.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:02:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AFB 2.5 TDi '98] Zerknijcie proszę na logi ... :-) .
PostNapisane: 03.lis.2007 22:48:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Witam.

Na prośbę kolegi Falco ( http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=67630 ) i z własnej ciekawości :P - proszę o opinie na temat poniższych logów.

Są to logi wykonane bezpośrednio po wymianie kompletnego rozrządu i hydraliki zaworowej. Logi dynamiczne są zrobione nad ranem i podczas bardzo gęstej mgły, a na dodatek pożyczonym laptopem. Dlatego przepraszam za nienajlepszą oprawę graficzną i zakończenie logowania 003 przy 4 tyś. obrotów ale w tych warunkach to i tak było "samobójstwo" ... .

Jak narazie - oprócz wyzej wymieninych napraw "nie dotykałem" żadnego innego osprzętu przy silniku - mającego wpływ na parametry pracy. Po ustawieniu rozrządu "na blokadach" - statyczny kąt wtrysku ("najpierwszy" pomiar) wynosił 3* ATDC , więc lekko skorygowałem ;) .

Jeżeli ktoś ma czas i ochotę podzielić się uwagami - już teraz serdecznie dziękuję ;) . Oto wyniki:

Nastawy podstawowe (BS) :

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pomiary statyczne :

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


No i nieco "zdrutowane" :-)
Pomiary dynamiczne :

000
Obrazek Obrazek


001
Obrazek Obrazek


003
Obrazek Obrazek


004
Obrazek Obrazek


008
Obrazek


010
Obrazek Obrazek


011
Obrazek

Nie ukrywam, że jestem naprawdę ciekawy Waszych uwag, a Falco chyba jeszcze bardziej :d .

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2007 23:16:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
:przytul2:

wzorcowa seria.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2007 23:26:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
:przytul2:

wzorcowa seria.



... i około 350 tyś.km. faktycznego przebiegu.

Wodzu ( :peace: ) :!:
Nie ukrywam, że drżałem ze strachu przed Twoim komentarzem ... :): :d .
Wielkie dzięki za poświęcony czas :D !!!

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2007 23:26:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Dobry wieczór, Pogromco Góralskich Dziewic :peace:

Pozwolę sobie zabrać skromny głos:

1. Perfekcyjnie ustawiony kąt wtrysku - tutaj trzeba Cię zdecydowanie pochwalić

2. EGR się przycina delikatnie - wyczyściłbym go przy okazji z nagaru.

3. Z lmm się wycofuję... ;)

4. Według mnie auto ma delikatne problemy z dynamiką gazów spalinowych - przytkany katalizator. Widać to po różnicach ciśnień w 011 dynamicznym

5. Reszta OK, autko nareszcie we właściwych rękach :)

[+]

zaraz powiecie, że jestem nienormalny :): :)

Carl Terrorysta :smokingdevil:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:05:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Dobry wieczór, Pogromco Góralskich Dziewic :peace:


Dobry Wieczór Carl-u ;) :!!:

carlnova napisał(a):
Pozwolę sobie zabrać skromny głos:


Skromność nieuzasadniona ;) . Na Twój komentarz również czekałem ... z niecierpliwością ;) ale i pełny obaw ... :P .

carlnova napisał(a):
1. Perfekcyjnie ustawiony kąt wtrysku - tutaj trzeba Cię zdecydowanie pochwalić


Dzięki ;) ... ale "zapłon" sam się tak ustawił (nie licząc drobnej korekcji o 1* "do przodu") .

carlnova napisał(a):
2. EGR się przycina delikatnie - wyczyściłbym go przy okazji z nagaru.


EGR będę logował ponownie. I nawet nie z powodu logów ale dlatego, że końcówka wężyka na membrance okazała się "luźnawa" . Skróciłem i założyłem na nowo ale silnik zdążył ostygnąć więc nie VAGowałem ponownie.
Z drugiej strony trzeba pamiętać, że to auto pracowało przed naprawą praktycznie non-stop w trybie awaryjnym, z "rozjechanym" rozrządem i nastawami VP. Szczerze mówiąc ja nie widzę zbytnio przycinki ale mam nadzieję, że "pałencjum" w trasie też może pomóc w "samooczyszczeniu" po wcześniejszych problemach.

carlnova napisał(a):
3. Lmm mimo, że nie tnie dawki na ograniczeniu dymienia, mierzy za małą masę powietrza i zachowuje się podejrzanie, tak jakby to był lmm kupiony na allegro


LMM jest praktycznie nówka sztuka nie śmigana z ASO ... ;) .

carlnova napisał(a):
4. Według mnie auto ma delikatne problemy z dynamiką gazów spalinowych - przytkany katalizator. Widać to po różnicach ciśnień w 011 dynamicznym


Nie chcę "polemizować" ;) . Kiedy Falco przyjechał z trasy >200km - powonienie spalin było takie jakby kata wcale nie było albo byłby "nieczynny". Po pierwszej przejażdżce (tej kiedy logowałem) - powonienie było identyczne jak przed naprawą. Dzisiaj pojechałem coś załatwić, autko oczywiście dostało po du..ie (w miarę możliwości - uważam, że nowa hydraulika potrzebuje nieco czasu na dotarcie) i powonienie zmieniło się bardzo wyraźnie (na takie jak z czynnym katalizatorem). Nie wykluczam również, że z katem i dynamiką gazów wszystko jest OK, a turbina poprostu ma taką charakterystykę pracy i to wszystko. Myślę, że do tematu można wrócić np. podczas przeglądu gwarancyjnego, kiedy na szafie przybędzie 10 tyś.km ... ;) . Wówczas porównamy logi i będziemy wiedzieli więcej. Narazie - nawet jeśli istnieje jakiś problem z dynamiką gazów - jest tak minimalny, że nie znajduję motywacji do wożenia się po centrum miasta bez wydechu :diabel: ... .
To moja opinia - w żadnym razie nie jest to kontra do Twoich spostrzeżeń za które jeszcze raz dziękuję ;) !!!
Nie wiem który z nas ma "więcej racji" ... :-) .

carlnova napisał(a):
5. Reszta OK, autko nareszcie we właściwych rękach :)


:okulary2: :oops: :oops: .
Dziękuję :517:

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:06:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl,

jesteś kompletnie nienormalny :): .


ad. 2
EGR się nie przycina.
wszystko bierze się z bezwładności klapy. nawet 3.0TDI w tym zakresie ma wahania.

ad. 3
wszystkie nowe lmm, które kupuję w ASO mierzą ok. 750 albo mniej mg/H. Carl, to jest seria - silnik zasysa mniej aniżeli Twój [który więcej musi pompować].

ad. 4
pompuje idealnie.
wzorowa seria dla Garretta V1 [moim zdaniem regenerowanego].
Carl, gdyby katalizator choćby odrobinę był zatkany, to ciśnienie byłoby maksymalnie w granicach 2000 mbar zamiast 2152.


...ale za to Cię kochamy.

:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 04.lis.2007 00:34:22 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:13:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Z lmm się wycofalem i przepraszam za zamieszanie, jak to w moim stylu... :)
Katalizator może być po prostu zaolejony po słynnym przewierceniu korka wlewu oleju jako antidotum na wymianę odmy... :/
Może wszystko wróci do normy - chociaż nie uważam, że różnicę ponad 120 mbar pomiędzy ciśnieniem zadanym przez mapę ECU, a faktycznie osiąganym można było zwalić na bezwładność turbiny.
Poza tym wszystko OK, niech falco cieszy się autkiem

Gratuluję Piotrze - urosłeś w moich oczach... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:16:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
pompuje idealnie.
wzorowa seria dla Garretta V1 [moim zdaniem regerowanego].


:d :P . Kiedy zobaczyłem jak pracuje turbo - od razu pomyślałem, że jest już regenerowane. To oczywiście tylko dzięki naszej niedawnej dyskusji (chyba przy logach Teodora) :-) :d
Carl - widać, że masz duuuże zaległości w lekturze AKP :): :P ... .


meszrum napisał(a):
...ale za to Cię kochamy.

:517:


A to kolejny fakt ... .
:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:30:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):

meszrum napisał(a):
...ale za to Cię kochamy.

:517:


A to kolejny fakt ... .
:diabel: :peace:


Ja Was nawet nie lubię... :smokingdevil:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:33:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
(...)
Może wszystko wróci do normy - chociaż nie uważam, że różnicę ponad 120 mbar pomiędzy ciśnieniem zadanym przez mapę ECU, a faktycznie osiąganym można było zwalić na bezwładność turbiny.
(...)



Carl Przyjacielu,

proszę [och, bardzo ;) ], wskaż mi, gdzie widzisz tę różnicę 120 mbar.
wytężam wzrok i [nadal] nie widzę...

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:44:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
91 mbar, złośliwcze... :) :D :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AFB 2.5 TDi '98] Zerknijcie proszę na logi ... :-) .
PostNapisane: 04.lis.2007 10:49:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Piotruś napisał(a):

Na prośbę kolegi Falco ( http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=67630 ) i z własnej ciekawości :P - proszę o opinie na temat poniższych logów.


Podziekowania dla Ciebie za to :)

Piotruś napisał(a):

Nie ukrywam, że jestem naprawdę ciekawy Waszych uwag, a Falco chyba jeszcze bardziej :d .



Miałeś racje ciekawośc mnie zrzerała :):


Carlnova napisał(a):
niech falco cieszy się autkiem


Napewno tak bedzie Carl :diabel:

Carlnova napisał(a):
Gratuluję Piotrze - urosłeś w moich oczach...


Przyłączam sie do tej wypowiedzi :)


Składam podziekowania kolegom Meszrum 'owi i Carlnova
za poświecony czas na analize logów mojego auta (choć nie robiobnych przeze mnie)


Szczególne podziękowania składam Piotruś 'iowi za włożona prace (a było tego po druciarzach) w doprowadzenie do doskonałości mojego AFB, za liczne ,cenne dla mnie porady, za cały trud zwiazany z tym autem.
Bede Ci Piotrze dozgonnie wdzieczny , ze zechciałeś sie zająć tym moim V6, ci którzy grzebali w moim aucie przed Tobą powinni sie uczyc od Ciebie tego fachu, choć sie mi cos wydaje , ze cieżko by im to przyszło ponieważ Ty po prostu KOCHASZ te auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AFB 2.5 TDi '98] Zerknijcie proszę na logi ... :-) .
PostNapisane: 04.lis.2007 11:10:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
falco napisał(a):
Ty po prostu KOCHASZ te auta.


Kurcze... tylko czekałem kiedy w końcu ktoś napisze, że Piotruś to druciarz (czy tam megadruciarz jak się nazwał w którymś wątku) a tutaj nic... Hmmmmm, chyba przestanę czytać AKP :peace: :):

A co do Piotrusia - ja już o tym od dawna wiem, że on po prostu kocha auta... w żyłach płynie orginalny CASTROL, pije BP ULTIMATE a VP44 dzielnie zastępuje mu serduszko :) :diabel: :peace: :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AFB 2.5 TDi '98] Zerknijcie proszę na logi ... :-) .
PostNapisane: 04.lis.2007 11:16:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
GrzesB napisał(a):

Kurcze... tylko czekałem kiedy w końcu ktoś napisze, że Piotruś to druciarz (czy tam megadruciarz jak się nazwał w którymś wątku) a tutaj nic... Hmmmmm, chyba przestanę czytać AKP :peace: :):



głupio by było tak go nazwac jak sie sam tak nazwał :D

oczywiscie żartowałem :):

GrzesB napisał(a):
A co do Piotrusia - ja już o tym od dawna wiem, że on po prostu kocha auta... w żyłach płynie orginalny CASTROL, pije BP ULTIMATE a VP44 dzielnie zastępuje mu serduszko


Sam bym tego lepiej nie ujął :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 23:45:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Drogi Falco ;) . Wiadomo, że prawie jak każdy z nas - jestem łasy na pochwały ... :): :P , więc bardzo dziękuję (!!) za te ciepłe słowa ;) .
Ja również "powoli" zaczynam wierzyć :P , że nareszcie będziesz mógł się cieszyć (a nie martwić) posiadaniem prześlicznej A6-tki ;). Ten cel przyświecał mi od naszej pierwszej wspólnej rozmowy :) .
Z drugiej strony - tak naprawdę nie dokonałem niczego wielkiego. Zachowując (chyba :P ) właściwą kolejność działania (kompleksowa diagnoza) i elementarne zasady postępowania (przebieg naprawy) - silniczek w końcu zagadał przemiłym pomrukiem ;) . Mówiąc szczerze - ja niczego nadzwyczajnego w tym nie widzę ... :-) .
Bardzo cieszę się z faktu, że przynajmniej wałki uratowaliśmy dosłownie w ostatnim momencie ... . Na Twoim przykładzie widać wręcz idealnie progresywność degradacji (najpierw hydro, potem dźwignie, a wałki dopiero na końcu) i długo czekałem na taki silnik, żeby zrobić odpowiednie foty i wykorzystać je na Forum ... ;) .

Grześ :peace: . Pomyliłeś się tylko w jednym :): . VP44 nie zastępuje mi serduszka ;) , tylko najczęściej powoduje arytmię i spędza sen z powiek (np. nadmiarem powietrza w przewodach zasilających) :/ :): .
Poza tym wszystko się zgadza - kocham samochody, a czasem z tej miłości wyniknie też coś pozytywnego - np. zadowolony Falco :): ;) (a to nie jest mało ...) .

:d :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 20:22:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Kurcze...chciałbym posiadać waszą wiedzę, bo ciągle musze zadawać głupie ;) pytania...

Carl...
Piszesz że prefekcyjnie ustawiony kąt wtrysku. Miałeś na myśli test statyczny, dynamiczny czy BS??

U mnie na stat jest 2 a na BS 4.6
perfekcyjny kąt Late Ma być na plus 2 czy na minus 2 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 20:31:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pabloniss napisał(a):
Kurcze...chciałbym posiadać waszą wiedzę, bo ciągle musze zadawać głupie ;) pytania...

Carl...
Piszesz że prefekcyjnie ustawiony kąt wtrysku. Miałeś na myśli test statyczny, dynamiczny czy BS??

U mnie na stat jest 2 a na BS 4.6
perfekcyjny kąt Late Ma być na plus 2 czy na minus 2 ??



napisałem wszystko w topiku o diagnostyce na ten temat.
dlaczego tego nie czytacie?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 21:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Drogi Meszrumie....
Twój topik wydrukowałem od A do Z
Dla Ciebie może wydawać się się wszystko jasne i zrozumiałe, jednakże na przykładzie mojej osoby która od niedawna bawi się w diagnostykę samemu, przyswojenie naraz tyle wiedzy jest dosyć trudne- niesądzisz???.A jak pewnie wiesz teoria niezawsze idzie w parze z praktyką...więc prosze niedenerwuj się...wiedziałem że zadałem głupie pytanie :):

W twoim topiku kąt wtrysku na BS Late jest 3,2( piszesz że jest to poprawny kąt) i stąd własnie moje pytanie...
U Falco jest -2 stat, na Late BS -2-2.4,a Carl pisze że perfekcyjny

może coś przegapiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 21:20:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pabloniss napisał(a):
Drogi Meszrumie....
Twój topik wydrukowałem od A do Z
Dla Ciebie może wydawać się się wszystko jasne i zrozumiałe, jednakże na przykładzie mojej osoby która od niedawna bawi się w diagnostykę samemu, przyswojenie naraz tyle wiedzy jest dosyć trudne- niesądzisz???.A jak pewnie wiesz teoria niezawsze idzie w parze z praktyką...więc prosze niedenerwuj się...wiedziałem że zadałem głupie pytanie :):

W twoim topiku kąt wtrysku na BS Late jest 3,2( piszesz że jest to poprawny kąt) i stąd własnie moje pytanie...
U Falco jest -2 stat, na Late BS -2-2.4,a Carl pisze że perfekcyjny

może coś przegapiłem


ideał to 2*ATDC, lecz dopuszczalny jest w zakresie 0-4*ATDC.
logi Falco robił Piotr na polskiej wersji VC, która używa minusów [ale jest to tzw. artefakt - błąd osób, które tłumaczyły].

nie, ja się nie denerwuję :) .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 21:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Aaaaaaaaaa.........i wszystko jasne. Dziękuję :peace:
Widzisz...tego że wersja vag 208 jest żle przetłumaczona niebyło w twoim topiku ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: