.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 23:46:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik krokowy Audi A6 1.8T 2001
PostNapisane: 17.lis.2007 21:00:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:19:58
Posty: 10
Lokalizacja: Anglia
Chcialem dzisiaj wyczyścić silnik krokowy w moim Audi bo na wolnych obrotach obroty mi delikatnie skakaly.... Mam nadzieje ze dobrze sie domyslilem w ktorym miejscu sie on znajduje , przy łancuszku rozrządu???
potem chcialem wysunać trzpien z silniczka wiec wlaczylem silnik nie dość ze trzpien sie nie wysunał to w obudowie został tłoczek ze sprężynka ktore wystrzeliły i nie moge ich znaleźć , pewnie gdzieś wpadły miedzy silnik jutro spróbuje go wypłukac myjka ciśnieniową , ale jesśli jej nie znajde to co dalej czy moge sam tłoczek kupić czy musze razem ze silniczkiem krokowym. jak zdjagnozować czy silniczek jest dobry i wystarczy go wyczyścic i jak go wyczyścić , czy nadaje sie tylko do wymiany....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 22:56:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
O czym ty człowieku piszesz.
W tym samochodzie nie istnieje coś takiego jak silniczek krokowy odpowiedzialny za obroty biegu jałowego.
Obrotami steruje przepustnica.
Przy łańcuszku może być zawór regulacji faz rozrządu.
:galy: :galy: :galy:

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 02:07:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:19:58
Posty: 10
Lokalizacja: Anglia
Dzieki szogun0 teraz przynajmniej wiem co spartałem mam nadzieje ze nic sie nie popsulo oprocz zachlapania silnika olejem jak myslisz? widze ze masz duze pojecie o tym aucie poradz mi co jest przyczyna skakania obrotów. Jeszcze raz dziekuje stary..... pozdrawiam , nara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 10:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
przyczyna falujacych obrotow jest prawdopodobnie brudna przepustnica. Wystarczylo uzyc opcji szukaj i wszystko by bylo jasne.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 14:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
szogun0 napisał(a):
Przy łańcuszku może być zawór regulacji faz rozrządu.


A w tych silnikach jest w ogóle łańcuch ? :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 14:25:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
hektor napisał(a):
szogun0 napisał(a):
Przy łańcuszku może być zawór regulacji faz rozrządu.


A w tych silnikach jest w ogóle łańcuch ? :|
jest!!! laczy on walki ze soba.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 15:06:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
MiKev napisał(a):
jest!!! laczy on walki ze soba.


Aaaaa ! Ten to tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: