.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:05:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5TDI V6 BAU quattro] sprzegięłko wiskotyczne zamiennik
PostNapisane: 29.paź.2007 08:55:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Witam

Czy można zamiast oryginału AUDI/VW sprzęgiełka wiskotycznego użyć następujących zamienników (silnik jak w temacie):

1. SACHS 2100 044 032
2. BEHR 8MV 376 732-031
3. MEYLE 100 121 0037
4. VEMO V15-04-2112-1

Czy któryś z tych zamienników jest montowany seryjnie w AUDI (kto robi wisko do tego silnika)? Który jest najlepszy, który mozna śmiało zastosować (w jakiej kolejnosci)?

Czy samo smigło wymienia się za każdym razem ze sprzegiełkiem, czy tylko gdy jest pekniete uszkodzone czy ma już większy przebieg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 14:21:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
BEHR robi do pierwszego montarzu do mercedesa, i bmw , więc myśle że to najlepszy wybór. Śmigło zmieniasz tylko wtedy gdy ma jakies mikropekniecia, jest uszkodzone, lub żle wyważone (wibruje).

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 15:43:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mały - a co powiesz na wiskozy, które nie wibrują, nie są pęknięte, dobrze spełniają swoją funkcję ... a znienacka następuje samodestrukcja i demolka kilku bardzo drogich elementów (np. chłodnic) ??

Dobra - zapytam wprost: po co "mieszasz" ? Jeśli nie wiesz o czym mówię zapytaj kilku osób na AKP ile kosztowało ich zaniedbanie ... .

WISKOZĘ W V6 (2.5TDi) WYMIENIAMY NIE CZEKAJĄC NA OBJAWY OPISANE PRZEZ MAŁEGO - najpóźniej do 150 tyś.km. .

Jeżeli ktoś nie chce się stosować - nie musi ale radzę zapytać np. Hektora albo Konrado84 ... .

EOT w kwestiii "kiedy wymienić wisko".

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 14:52:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
Piotruś napisał(a):
Mały - a co powiesz na wiskozy, które nie wibrują, nie są pęknięte, dobrze spełniają swoją funkcję ... a znienacka następuje samodestrukcja i demolka kilku bardzo drogich elementów (np. chłodnic) ??

Dobra - zapytam wprost: po co "mieszasz" ? Jeśli nie wiesz o czym mówię zapytaj kilku osób na AKP ile kosztowało ich zaniedbanie ... .

WISKOZĘ W V6 (2.5TDi) WYMIENIAMY NIE CZEKAJĄC NA OBJAWY OPISANE PRZEZ MAŁEGO - najpóźniej do 150 tyś.km. .

Jeżeli ktoś nie chce się stosować - nie musi ale radzę zapytać np. Hektora albo Konrado84 ... .


Sure, sure...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 20:03:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wiskoza najpierw zaczyna obracać się lużno więc po wskażniku temperatury widać czy działa czy nie, nie wiem po co wymieniać sprawny element, że dwum osobom sie rozleciało to chyba nie regóła . Jak masz ochote to zmień odrazu cały samochód bo ten ma już napewno ponad 150 tys.
A tak nawiasem nie wiem czy wiesz że wiskoze mozna zregenerowac we własnym zakresie, sam to zrobiłem w patrolu za pomoca 50 ml oleju siliconowego, tu jest link który mnie kiedyś na to naprowadził
-> http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ight=wisko

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 20:46:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
mały v8 napisał(a):
Wiskoza najpierw zaczyna obracać się lużno więc po wskażniku temperatury widać czy działa czy nie, nie wiem po co wymieniać sprawny element, że dwum osobom sie rozleciało to chyba nie regóła . Jak masz ochote to zmień odrazu cały samochód bo ten ma już napewno ponad 150 tys.
A tak nawiasem nie wiem czy wiesz że wiskoze mozna zregenerowac we własnym zakresie, sam to zrobiłem w patrolu za pomoca 50 ml oleju siliconowego, tu jest link który mnie kiedyś na to naprowadził
-> http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ight=wisko

Panowie opanujcie się! Druciarstwo w takim aucie? Jeżeli stać kogoś na zakup auta to niech będzie go stać na oryginalne (czytaj markowe i sprawdzone) części zamienne. Aż się nóż w kieszeni otwiera....

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 20:57:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
ArtHurO napisał(a):
Panowie opanujcie się! Druciarstwo w takim aucie? Jeżeli stać kogoś na zakup auta to niech będzie go stać na oryginalne (czytaj markowe i sprawdzone) części zamienne. Aż się nóż w kieszeni otwiera....



Mądre słowa :cool:

U mnie masz plusa za to :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 21:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
ArtHurO napisał(a):
Panowie opanujcie się! Druciarstwo w takim aucie? Jeżeli stać kogoś na zakup auta to niech będzie go stać na oryginalne (czytaj markowe i sprawdzone) części zamienne. Aż się nóż w kieszeni otwiera....


Do starej osiemdziesiątki wiatrak na złomie kosztuje 30-40 pln, do Patrola oryginalne nowe wisko 1450 pln, raczej portwel nie nóz się otwiera, zważając że to prawie 20% wartości auta, chyba lepiej zainwestować 50 pln w olej? Ale kazdy ma swoje kalkulacje.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 21:50:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
:559: :szczerbol: :582:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2007 21:59:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
mały v8 napisał(a):
ArtHurO napisał(a):
Panowie opanujcie się! Druciarstwo w takim aucie? Jeżeli stać kogoś na zakup auta to niech będzie go stać na oryginalne (czytaj markowe i sprawdzone) części zamienne. Aż się nóż w kieszeni otwiera....


Do starej osiemdziesiątki wiatrak na złomie kosztuje 30-40 pln, do Patrola oryginalne nowe wisko 1450 pln, raczej portwel nie nóz się otwiera, zważając że to prawie 20% wartości auta, chyba lepiej zainwestować 50 pln w olej? Ale kazdy ma swoje kalkulacje.

MAŁY V8 nie mam nic do Twoich praktyk ale w tym wątku mowa o częściach do A6 2,5TDI V6 BAU quattro. Nie porównujmy więc auta typu Nissan Patrol do Audi A6.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: