Witam.
Wczoraj w trasie zauważyłem, że gdy jadę trzymając obroty ok 3000 to wskazówka temperatury silnika stoi na 90'. Gdy obroty utrzymywały się ok 2000 to wskazówka spadła na ok. 80'.
Wróciłem,
poczytałem i dzisiaj testowałem wg wskazówek z opisu.
Climatronic dwustrefowy, brak błędów. Na razie diagnozowałem bez VAGa.
Temp w garażu ok 8,5'C, auto po nocy. Po przekręceniu kluczyka wskazywało:
57- 14 i zaczęło rosnąć,
58- 30,
wskazówka w zegarach leżała.
Temp na zewnątrz ok 6'C. W trakcie jazdy po mieście, gdy wskazówka temp. silnika doszła do 80'C to climatronic pokazał:
57- 80,
58- 80,
Gdy wskazówka doszła do 90'C to odpowiednio było:
57- 81-84
58- 81-84
(jak się zmieniała wartość to na obydwu kanałach była ta sama)
Jazda za miastem. Przy obrotach silnika równych 2000 wskazówka spada do 80'C (a nawet niżej, tak powiedzmy 77'C)
Climatronic pokazywał:
57- 78-79
58- 78-79
Wskaźnik temp oleju pomiędzy 60 a 80'C.
Dalej jazda za miastem na obrotach ok 3000. Wskazówka wzrasta do 90'C.
Climatronic pokazuje:
57- 81-82
58- 81-82
Jaka powinna być wartość w climatronicu gdy wskazówka pokazuje 90'C? Co wg Was jest uszkodzone?
Tommi