.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:03:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 09:33:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
maciu napisał(a):
dobrym testem warsztatu jest pytanie o to czy ma klucz
dynamometryczny i o jakiś wybrany moment dokręcania


Trochę w tym przesady ... ;) . Rozumiem, że ktoś zapyta o metodę wymiany rozrządu (blokady vs kredka). Rozumiem, że ktoś zapyta o to, czy naprawa odbędzie się z zachowaniem własciwej procedury ... ale gdyby ktoś zaczął mnie odpytywać z wybranych sił dokręcania - odesłałbym go do Autodaty, ELSA-y czy innej podobnej publikacji. A najchętniej to do wszystkich diabłów, bowiem łatwo zrozumieć troskę właściciela o zdrowie ukochanej niuni ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu ... . Na dodatek V6-tki zależnie od rocznika nieznacznie różnią się wymaganym momentem tych samych połączeń - dlatego kazdy silnik należy traktować indywidualnie i zawsze sprawdzać (w trakcie naprawy) jakiej siły należy użyć dla konkretnego typu/rocznika (czytaj: rutyniarstwo wysoce niepożądane) !!!

No chyba, że ktoś ma łeb jak balon i wykuje całą ELSĘ na pamięć ... :d .

A w ogóle to co to jest ten "klucz dynamometryczny" ... :): :P :P :diabel: ???
Aha - i co to są te słynne "blokady rozrządu" :P :P ??
:509:

;) :): :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 10:08:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Piotruś napisał(a):

A w ogóle to co to jest ten "klucz dynamometryczny" ... :): :P :P :diabel: ???
Aha - i co to są te słynne "blokady rozrządu" :P :P ??
:509:

;) :): :peace:



Piotruś :!!: :!!: :!!:

ja Ci auto powierzylem , a Ty nawet nie wiesz co to klucz dynamometryczny :diabel: :D ;)


;) :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 10:33:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
No proszę ... jak to łatwo popsuć komuś niedzielę z samego rana :diabel: :peace:

A tak na serio - do Twojego autka zostaną użyte całkiem nowe blokady i funkielnówka klucz dynamometryczny ... .
(tak się złożyło ale dla Ciebie to same plusy - mom zdaniem)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 28.paź.2007 10:58:54 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 10:58:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Piotruś napisał(a):

A tak na serio - do Twojego autka zostaną użyte całkiem nowe blokady i funkielnówka klucz dynamometryczny ... .
(tak się złożyło ale dla Ciebie to same plusy - mom zdaniem)

:peace:


czy sobie na to zasłużyłem -sam nie wiem :):

szczesciarz ze mnie :cool:

[+]

czy ten mazak jest czarny i czy tez jest nowy :?: (to bardzo wazne :D )
:peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 11:25:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
To jest marker a nie bylejaki mazak ... :/ :): .
Był już wykorzystany w Twoim autku :diabel: - do ustalenia różnic "na rozrządzie" po próbnym założeniu blokad (przed wyjęciem napędu rozrządu).

Jak się okazało - "Twoi" druciarze nawet z markera nie potrafią dobrze skorzystać ... :(: :(: :/ :!:

Różnica na pompie VP = (prawie) 2 zęby różnicy ... :/ .

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AFB 2,5 TDI V6]AFB i druciarze !!!
PostNapisane: 28.paź.2007 11:38:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2007 18:09:08
Posty: 38
Lokalizacja: podlasie
falco napisał(a):
Witam wszystkich
...
Moje V6 kupilem w lutym tego roku , auto ptrzyjechalo z niemiec sprowadzone prze dwoch gosci...



Witam :)

Tak z ciekawości, jeśli to nie jest zbyt osobiste pytanie, ile kosztowała Cię ta "przyjemność" :peace: oraz +/- koszty drutowania od czasu zakupu??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AFB 2,5 TDI V6]AFB i druciarze !!!
PostNapisane: 28.paź.2007 11:49:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
boogie69 napisał(a):
Witam :)

Tak z ciekawości, jeśli to nie jest zbyt osobiste pytanie, ile kosztowała Cię ta "przyjemność" :peace: oraz +/- koszty drutowania od czasu zakupu??



Autko kupilem za 9000 EUR ale z mysla ze trzeba go "zrobic" (nie łudziłem sie że jest w 100% dobrym stanie i przygotowane do jazdy jak należy)
nie mialem tylko szczęścia z trafieniem na odpowiednich ludzi , którzy by mi w tym pomogli :<

cena druciarstwa jest napisana w pierwszym poscie tego topiku - wybacz , ale nie chce mi sie tego zliczać (nie mam ochoty z wiadomych powodów, część tych pieniedzy po prostu została wyrzucona w błoto jak się o tym przekonałem :(: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 12:04:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Piotruś napisał(a):
maciu napisał(a):
dobrym testem warsztatu jest pytanie o to czy ma klucz
dynamometryczny i o jakiś wybrany moment dokręcania


Trochę w tym przesady ... ;) . Rozumiem, że ktoś zapyta o metodę wymiany rozrządu (blokady vs kredka). Rozumiem, że ktoś zapyta o to, czy naprawa odbędzie się z zachowaniem własciwej procedury ... ale gdyby ktoś zaczął mnie odpytywać z wybranych sił dokręcania - odesłałbym go do Autodaty, ELSA-y czy innej podobnej publikacji. A najchętniej to do wszystkich diabłów, bowiem łatwo zrozumieć troskę właściciela o zdrowie ukochanej niuni ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu ... . Na dodatek V6-tki zależnie od rocznika nieznacznie różnią się wymaganym momentem tych samych połączeń - dlatego kazdy silnik należy traktować indywidualnie i zawsze sprawdzać (w trakcie naprawy) jakiej siły należy użyć dla konkretnego typu/rocznika (czytaj: rutyniarstwo wysoce niepożądane) !!!

No chyba, że ktoś ma łeb jak balon i wykuje całą ELSĘ na pamięć ... :d .

A w ogóle to co to jest ten "klucz dynamometryczny" ... :): :P :P :diabel: ???
Aha - i co to są te słynne "blokady rozrządu" :P :P ??
:509:

;) :): :peace:


nie chodzi mi o znanie tego na pamięć tylko czy mają wogóle takie dane
pod ręką i z tego korzystają :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 12:29:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2007 15:50:34
Posty: 27
Lokalizacja: Łódź
To niedobrze, że w całej Łodzi nie znacie dobrych mechaników Audi :(
Dzięki za informacje o Rzgowie, ale niestety opinia to za mało. Byłem w kilku serwisach z dobrą opinią, ale jak dobrali się do mojego samochodu, to nie dawali rady...

_________________
C5 A6 2.5TDI '02


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 13:38:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Witam

oto kilka fotek :)

Przewiercony korek wlewu oleju, alternatywa dla zatkanej odmy ;)

lepsze niz sama wymiana, a napewno tańsze :D

Obrazek


Tu natomiast pokazuje gdzie dokładnie trzeba nanieść silikon żeby uszczelnij wyciek oleju spod samej odmy ;)


Obrazek

Obrazek




*wyżej przedstawione sposoby sa zaczerpniete od najwiekszych mistrzów druciarstwa jakich znam i miałem przyjemność (czyt nieprzyjemność) ich poznać, lecz autor zdjęć nie ponosi żadnej odpowiedzialności za złe zinterpretowanie w/w sposobów i wykonanie ich na własna rękę (musi to zrobić nie byle kto - DRUCIARZ) :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 13:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
falco napisał(a):
Witam

oto kilka fotek :)

Przewiercony korek wlewu oleju, alternatywa dla zatkanej odmy ;)

lepsze niz sama wymiana, a napewno tańsze :D




spadłem z krzesła .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 13:47:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ja również... :/ :(
Poobcinałbym łapy... :(:

[+]

falco, napisz mi czy mogę wkleić te zdjęcia ku przestrodze do topiku z odmą - wiesz... prawa autorskie i różne takie tam... :) :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 16:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
carlnova napisał(a):

falco, napisz mi czy mogę wkleić te zdjęcia ku przestrodze do topiku z odmą - wiesz... prawa autorskie i różne takie tam... :) :D



Nie ma problemu :)
Twój wątek z odmą napewno bedzie bardziej czytany (i nie jednemu pomoże - mam nadzieje), wiec czyń swoja powinność :):

Ponizej jeszcze jedna fotka mówiąca o wzorowym założeniu osłony na drążek kierownicy 6 z plusem za to ;)
To sposób jak "orginalna" nie pasuje :|
strzałka pokazuje co należy użyć żeby ja przytrzymac

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 17:22:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Akurat to ostatnie to jest do przeżycia :) Nie jeden raz trytytka uratowała mi dupsko ;) /i innym klubowiczom również/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 17:38:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Grześ ( :peace: ) ... ale ile można :/ . Czego nie dotkniesz okazuje się zjeb..ne ... :/ . To robił "warsztat" a nie jakiś "notdienst" w trasie "żeby tylko dojechać" :/ .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 17:39:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
GrzesB napisał(a):
Akurat to ostatnie to jest do przeżycia :)



Dla mnie są (musza) byc wszystkie - niestety :| do przeżycia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 20:38:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Piotruś napisał(a):
Grześ ( :peace: ) ... ale ile można :/ . Czego nie dotkniesz okazuje się zjeb..ne ... :/ . To robił "warsztat" a nie jakiś "notdienst" w trasie "żeby tylko dojechać" :/ .

:peace:


To już wiadomo skąd te mity o awaryjnośći TDI ;-)

A co do trytytek - długo jeździłem z osłoną silnika tak podwieszoną - partactwo przyeczpiło osłonę na zwykłe blachowkręty... jak to zobaczyłem pojechałem do ASO - wydałem 90 PLN ale mam wszystkie mocowania ORI ;)

Niemniej trytytki zawsze mam na pokładzie (na chwilę zawsze pomogą :) ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 20:42:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
GrzesB napisał(a):

Niemniej trytytki zawsze mam na pokładzie (na chwilę zawsze pomogą :) ).


Nie używasz ich czasem jako kajdanek do zabaw z koleżankami, Grześ ? :)
Są bardziej "cywilizowane" sposoby :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 21:15:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
ja bym nie nazwał ich druciarzami tylko trytytkarzami :577:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 23:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2007 15:50:34
Posty: 27
Lokalizacja: Łódź
GrzesB napisał(a):

A co do trytytek - długo jeździłem z osłoną silnika tak podwieszoną - partactwo przyeczpiło osłonę na zwykłe blachowkręty... jak to zobaczyłem pojechałem do ASO - wydałem 90 PLN ale mam wszystkie mocowania ORI ;)



A wie ktoś, gdzie w Łodzi dostanę?

_________________
C5 A6 2.5TDI '02


Ostatnio edytowano 17.lis.2007 11:21:16 przez da.kot, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: