Najlepsza z najlepszych wymian to metoda tradycyjna, przeprowadzona z własciwą skrupulatnością i połączona z odpowietrzeniem pompy ABSu .
Jeżeli skrzynia manualna - to nie wolno zapomnieć o układzie sterowania sprzęgła (zbiera się tam więcej syfu niż we wszystkich zaciskach razem wziętych) .
Istotna jest kolejność - w przypadku wymiany ciśnieniowej zaczyna się od lewego przedniego koła i kończy na najdalszym (tylnym prawym). W przypadku wymiany tradycyjnej (jeszcze raz polecam) kolejność odwrotna (czyli pierwsze "idzie" tylne prawe koło, a 'kończy" lewy przód).
Porządny serwis nie wymieni płynu bez czyszczenia i smarowania wszystkich ruchomych elementów przy zaciskach hamulcowych (potrzeba 3 różne smarowidła).
Wymianę ciśnieniową to może zrobić serwis klasy SSERWIS-u Pana Sopy. ASO (oraz różne inne stodoły) zawsze coś pomyli i pojawiają się rozmaite problemy ... (wiem co mówię
).