Panowie !!! :peace:
Z uwagi na ogromne zainteresowanie tematem, mam dla Was propozycję
Mianowicie - proszę o wpisywanie w tym topiku modelu swojego auta, typu silnika, przebiegu na desce (nieważne, czy realny czy nie
![n :!!:](./images/smilies/012.gif)
) oraz wartości swoich korekcji odczytanych z bloków 013 i 014 przy temperaturze roboczej silnika. Po zebraniu kilkudziesięciu danych ktoś mógłby się pokusić o opracowanie szczegółowej zależności pomiędzy korekcjami wtryskiwaczy, a realnym - rzeczywistym przebiegiem auta.
Nawet jeżeli tego nie zrobimy - uzyskamy znakomity materiał porównawczy w tym topiku, gdzie każdy nowy zainteresowany mógłby coś sobie przypasować.
I nie chodzi tutaj o stwierdzenie, kto z nas ma realny przebieg na budziku, a kto nie - raczej o material, do którego sami chętnie będziemy wracali i używali do celów quasi edukacyjnych i porównawczych.
Tak wymyślił Carl i serdecznie Was zachęca do udziału w mini - ankiecie.
Niech ten topik będzie informacją dla wszystkich właścicieli śmierdzących pierdziuchów, a nie tylko właścicieli 2,5 TDI V6.
ZAPRASZAM
Na pierwszy ogień - korekcje Carla:
A6 2,5 TDI V6 AFB -
przebieg 150 tys. km
Blok 013
01(3vs.2) -0,24
02(1vs.2) +0,24
Blok 014
01(6vs.2) +0,08
02(4vs.2) +1,05
03(5vs.2) -0,31
Oczywiście właściciele czterocylindrowców i PD wpisują tylko blok 013.
Proszę o uczciwość w podawaniu danych