carlnova napisał(a):
Ja mam w BS-ach 3,2 * ATDC - a w 004 stat równe 2* ATDC i jestem szczęśliwy.
Patrz na wysterowanie, przyjacielu...
Carlątko Najdroższe (
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
) . Uzgodniliśmy już dawno, że rozrząd ustawiony na "0" - trzyma najlepsze wysterowanie w okolicach -2* (nOT). Jeżeli komuś "wychodzi" inaczej, to pierwszą nasuwającą się sugestią jest niedokładnie ("na kredkę") ustawiony rozrząd ... . Baranom w ASO czegoś wyraźnie zabrakło (mówię o samochodzie Słonia) - narzędzi, wyobraźni lub dobrej woli ... albo wszystkiego razem ... . Z logów wyraźnie widać, że VP44 "sama w sobie" jest doskonała, idealnie trzyma zadane parametry, zarówno w dynamicznych jak i statycznych, więc druciarstwo w ASO jest dla mnie aż nadto jaskrawe ... .
Oczywiście Wódz Miłościwy też mnie nie przekonał, że wymiana rozrządu bez termostatu jest czymś prawidłowym, ponieważ procedura VAG wyraźnie przewiduje odczytanie blocków wartości mierzonych przed podjęciem jakiejkolwiek naprawy silnika (i jazdę próbną po zakończeniu), a kanały 03, 08, 09, 10 i 11 nie znalazły się w oprogramowaniu VAG/VAS przez przypadek ...
![Very Happy :d](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Ogólnie dziwi mnie zaprezentowana przez Ciebie i Wodza ewidentna zmiana Waszych przekonań ... ale to już nie mój "problem"
![n :):](./images/smilies/052.gif)
.
Ja też uśmiecham się do Was bardzo przyjaźnie
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)