.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 08:16:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] zbiornik spryskiwacza
PostNapisane: 13.lis.2007 19:49:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Cześć Koledzy,
Czy ktoś z Was przerabiał temat wyciągania zbiornika spryskiwacza w tym aucie? Potrzebuję wymontować zbiornik spryskiwacza bo ucieka mi płyn- po dwóch dniach mam sucho. Czy do zdemontowania go niezbędny jest kanał? Czy wystarczy dostać się przez nadkole? W jaki sposób jest on tam zamocowany? Jakie są jego słabe punkty- tzn. którędy może wyciekać płyn zakładając ze nie został przedziurawiony mechanicznie? Czy pompka jest zintegrowana ze zbiornikiem?

Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi.

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 20:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
musisz zdjąć lewe nadkole , żeby dostać się do zbiorniczka. Prawdopdobnie cieknie CI na połączeniu silniczek - zbiorniczek. potrzebna jest Ci oryginalna gumka osadcza do tego silniczka, bo prawdopodobnie nie trzyma, albo poprzednik wsadził na taśmę klejącą tudzież silikon. Polecam spojrzeć do ETKI jak to jest zbudowane.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 21:25:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
wystarczy ściągnąć nadkole i już widać zbiorniczek.U mnie ciekła pompka.Zaizolowałem ją surowcem z klejem i lekko podgrzałem całość żeby sie zwulkanizowało.Trzyma od tamtego roku od października.

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 08:46:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Dzięki koledzy za wskazówki. Już wiem jak się zabrać do sprawy.

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 21:13:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Naprawa wykonana. Najpierw odkręcenie części nadkola a potem zdemontowanie pompki, która jest w zasadzie pod ręką. Pomkę wyczyściłem, uszczelka łącząca pompkę ze zbiornikiem także została wyczyszcona. Przy składaniu całości zastosowałem tzw. płynną uszczelkę, która już nie raz mi pomogła przy różnych akcjach. Tzn. posmarowałem nią wszystkie połączenia i poskładałem do kupy. Płynu do zboiornika jeszcze nie lałem bo chcę by wszystko dobrze wyschło. Liczę ze będzie OK.

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: