Jacek_jaslo napisał(a):
Witam, mógłby ktoś udzielić informacji czy nieprawidłowy kąt wtrysku może mieć wpływ na "falowanie" obrotów na nagrzanym silniku. Falowanie występuje w zakresie od 1800 do 2200 obrotów a jego wielkość to jakieć 50 obrotów. Fachowcy po podpięciu pod program diagnozujący który wyswietlił "błąd początku wtrysku" stwierdzil, że kąt wtrysku jest nieodpowiedni, program wskazał jego wartość od 0* do 2* a w mądrych instrukcjach wyczytali że ma być od 12* do 15* co też w czwartek chcą poprawić.
Jacek, kąt wtrysku dla tego silnika powinien być ustawiony w 004 BS od 0 do 4 * ATDC, czyli opóźniony, najlepiej 2* ATDC na LATE przy wysterowaniu nastawnika 100,2% i tak maja Ci go ustawić Ci mądrzy mechanicy, którzy chcą go ustawić na od 12* do 15*
Dzisiaj jest czwartek, mam nadzieję, że jeszcze zdążysz zainterweniować...