.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 17:22:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi Q7 wersja 3.6 lub 4.2 USA ktoś użytkuje ten model?
PostNapisane: 17.lis.2007 00:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 18:17:59
Posty: 18
Lokalizacja: Święcice
Witam

Chciałem kupić w/w model i mało jest na ten temat informacji. Fakt nie jest stary :-) , ale może coś już chodzi w sieci ))

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 00:45:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
bierz 4.2 TDi jest zdecydowanie najlepszy xo prawda i najdroższy :(
z PD bierz 4.2 jest odpowiednio mocny do tego auta , bo 3.6 nieco się męczy , spalanie nieco niższe ale bez przesady , jeśli chcesz sie w miare poruszaćto spali niewiele mniej jak 4.2 :(
aha zaletą 3.6 jest możliwość kupienia w manualu

co do usterek w tych autach to jest dosyć często spotykane krzywienie sie tarcz hamulcowych. Są zrobione z jakiś kiepskich materiałów. w dieselkach trzeba uważać na turbinki i DPF szczególnie w 4.2

to wszystko co w tej chwili mi się nasuwa na myśl
pozdro

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 20:18:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 18:17:59
Posty: 18
Lokalizacja: Święcice
Faktycznie wg producenta, to jest nieduża różnica w splaniu między 3.6 a 4.2 , chociaż moje A6 ABT 2.5 TDI też miało mniej palić )) Czyli ten samochód nie ma więcej "chorób dziecięcych" ?
Nie widzę opisu DPF w modelach, co to dokładnie oznacza?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 20:20:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
filtr cząstek stałych Diesel coś tam Filter

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 20:24:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 18:17:59
Posty: 18
Lokalizacja: Święcice
Czyli mieszanka powinna byc lepiej ułożona, mniej pali ? Znasz może konstrukcje tego?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 20:35:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tu b ardziej chodzi o spełnienie normy Euro :( czyli powaloną ekologię

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 23:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 18:17:59
Posty: 18
Lokalizacja: Święcice
W ciężarówkach Man TGA wprowadzil w 2000r system EGR , czyli chłodzenie spalin i ponowne dopalanie. Wszystko byłoby dobrze tylko części które są za to odpowiedzialne nie wytrzymują tem. , nie wspomne już o różnej zawartości siarki w paliwie, która ma wpływ na trwałość. Warsztaty mają niesamowite utrzymanie z tego powodu :) Ciekawe jak w Audi , bo w TGA jak to się popsuje to zostaje 60 % mocy.
Gdzie może być zaznaczone w Audi że ma ten filtr , typ motoru?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2007 18:49:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
po Vinie dowiesz sięczy to jest PDF na wklejce we wnęce lub książce serwisowej ( to jest ta sama naklejka) jest napisane np 2.0 TDI DPF
tutaj jak DPF się przytka to też muli , ale jest sposób na oczyszczenie i tego więc nie ma problemu

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2007 20:25:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 18:17:59
Posty: 18
Lokalizacja: Święcice
Ok, dziękuję. Przynajmniej jedno już wiem )) Ciekawe czy ktoś jeszcze coś napisze.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: