.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:04:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 14:26:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Czasami mam wrażenie że Piotr okradł inżynierów z Audi AG lub sam jest jednym z budujących te auta.
Powiedz proszę Piotrze skąd posiadasz tyle materiałów ,może być na PW. :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 14:31:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
aniaarek79 - Ja bym rozbierał :): . I tak jest popsute - brudne. Być może jakiś lut jest słaby ... .
Zwróć uwagę na G60 - to jest wyłącznik biegu jałowego ... (cokolwiek to znaczy :): ).

Ideałem byłaby sytuacja, gdyś zdobył całe "urządzenie" na podmianę ... :d .

Adaś ( :peace: ) - nikogo nie okradłem (serio!). Wiedzą oczywiście się podzielę ;) .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 28.paź.2007 14:34:22 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 14:33:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.paź.2007 10:21:46
Posty: 47
Lokalizacja: lodzkie
piotr czy miales na mysli czujnik G69 ?????

_________________
Audi A6 2.4 98' jeśli szukasz nawigacji typu tomtom garmin itp. zapraszam do sklepu w Łodzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 14:43:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
G69 - potencjometr klapy
G187 - rozumiem, ,ze podaje info do napędu o kącie uchylenia klapy (??)
F60 - wyłącznik biegu jałowego (rozumiem to tak, że "odpala" elektrykę kiedy położenie pedału gazu = 0)
G 189 - napęd klapy. Ustala położenie klapy dla podtrzymania biegu jałowego

Przetłumaczyłem (prawie) dosłownie ... :): . Teraz Twoją rolą jest wydobycie treści prawdziwie istotnej ... :d .

Przydałby się dobry elektronik do pomocy - Kobra7 ratuuunku ... :!!:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 15:05:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.paź.2007 10:21:46
Posty: 47
Lokalizacja: lodzkie
WIELKIE DZIĘKI Piotr narazie napisałem do Kobra7 i poczekam co on odpisze a za ponowne czyszczenie i rozbiórke tego ustrojstwa wezmę się dopiero w piatek jak bede mial wolna chwile i zobaczymy czy bedzie jakis efekt mam nadzieje ze tak moze jeszcze kobra7 cos podpowie jak zmierzyc czy te czujniki sa dobre i bede działał
:peace:

_________________
Audi A6 2.4 98' jeśli szukasz nawigacji typu tomtom garmin itp. zapraszam do sklepu w Łodzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 15:33:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Oczywiście nie zapomnisz "zamknąć topika" wyczerpującym info o przyczynach i sposobie naprawy awarii ... .

Mam nadzieję ... .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 17:33:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.paź.2007 10:21:46
Posty: 47
Lokalizacja: lodzkie
oczywiście jeśli sie uda naprawić opiszę co i jak czekam tylko jeszcze na jakąś podpiewdź od Kobra7

pozdrawiam

_________________
Audi A6 2.4 98' jeśli szukasz nawigacji typu tomtom garmin itp. zapraszam do sklepu w Łodzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 21:28:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
ja tez bardzo prosze o wyczerpujace info. Jest nas tak malo z tymi silnikami albo sa one malo awaryjne :peace:

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 22:04:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Jak najbardzie trzeba rozebrać tą przepustnicę. Należy sprawdzić czy silniczek pracuje bez zacięć ( mozna mu podać na próbę napięcie - oczywiście poza autem, odłączone wtyczka przepustnicy), potencjometry wyczyścić przy pomocy dobrego środka (nie wd40) np.kontakt 60 lub coś podobnego. Zwrócić uwagę czy nie ma śladów przetarcia bieżni potencjometrów i przy czy czyszczeniu nie uszkodzić slizgaczy. Sprawdzić też styk informujący o zamknięciu przepustnicy, zarówno organoleptycznie jak i później vagiem w odpowiedniej grupie danych (napiszcie w której bo nie mam elsy w głowie ;) ). Po podłączeniu w samochodzie sprawdziź miernikiem napięcie ze styku i potencjometru, pierwsze ma się zmienić po lekkim naciśnięciu pedału, drugie ma się płynnie zmieniać w całym zakresie "pedałowania" :d . Na koniec zrobić adaptację, albo "Jarecki"( u nas to gość, który skupuje złom) ;)

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 22:25:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Piotrus masz moze schemat przepustnicy do 2.4 AML. U kolegi sie cos dzieje i boimy sie brac za to bez schematu.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 08:07:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
MiKev napisał(a):
Piotrus masz moze schemat przepustnicy do 2.4 AML. U kolegi sie cos dzieje i boimy sie brac za to bez schematu.


Podzieliłem się wszystkim co miałem na ten temat ... .

Kobra7 - dzięki za pomoc ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 20:52:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.paź.2007 10:21:46
Posty: 47
Lokalizacja: lodzkie
witam kolegow

dzis stal sie cud
pojezdzilem troche autem i pomyslalem sobie dzis ze sprawdze przed nastepnym czyszczeniem czy ta przepustnica sie nie "ulozyla" po poprzednim czyszczeniu i czy nie bedzie przypadkiem ok

podlaczylem vag-a wyskoczyly bledy ktore byly ostatnio i o dziwo dalo sie je juz skasowac i zrobilem adaptacje choc nie bylo jak w opisie i nie slyszalem aby przepustnica sie ruszala itp. ale widac bylo w okienkach jak zmieniaja sie jakies napiecia i pozniej upragniony napis "ADP.OK"

obroty jednak caly czas sa na poziomie 600-650obr/min i lekko faluja wiec mam teraz pytanko czy ich przyczyna moze byc kolejny blad jaki mi wyskoczyl podaje

16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent

doszedlem juz ze to sonda tylko nie wiem ktora czy lewa czy prawa i czy jest napewno uszkodzona czy tylko moze cos nie styka

prosilbym o jakas podpowiedz
pozdrawiam klubowiczow

p.s. czy ktos wie gdzie znajduje sie czujnik Transmission Range Sensor (F125)???

_________________
Audi A6 2.4 98' jeśli szukasz nawigacji typu tomtom garmin itp. zapraszam do sklepu w Łodzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 00:17:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2007 21:47:19
Posty: 172
Lokalizacja: Skierniewice
16538 to błąd sondy po stronie kierowcy. Błąd sporadyczny, skasuj i obserwuj czy za jakiś czas się pojawi. Co do niskich obrotów niech się wypowiedzą mądrzejsi ;)

_________________
A6 C5 V6 2.4 ALF 165KM 1998 - po pomiarze 169,3 KM i 222,7 Nm. Z wiekiem koni przybywa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 16:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.paź.2007 10:21:46
Posty: 47
Lokalizacja: lodzkie
ok bede obserwowal dzis podlaczylem vag i nie ma bledow czyli narazie ok no i pytnie czy w za pomoca vag-a mozna ustawic obroty jesli tak niech ktos podpowie jak to zrobic bo przepustnica jest juz ok a obroty za niskie i chcialbym jakos je podniesc do 900 obr/min

pozdrawiam

_________________
Audi A6 2.4 98' jeśli szukasz nawigacji typu tomtom garmin itp. zapraszam do sklepu w Łodzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2007 22:32:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Jak dobrze pamietam, to 2.4 jest V6 to nie może mieć obrotów na poziomie 900. Trzeba sprawdzić w elsie lub autodacie.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2007 22:39:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.paź.2007 10:21:46
Posty: 47
Lokalizacja: lodzkie
zgadz sie to v6 wiec ile powinno byc ??? czy ma zostac tak jak jest 650 obr/min bo ja niestety nie mam jak sprawdzic tych danych ????

_________________
Audi A6 2.4 98' jeśli szukasz nawigacji typu tomtom garmin itp. zapraszam do sklepu w Łodzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2007 22:45:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Jutro Ci to sprawdzę, tylko podaj jeszcze oznaczenie silnika.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2007 22:48:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.paź.2007 10:21:46
Posty: 47
Lokalizacja: lodzkie
mam motor ALF 2.4 benzin bez gazowni itp. bez profanacji :D:D:D:D

_________________
Audi A6 2.4 98' jeśli szukasz nawigacji typu tomtom garmin itp. zapraszam do sklepu w Łodzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2007 23:44:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
aniaarek79 napisał(a):
zgadz sie to v6 wiec ile powinno byc ??? czy ma zostac tak jak jest 650 obr/min bo ja niestety nie mam jak sprawdzic tych danych ????
powinno byc w granicach 720 obr.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2007 13:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Według autodaty 670-850 nieregulowane.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: