.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 07:48:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4q] 2,8 AAH - Błędy VAG, cięzko odpala rano...
PostNapisane: 19.lis.2007 11:56:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Vag wywala błedy :

- 17514 P1106 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – napięcie za niskie – przeciek powietrza
- 16554 P0170 Wyważenie paliwa – usterka (bank 1)
- 16557 P0173 Wyważenie paliwa – usterka (bank 2)

Po zimnej nocy, choc niekoniecznie zimnej, musze dlugo krecic rozrusznikiem aby zapalil, musi zaciagnac paliwo, nabijanie pompka nic nie daje, wg mnie blad pierwszy powstaje w skutek wyladowowania aku poswieconej kreceniu. Natomiast drugie? Jak juz zapale problem znika i za kazdym razem odpala bez problemu. Jedynie jak dlugooooo postoi...

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2007 16:04:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz czy nie masz nieszczelnego regulatora paliwa. sciagnij wezyk podcisnieniowy , zaslep krociec z kolektora i odpal auto. jezeli bedzie leciec paliwo z wezyka podcisnienowego to masz usterke zlokalizowana

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2007 21:56:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 16:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
sprawdź pompę paliwa czy podaje odpowiednie ciśnienie paliwa najlepiej to uczynić w pobliżu filtra.

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 17:54:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
sprawdz czy nie masz nieszczelnego regulatora paliwa. sciagnij wezyk podcisnieniowy , zaslep krociec z kolektora i odpal auto. jezeli bedzie leciec paliwo z wezyka podcisnienowego to masz usterke zlokalizowana


Dzis rano sprecjalnie sprawdzialem. Z weza podcisnieniowego paliwo nie leci. Jednakze bez niego jakby szybciej zapalilo.

Moze to jest wina czujnika cisnieniowego od gazu OMVL 13, ktory wg mnie przepuszcza gaz do podcisnien. Wtedy rano nastepuje ciezkie odpalenie auta.

Wiec teraz nie wiem.

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 14:18:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Hans, mam jeszcze jedno pytanie, paliwo nie leci po sciagnieciu wezyka. Gdy jest mroz zapala najgorzej po calej nocy.
A czy u Ciebie tez smierdzialo w roze, ktora idzie z przeplywki do przepustnicy beznzyna?

Juz nie wiem co robic, bo czekam mnie bardzo daleki wyjazd, a metoda prob i bledow nie chce wymieniac pol auta.

Pozdr

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: