tomquat napisał(a):
...no właśnie jakoś zawsze znajduję negatywne opinie użytkowników NIEposiadających instalacji, a nie ma pozytywnych opinii od posiadaczy 2.2T+LPG. Pytanie tylko czy nie ma takich użytkowników, czy nie maja oni pozytywnych opinii?
miałem już nic nie pisać na ten temat, ale mnie niejako zaczepiłeś
moje opinie można znaleźć na forum, ale zdaję sobie sprawę że mogę być traktowany albo jako wyjątek od reguły albo jako... bajkopisarz.
Moje auto ma instalkę już od 2 lat, 50 tys km. Jestem zadowolony. Po tym co czytam na forum (między innymi o problemach z gazem w 2,2t) wiem jedno - trzeba spełnić 2 podstawowe warunki żeby to chodziło:
- zdrowa seria PRZED zagazowaniem (a wiadomo - o to trudno przy tym silniku)
- przyzwoita instalacja sekwencyjna
Jak najpierw zagazujesz a później będziesz walczył z problemami silnika - wyjdzie lipa, jak zdrutujesz instalację do zdrowego motoru - wyjdzie jeszcze większa lipa
Od siebie mogę powiedzieć że gdybym kupił S2/S4/S6 2,2t jako drugie auto do zabawy to kasę którą wydałem na instalkę z pewnością wsadziłbym w mody silnika, zawiechy, hamulców. Moja eSa służy mi na co dzień, jak wiecie to automat (wiem, błeeeee), ale taki chciałem, kupując auto chciałem quattro, avant, automat z w miarę mocnym silnikiem - wyszło z tego to co jest, o osiągach i stanie auta niech wypowiedzą się ci co mieli z nim przyjemność
P.S. już się tak nie czepiajcie tego przejścia na benzynę przy 5,5 tys, to nie jest żadna konieczność tylko domyślne ustawienie w kompie mojej instalki. Można to po prostu zdjąć. Doładowanie trzymam 1,0 - 1,1
Do tematu co by mnie modowie nie skasowali:
spróbuj kupić auto z kimś kto ma pojęcie jak ma eSa jeździć - jak wsiądziesz sam to mimo trybu awaryjnego i hu...owego gazu będzie ci się wydawać że auto zap... szybko jeździ. No chyba że przesiadasz się z jakiegoś potwora 300 KM
ufff
to tyle