Panowie, wszystkie chwyty są dozwolone, ale proszę nie próbujcie na siłę przepompowywać paliwa przez VP44. Ona ma sama zassać ON
Dlatego odpowietrza się ją na przelewie, a nie np. wtłaczając paliwo pod ciśnieniem na zasilaniu
To jest niemożliwe do zrobienia i grozi uszkodzeniem pompy.
Jeżeli piszesz mi (Arczi) że montujesz pompkę na zasilaniu, zdejmujesz przelew i jakoś nie chce Ci się paliwo przepompować przez pompę, no to wybacz...
Napiszę po raz kolejny: pompa strumieniowa w zbiorniku nie pompuje paliwa do VP 44 - zainteresowana robi to samodzielnie (podciśnieniem, czyli ssaniem
) ...
To skomplikowany labirynt. Zasysa paliwo (u Ciebie z powietrzem), wytwarza ciśnienie wewnątrz akumulatora hydraulicznego (ok. 2,0 MPa) oraz zasila paliwem tłoczkową pompę promieniową wysokiego ciśnienia, która wytwarza wysokie ciśnienie niezbędne do wtrysku paliwa (do ok. 160 MPa ).
W jaki sposób chcesz przepompować ON przez ten akumulator hydrauliczny ?
Piszesz, że robisz tak jak w moim topiku, a tak nie jest... Pomysł nie jest mój, stosują go porządne, renomowane serwisy. Natomiast te druciarskie odpowietrzają bezpośrednio na wtryskach. Jeżeli jest zbyt skomplikowany, masz dwa wyjścia:
1. Lajtowy - zaprowadzić auto do porządnego warsztatu
2. Drastyczny - odpowietrzać tylko na wtryskach i kręcić do bólu, może VP44 nie padnie...
(na własną odpowiedzialność)
Dlaczego nie piszesz nam nic o odczytanych błędach i np. wskazaniach bloków 18 i 21 na włączonym zapłonie ?