.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:01:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 AFN] Moje Logi do oceny.
PostNapisane: 12.lis.2007 22:45:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Witam wszystkich członków AKP :peace:

Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem Audi A4 AFN , forum czytam już od jakiegoś czasu ale dopiero teraz zakupiłem interfejsik i zrobiłem wszystkie logi i prosze was Specjalistów o ocene mojej Niuni.

Sorry, przepraszam wczoraj zle podałem adress dzisiaj już powinno być w porządku narazie dynamiczne a reszta po pracy....

DYNAMICZNE
000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek

Statyczne BS

000
Obrazek
001
Obrazek
004
Obrazek
011
Obrazek

Statyczne
000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
007
Obrazek
013
Obrazek
018
Obrazek

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Ostatnio edytowano 13.lis.2007 11:39:52 przez toomeek, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 23:03:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
POPRAW TEMAT WG PANUJĄCYCH TU ZASAD :!!: :!!:

Ps.Witamy :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 23:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Czy chodzi o formę zdjęć?

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 08:47:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Lepiej szybko zapoznaj sie z tym http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27569

bo temat sie w koszu znajdzie...

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 11:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Jeszcze raz sory za te moje wszystkie błędy , ale wiadomo początki są trudne.. :d
Dzieki wam za zwrócenie mi uwagi myślę , że już wszystko poprawiłem i jest w porządku jak coś to opierdzielcie mnie i zaraz poprawie...
No i mam na dzieję że ktoś rzuci okiem na te moje słupki.... :peace:

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 13:08:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
statyczny kąt wtrysku do poprawy [000 BS kolumna 3 powinno byc 49-54]

reszta jak najbardziej w porządku ... :peace:

[udany zakup ... gratulacje :): ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 14:49:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Serdeczne dzięki za ocene spanky :peace:
A jak to doprowadzić do porządku jak mogę spytać?
Z poziomu vaga da sie to zrobić czy mechanicznie,
poszukam jeszce na forum pewnie coś było o tym....

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 14:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Kat wtrysku do korekty (dla 000 w basic settings poz 2 (pomijamy timestamp) musi wynosić 51 jednostek - silnik rozgrzany do prawie 90 st C).
2. Termostat nie trzyma idealnie (powinno być ok 90,5 st C na VAG`u) ale może zostać , obserwuj go w czasie mrozów.
3. Turbo bardzo leniwie pompuje i mam wrażenie że jest delikatne rozszczelnienie. Powinno napompować do 2 BAR`ów już przy ok 1950 rpm, u Ciebie dopiero przy 2300 rpm - nie jest dobrze :( Szukaj dziury w dolotach.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 15:27:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
2. Termostat nie trzyma idealnie (powinno być ok 90,5 st C na VAG`u) ale może zostać , obserwuj go w czasie mrozów.


chyba troszke przesadziłes ... :):

Baskecior napisał(a):
3. Turbo bardzo leniwie pompuje i mam wrażenie że jest delikatne rozszczelnienie. Powinno napompować do 2 BAR`ów już przy ok 1950 rpm, u Ciebie dopiero przy 2300 rpm - nie jest dobrze :( Szukaj dziury w dolotach.


moim zdaniem to predzej katalizator niż dziura ...

[ale to chyba szukanie dziury w całym-niech kolega troszke rozjezdzi furmanke ] ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 16:54:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Dzieki za kolejną opinie Baskecior. :peace:
A czy objawem rozszczelnienia może być takie jakby delikatne wycie przy dodawaniu gazu na zimnym silniku w niskim zakresie obrotów???

I tak szukam ale nie moge znaleźć za bardzo jak zmienia się ten kąt wtrysku.
A na co ma wpływ ten zły który mam teraz czym to sie objawia??

Dziura w dolocie ???
popatrze..

a katalizator jak by go sprawdzić???

Troche już rozjeździłem furmanke spanky :diabel: dobrze lata nawet ale lubie mieć wszystko na 100% sprawne.

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 18:23:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Masz rację Spanky, że przyczyną może tkwić również w katalizatorze.
Gwizd na zimnym silniku od strony turbinki to norma w AFN`ie.
Regulacja statycznego kąta wtrysku:
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10913.0.html

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 22:32:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Jutro zabieram sie za regulacje kąta :piwo: dla Baskeciora i Spankiego za trud włożony w ocene logów.
I doczytałem się że można odpiąć wydech za turbiną i zrobić dynamiczną 011 może też mi się uda
A właśnie wróciłem z trasy niunia satła dziś cały dzień nie niepokojona i musiałem ją trochę rozgrzać i było to tak...
zadana temperatura na klimatroniku 20,5 st na dworze wdłóg wskazń termometru z zegarów 0,5 stopnia i musiałem jechać ponad 11 km żeby wskoczyło 90 st to troche długo chyba nie? chociaż po drodze trzy wioski i rdukcja do czwórki i około 70 km/h a poza 110 na piątce
W sumie jak będe miał czas to wymienie sobie ten termostacik i odrazu ładny czerwony płyn zaleje bo ten co jest to jakiś taki beż wyrazu już jest....
Jutro napisze o efektach jak coś podziałam...

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 22:50:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli wymieniasz termostat to tylko na oryginalny zakupiony w ASO. Płyn: Febi G12+

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 23:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
oczywiście tylko orginalny wchodzi w grę
acha a płyn ma być G12+. - ok jeżeli jest czerwony to już mi się podoba :):
a w sobote popatzre za tymi nieszcelnościami w dolocie może i coś sie znajdzie ale najpierw spróbóje rozłączyć wydech.

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 22:14:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Właśanie wróciłem z garżu :-)
Kąt poprawiony poniżej dowód :): Obrazek

A i jeszcze jedno czemu w tej zaznaczonej pozycji poniżej nic niema i co to wogóle jest?
Obrazek

Zamówiłem termostacik za 80 zł na jutro będzie więc w sobote wymienie.

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 07:50:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
toomeek napisał(a):

A i jeszcze jedno czemu w tej zaznaczonej pozycji poniżej nic niema i co to wogóle jest?
Obrazek


i bardzo dobrze ze nic nie ma .... :):

jeden wtrysk jest wzorcowy wgledem którego sa pokazywane pozostałe korekcje dawki ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 13:35:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
toomeek napisał(a):
Właśanie wróciłem z garżu :-)
Kąt poprawiony poniżej dowód :): Obrazek

A i jeszcze jedno czemu w tej zaznaczonej pozycji poniżej nic niema i co to wogóle jest?
Obrazek

Zamówiłem termostacik za 80 zł na jutro będzie więc w sobote wymienie.

:)
Kat ok, dawki w miarę ok.
;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 13:46:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
A witam nie miałem ostatnio troche czasu na prace remontowo-naprawcze mojej niuni ale teraz troche luzu bedzie to rusze temat

A propo Spanky napisałeś że przyczyną słabszego pompowania turbinki może być katalizator i żeby odpiąć przed nim i zrobić logi patrzałem da się to zrobić zaraz za turbinką są cztery nakrętki ALE to wtedy Niunia mi jak URSUS będzie chodzić co nie? :!!:
Czy to bedzie bezpieczne i nic mi się w komorze silnika nie stanie bo żeby zrobić Logi to muszę około 20 km pokonać(teren nie zabudowany)
Czy dobrze kombinuje czy jest inna metoda???
I jakie grupy ewentualnie zrobić z tym odpiętym wydechem

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: