cytuj:
PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z PRZEPUSTNICĄ DBW
(Sprawdź czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protokół KWP-1281 - informacja widoczna w lewym, górnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika"). Niektóre przykłady pojazdów, w których sterownik silnika wykorzystuje KWP-1281 ( rok prod. 2000 + ): Golf / GTi / Bora / Jetta / Nowy Beetle / Audi TT 1.8 T

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "060".

[Idź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08]

...i gotowe.

PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: myszon90 i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: