.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:05:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABC B4] Co zamiast katalizatorów?
PostNapisane: 13.wrz.2007 22:27:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Brzęczało... pojechałem do spawaczy, wycięli, wstawili rury. Trzeba przyznać - autko odczuwalnie dostało kopa i przestały brzęczeć katalizatory, ale...
brzmi jak - nie przymierzająć - jakas honda.

W zwiążku z powyższym pytanie: wsadzić tłumiki dwa w miejsce katów? czy może "strumienice"? piszę w cudzysłowie, bo podejście do dostępnych dla mnie finansowo "strumienić" mam mniej więcej takie, jak do magnetyzerów :D.. choć może sie mylę? podpowiedzcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 16:32:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tłumiki przelotowe polecam w miejsce katalizatorów i zawsze będę polecał, jesteś już drugą v6 w przeciągu ostatniego miesiaca, która brzęczy po wycięciu katów. Tam trzeba dać tłumiki, dość pojemne, do tego. Przelotowe, ale duże.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 16:37:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
co to jest tłumik przelotowy i jak sie ma do oferowanych przez spawaczy "strumienic" ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:41:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wygląda podobnie do strumienicy, ale jest nieco większy, i strumienica ma w środku łuski, tłumik przelotowy ma tylko dziury w rurze, bez łusek.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:57:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
aha, rura w środku tego tłumika jest prosta i powinna być tej samej dokładnie średnicy co reszta wydechu.

aha, no i trzeba zrobić tą rurę dziurkowaną z nierdzewki, bo tam jest spora temperatura - zwykła rura się szybko wypali.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 19:53:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Ale strumienica w miejscu katalizatora w V6 - które ma "zagięcie" przebiegu spalin właśnie w katalizatorze - wydaje mi się niestosowne: w koncu "łuski" mają niby zrobić "wir" w spalinach - a te zaraz wyhamują na zakręcie/odbiją się od ścianek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 10:55:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dwa malutkie tlumiczki przelotowe o srednicy niewiele wiekszej niz wydechy beda dawac rade i auto przestanie brzeczec, a zacznie cicho kulturalnie buczec jak to Vka. Mialem tak w 2.8 q, gosc mi wyspawal sam te tlumiki i policzyl po 70 za sztuke. Na tym moj problem z wydechem w tym aucie sie zakonczyl.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 11:11:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
http://www.allegro.pl/item244548373_tlu ... html#photo

o taki, tylko nie za tą cenę... :/

Dokładnie zuru, tez tak miałem w 2.6 jak jeszcze była u mnie...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 11:50:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
A może by tak w miejsce katalizatora zamontować ..... nowy katalizator ?? :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 13:23:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
dobro&zło napisał(a):
A może by tak w miejsce katalizatora zamontować ..... nowy katalizator ?? :peace:


Niby mozna...ale cena katow jest znacznie wyzsza :/

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 14:48:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
a nie lepiej wstawić stare puste katy :?: jeśli jeszcze je masz

ja mam puste i fajnie brzmi

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 22:08:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Slawko: Katy poszły do skupu - więc jest za co zrobić wydech :-) i jeszcze na dywaniki "zimowe" zostaje..

Dobra - wkładam malutkie tłumiki - w sensie takie, jak sie zmieszczą - bo jak coś nie jest profilowane jak kat - to kiepsko tam włazi.

Dobro&zlo: zlukaj cenniki :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2007 06:44:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.gru.2004 12:43:35
Posty: 394
Lokalizacja: Elbląg
Auto: A6 Allroad
To co Leo proponuje spewnością sie sprawdzi ale chciałbym również zasugerować wstawienia kata(ów) tyle że uniwersalnych (metalowych) myślę że również spełnią swoje zadanie.

_________________
AUDI A6 Allroad - CDYA
pozdruffka adadur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2007 06:55:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
SLAWKO 83 napisał(a):
a nie lepiej wstawić stare puste katy :?: jeśli jeszcze je masz

ja mam puste i fajnie brzmi


ja miałem puste i nie dość, że dźwięczał to jeszcze osłabł w przedziale 2000-3000 obrotów.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2007 21:51:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mam 2.0 ACE z pustym katem i właśnie chodzi jakos metaliczinie, myślałem co tym zrobić i chyba wsadze ten tłumik przelotowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2007 23:04:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
hubos21 napisał(a):
mam 2.0 ACE z pustym katem i właśnie chodzi jakos metaliczinie, myślałem co tym zrobić i chyba wsadze ten tłumik przelotowy


Jak znajdziesz jakiś konkretny bez większych przeróbek to napisz na forum, też mam samą puszkę i dzwięk jest taki jak ze starego Poldka, nie do zniesienia :<

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: