.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 04:54:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 1.9 TDI - problem z pompą
PostNapisane: 25.lis.2007 22:33:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2006 19:23:42
Posty: 15
Lokalizacja: Krotoszyn, WLKP
Witam, od paru dni auto moje slabo przyspiesza na 2 i 3 biegu, poza tym jak jest na wolnych obrotach i przygazuje mu to po wejsciu na niskie obroty - 900 - auto szarpnie, tak jakby sie zadlawilo i po chwili nornalnie juz pracuje. Bylem u mechanika, pod kompa podpial i wyszlo ze pompa paliwa jest tego powodem, bedzie rozbieral pompe za tydzien okolo, pytanie wiec:
czy bedzie konieczna wymiana calej pompy?
czy tylko moze jakis jej element (podobno padaja w nich sprezynki)?
jesli wiecie jak moze to wygladac, to piszcie chcialbym byc przygotowany na to co mnie czeka. lub moze widzicie jakies inne powody i porady rowniez?
pozdrawiam

_________________
Audi B4 1.9 TDI '93
Co Nie Uśmierci To Podwójnie Wzmocni Mnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 15:00:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Sprezynki sa tam dwie i jak jedna peknie czasami to sa takie wlasnie objawy lub podczas jazdy nie mozna utrzymac stalej predkosci "sam dodaje gazu albo zwalnia" . Nie ma tam duzo pracy ale niech uszczelke wymieni od glowiczki i najwazniejsze aby to wszystko dobrze zlozyc i ustawic . Zle ustawi to auto bedzie slabe lub dostanie szalonych obrotow na biegu jalowym.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 18:25:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2006 19:23:42
Posty: 15
Lokalizacja: Krotoszyn, WLKP
Wiec jest nadzieja ze nie beda to wielkie koszty? wiem ze zrobi to porzadnie bo w tym jest w mojej okolicy najlepszy, wiec chyba lepiej nie dawac tego niesprawdzonemu mechanikowi? Na jakie wydatki moge sie ewntualnie przygotowac?
pozdrawiam

_________________
Audi B4 1.9 TDI '93
Co Nie Uśmierci To Podwójnie Wzmocni Mnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 23:03:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2006 19:23:42
Posty: 15
Lokalizacja: Krotoszyn, WLKP
Bylem u mechanika, jako ze roboty maja pelno zalecil mi poczatkowo wymiane filtra paliwa, wymienilem i oto efekt - nierowne odbroty przy odpaleniu ustaly, przyspieszenie na drugim i trzeciim biegu wrocilo do normy, natomiast problem powstal z odpalaniem zimnego dieselka , dzis rano musialem miec 4 proby odpalenia, ok 18.00 meczylem sie z tym ok 5min (rozrusznik wymieniony, akumulator sprawny) tak jakby auto nie dostawalo paliwka wydaje mi sie, drugi problem to gdy obroty mu wejda na 3-3.5tys to jak schodza na poziom 900 to auto za kazdym razem gasnie. Pytam wiec gdzie problem? swiece? kat wtrysku? wtryski? czy jednak ten nastawnik?
prosze o porady

_________________
Audi B4 1.9 TDI '93
Co Nie Uśmierci To Podwójnie Wzmocni Mnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 15:49:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zacznij od sprawdzenia kąta wtrysku ....

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron