.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:21:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C2]Jaki silnik wybać 2,2T czy V8
PostNapisane: 26.paź.2003 00:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
tak jak w temacie

zastanawiam sie nad swapem do audi 200 silnika 2,2T 3b albo V8 najlepiej 4,2

czy skrzynia od audi 200 2,2 T 170 km wytrzyma V8 ??? w koncu to jest juz 280 KM w dodatku na jedna os ???

samochod ma byc raczej jako zabawka a nie dupowoz
co pozniej mozna zrobic z tegkiego V8
w sieci jest bardzo malo na temat tego silnika

bi-trubo odpada za duze koszty ,ewentulanie kompresor do tego potworka wiem ze 2,2T mozna nie zle podkrecic ale kupic w dobrym stanie to cud !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2003 00:22:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
hmmm.. takie motory do ośki pakować... nie wiem czy warto... może lepiej kupić 200 20V albo V8? dużo roboty i kasy a quattro i tak z tego nie wyjdzie :wink: a oba silniki nietanie w utrzymaniu... a skrzynię chyba trzeba też wymienić... z tym że przy 2.2T 20V i V8 były quattro... i się sprawa trochę komplikuje...

dokładnie co do technicznych spraw, możliwości takiego swapa ( V8 ) to nasz guru hans się pewnie zaraz ujawni i opisze wszystko ze szczegółami :D

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2003 08:31:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
hmmm tzn swapa moge sam zrobic bo mam do tego mozliwosci a w setce juz robilem takze koszty bede mniejsze niz w przypadku przekladania przez firme

wybralem setke bo porostu mam nadwozie ze wszystkim bez silnika


napisales ze quattro i tak z tego nie wyjdzie dlaczego ???

a po za tym nie mam zamiaru narasie przerabiac tego na quattro i z ta moje pytanie czy wytrzyma seryjna skrzynia od 2,2T 170km oczywiscie sprzegielko do wymiany

nie chce przeprabiac na quattro bo sie na tym nie znam a a po za tym nie wiem czy tak bez przerobek weszedl by do setki


2.2T hmm jest mocny silniczek tylko trudno go kupic chyba na forum SR ktos chcial 2.2T i zdecydowal sie na 1,8T w moim przypadku to odpada
bo nie znam sie na tym i nie wiem czy by podpasowal

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2003 09:34:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
na quattro nie przerobisz bo jest inna podłoga więć pół karoserii do wymiany i się nien opłaca. Skrzynia od 200 10V raczej nie wytrzyma - ja miałem niezłe luzy w swojej przy 200 KM. Sprzęgło zapewne nie będzie pasowało albo na wałek sprzęgłowy albo do koła zamachowego - Niemcy lubują się w zmienianiu nawet dupereli (coś o tym wiem bo szukam przegubu i różnica w literce po numerze części dyskwalifikuje inne przeguby bo albo śróba jest inna albo nie wchodzi do koca w piastę bo coś jest nie tak). Generalnie ja bym poszukał gotowej V8 z na przykłąd padniętą skrzynią biegów i wsadziłtam manuala (jeęli już się bawić :wink: )

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2003 11:59:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Czarek_S napisał(a):
na quattro nie przerobisz bo jest inna podłoga więć pół karoserii do wymiany i się nien opłaca. Skrzynia od 200 10V raczej nie wytrzyma - ja miałem niezłe luzy w swojej przy 200 KM. Sprzęgło zapewne nie będzie pasowało albo na wałek sprzęgłowy albo do koła zamachowego - Niemcy lubują się w zmienianiu nawet dupereli (coś o tym wiem bo szukam przegubu i różnica w literce po numerze części dyskwalifikuje inne przeguby bo albo śróba jest inna albo nie wchodzi do koca w piastę bo coś jest nie tak). Generalnie ja bym poszukał gotowej V8 z na przykłąd padniętą skrzynią biegów i wsadziłtam manuala (jeęli już się bawić :wink: )


dobrze gada :wink: nie muszę nic uzupełniać.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2003 14:14:11 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Tak się zastanawiam jaki cel macie panowie planując takie swapy. Czy chodzi wam o coś w stylu: na klapie 1.4 a pod maską v12 800 KM?
Roboty jest od cholery, a koszty wydaje mi się że ogromne. Czy nie lepiej za takie pieniądze kupić 200 -tkę i doprowadzić ją do stanu idealnego?? I latać. W końcu jeśli do 100 włożyli taki silnik to większość części jest wymyślone do takiej wagi mocy i momentu. :roll:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2003 14:23:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
jak dla mnie pomysł dość odważny (bez quattro), skrzynia może nie podpasować, tak jak pisał Czarek, mnóstwo pierdułek jest innych i tu chyba jest pies pogrzebany.

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: