Ciężko się zorientowac o co Ci w sumie chodz z opisu. Było setki razy na forum.
Zdejmujesz zaslepke przy recznym, odkrecasz 8mkę na widoku i glebiej bedzie krzyzak, ktory trzyma oslone lewarka. Zaciagasz reczny, podnosisz do gory konsole przy ręcznym. Potem odkecasz gałkę zmiany biegów, ściągasz mieszek i wrzucasz dwójkę.
Nastepnie ściągasz panel ogrzewania (jak masz klimatronic to musisz podważyć, jak zwykły, to zdejmuejsz pokrętła ciągnąc do siebie, a potem odkręcasz dwa krzyzaki.), pod panelem na samym dole są dwie śrubki trzymające taką listewke nad zegarami - odkrecasz i wyjmujesz w dół tą listewkę.
Teraz tylko ciągniesz półkę z zegarami do siebie, żeby zeszło z mocowań.
Każdy wskaźnik jest podsiwetlony żarówką 1.2W wciskaną, aby wyjąc oprawkę przekręcasz w którąś stronę o 90 stopni (najlepiej kombinerkami, ale palcami też się da), potem wyciągasz starą żarówkę i wkładasz nową.
Polecam montaż diod 12V zamiast tych żarówek, żeby mieć spokój na dłużej.
_________________ Strona o Audi Coupe B2/B3/B4... '99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-?  '85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999  '98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? 
|